Ииии... след няколко месеца застой продължаваме напред :) Не си мислете, че по голфа няма развитие .. напротив!
Та така, да ви кажа накратко как стоят нещата. Два месеца и половина колата беше в застой в гараж, а аз на 300км от нея. (бях на работа в Сл. бряг и реших да не я вземам с мен там .. понеже има всякакви типове и абе знаете как стоят нещата)
И прибрахме се ние.. слагам клемите на акумулатора, сядам аз в колата, въртя ключа и нищо. Опитвам пак и този път дори не светва лампичка на таблото.. Разбрах, че плаче за нов акумулатор..(стария беше Magneti Marelli), а сега взех Perion..не, че имаше голям избор в магазина.. прибрах се, сложих го и докато му покажа ключа и запали от раз

. Не очаквах и дори работеше, като по часовник.
Част от парите от работата през лятото реших да ги вложа в колата и веднага поръчах регулируемо окачване: TA Technix... след няколко дни то вече беше при мен:

Ето и резултата. Искам да подчертая, че доста съм доволен от стойката, като се има на предвид, че съм със гуми 185/55/15.

Сложих къстъм сутиенче

Купих и нов спортен волан 310мм - Luisi, но ще кача снимка в следващ пост, че в момента нямам.
Реших най-после да се хвана здраво и без да отлагам със проблема относно ръждата и гнилото. Имаше доста мнения, съвети и критики от приятели и познати относно това. Някои ме посъветваха да продам колата и да взема друга 2-ка със здраво купе и после само да градя.. други ме съветваха да купя само здраво купе и да го сменя.. а аз реших да си го закърпя, където е изгнило и да премахна ръждите където са избили.

Трябва да се почне от някъде и аз реших да започна от задницата.. махнах задната седалка, газовата бутилка и задната част на мокета да видя какво се случва. Бяха избили ръжди на точици, които премахнахме с моята приятелка с шкурка 1500 водна до гол метал, минах с ръждопреобразувател на Wurth и следва да се мине с епоксиден грунд, антикор Body 930, обикновен грунд и после боя.
Същата процедура ще стане и на другите места където ще се кърпи. Отдолу ще се минава пак със всичките тия неща + шагрен и мисля, че така ще го освежа и запазя срещу корозия доста дълго и здраво. Обмислям и варианта да направя шумо/вибро изолация.
Ще се продължава напред и до края на годината трябва да няма капка ръждица :) Ще поддържам темата в течение на това, което правя по колата.