Здравейте колеги!
Тези лагери на коляновия вал за смяна ли са според вас?
Голф МК3 TDI питане за лагери на колянов вал
- skydiver_pd
- Мнения: 199
- Регистриран на: Съб 17 дек 2011 14:47
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 1z 95
- Местоположение: София
Голф МК3 TDI питане за лагери на колянов вал
Последна промяна от skydiver_pd на Пет 05 юни 2015 20:05, променено общо 2 пъти.
- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф МК3 TDI питане за лагери на колянов вал
Не са перфектни,но не са все още за смяна.Това което обясняваш е доста странно и това не е начина за диагностика което си описал,доста е абсурдно.Сам си създаваш проблеми.
- skydiver_pd
- Мнения: 199
- Регистриран на: Съб 17 дек 2011 14:47
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 1z 95
- Местоположение: София
Re: Голф МК3 TDI питане за лагери на колянов вал
Колата увеличи разхода(почти литър) и времето за ускорение(преди не ми се е налагало да натискам педала до долу за да ускори при изпреварване).
В източеното масло имаше жълти стружки(от къде другаде може да са?).
Как се диагностицират проблемни лагери на коляновия вал?
Посочи кое е странно, не разбрах?
В източеното масло имаше жълти стружки(от къде другаде може да са?).
Как се диагностицират проблемни лагери на коляновия вал?
Посочи кое е странно, не разбрах?
- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф МК3 TDI питане за лагери на колянов вал
Мери се налягане на масло,гледа се аксиален луфт,слуша се със слушалки,мери се вала,гледат се самите лагери както ти си направил но се вижда че и лагера не е тотално износен,начини за диагностициране има колкото щеш,кой по показателен, кой не...
Странното е да гледаш каква инерция има на еди кой си баир на 5та и от това да стигнеш до извода че проблема е в лагерите.
Не се заяждам просто има хиляди други неща да провериш преди да свалиш основни лагери.Пък като си разглобил смени ги.
Виж си центровката може да окаже влияние за това със спускането по наклона и с невървежа и разхода.Центровка може да избяга от ангренажното колело на коляновия вал което е чест проблем на тези двигатели.Симптомите са подобни на твоите плюс пушек на студен старт и труден студен старт
Странното е да гледаш каква инерция има на еди кой си баир на 5та и от това да стигнеш до извода че проблема е в лагерите.
Не се заяждам просто има хиляди други неща да провериш преди да свалиш основни лагери.Пък като си разглобил смени ги.
Виж си центровката може да окаже влияние за това със спускането по наклона и с невървежа и разхода.Центровка може да избяга от ангренажното колело на коляновия вал което е чест проблем на тези двигатели.Симптомите са подобни на твоите плюс пушек на студен старт и труден студен старт
- skydiver_pd
- Мнения: 199
- Регистриран на: Съб 17 дек 2011 14:47
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 1z 95
- Местоположение: София
Re: Голф МК3 TDI питане за лагери на колянов вал
Явно е имало и други начини за диагностика(освен симптомите видяни от мен), обаче аз вече разглобих лагерите и явно жълтите стружки не са от тези лагери
Сега ако успея и да я сглобя обратно ....
Вече е сглобена и всичко си е на място.
Двигателя мърка като коте
Резултата е изминати 900км със 2х50 лв. на бензиностанцията.

Сега ако успея и да я сглобя обратно ....

Вече е сглобена и всичко си е на място.
Двигателя мърка като коте

Резултата е изминати 900км със 2х50 лв. на бензиностанцията.