Здравейте момчета и момичета.
Има много-неприятно прекъсване между 2000 и 3500-3800об. а от 4000 нагоре се развърта перфектно! Има газов инжекцион който е изолиран от инсталацията на двигателя и кабелите на дюзите са възтановени и не минават през компютъра на газта. Сменени са Хол-делко, Капачка, Палец - Бош, кабели Бреми, свещи NGK( няма толкова капризен на свещи двигател). Взех и нова бобина за проба, но не е и от нея. При изваден куплунг от датчика на Хол в делкото не прекъсваше, но беше доста мудна и реших, че е от него и го смених та и семеринга в делкото, че беше пуснало масълце малко, но след тест в движение проблема си го има отново!
Golf MK3 97г. ABF - Прекъсване м/у 2000 и 3500 оборота
- курвата
- Мнения: 221
- Регистриран на: Съб 21 мар 2015 20:22
- Автомобил: Polo + A3
- Двигател: ABF + AGU
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: GOLF MK3 1997 ABF - Прекъсване м/у 2000 и 3500 оборота
Не е зле да му направиш една диагностика, има и други неща от който колата може да ги прави тези проблеми като например Мап, детонационен датчик и т.н.
Re: GOLF MK3 1997 ABF - Прекъсване м/у 2000 и 3500 оборота

ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН!!!
курвата написа:Не е зле да му направиш една диагностика, има и други неща от който колата може да ги прави тези проблеми като например Мап, детонационен датчик и т.н.
Измерих стойностите които дава "Мапа" и бяха в норма.
Затворен дросел - 0.20волта
Отворен дросел - 4.80волта
До колкото знам от детоняционен датчик колата не би прекъсвала по-този начин а по-скоро ще е мудна в диапазона на оборотите при ускорение(няма да бута аванса на горе).
Смених и датчика на коляновия вал защото така или иначе изолацията на кабела се ронеше и кабелите се оголваха след като го иткачих от буксата на инсталацията за да измера стойностите които дава.
Подкарах колата след като достигна работна температура и нямаше проблем докато не и "набих шутовете на газта"(не съм ритал педала

Междувременно получих лично съобщение от "Serjinio20" да погледна реле номер-30 в бушониерата за спукани спойки на платката. Спукани спойки имаше и след презапояването на всички колата вече не прекъсва!
Благодря за съветите! Голфа заслужава да е в ТОП състояние!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 71 госта