Golf MK3 97г. ABF - Прекъсване м/у 2000 и 3500 оборота

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
VALTERA1
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 05 юни 2015 14:04
Автомобил:
Двигател:

Golf MK3 97г. ABF - Прекъсване м/у 2000 и 3500 оборота

Мнениеот VALTERA1 » Пет 05 юни 2015 14:56


Здравейте момчета и момичета.
Има много-неприятно прекъсване между 2000 и 3500-3800об. а от 4000 нагоре се развърта перфектно! Има газов инжекцион който е изолиран от инсталацията на двигателя и кабелите на дюзите са възтановени и не минават през компютъра на газта. Сменени са Хол-делко, Капачка, Палец - Бош, кабели Бреми, свещи NGK( няма толкова капризен на свещи двигател). Взех и нова бобина за проба, но не е и от нея. При изваден куплунг от датчика на Хол в делкото не прекъсваше, но беше доста мудна и реших, че е от него и го смених та и семеринга в делкото, че беше пуснало масълце малко, но след тест в движение проблема си го има отново!




Потребителски аватар
курвата
Мнения: 221
Регистриран на: Съб 21 мар 2015 20:22
Автомобил: Polo + A3
Двигател: ABF + AGU
Местоположение: София
Контакти:

Re: GOLF MK3 1997 ABF - Прекъсване м/у 2000 и 3500 оборота

Мнениеот курвата » Пет 05 юни 2015 17:59


Не е зле да му направиш една диагностика, има и други неща от който колата може да ги прави тези проблеми като например Мап, детонационен датчик и т.н.


VALTERA1
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 05 юни 2015 14:04
Автомобил:
Двигател:

Re: GOLF MK3 1997 ABF - Прекъсване м/у 2000 и 3500 оборота

Мнениеот VALTERA1 » Сря 10 юни 2015 21:49


:love.vwclub
ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН!!!
курвата написа:Не е зле да му направиш една диагностика, има и други неща от който колата може да ги прави тези проблеми като например Мап, детонационен датчик и т.н.


Измерих стойностите които дава "Мапа" и бяха в норма.
Затворен дросел - 0.20волта
Отворен дросел - 4.80волта
До колкото знам от детоняционен датчик колата не би прекъсвала по-този начин а по-скоро ще е мудна в диапазона на оборотите при ускорение(няма да бута аванса на горе).
Смених и датчика на коляновия вал защото така или иначе изолацията на кабела се ронеше и кабелите се оголваха след като го иткачих от буксата на инсталацията за да измера стойностите които дава.
Подкарах колата след като достигна работна температура и нямаше проблем докато не и "набих шутовете на газта"(не съм ритал педала :mhihi ). За справка като цяло най-силно изразено беше на 3000.оборота.

Междувременно получих лично съобщение от "Serjinio20" да погледна реле номер-30 в бушониерата за спукани спойки на платката. Спукани спойки имаше и след презапояването на всички колата вече не прекъсва!

Благодря за съветите! Голфа заслужава да е в ТОП състояние!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 71 госта