Vento 94г. 2E - студена пали трудно

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот vladovelin » Пон 08 юни 2015 10:10


Колега, карам Голф3 с мотор 2Е произведен 1994 без пета дюза.
Нищо от показаното на снимките не прилича на бензинова дюза.
Ако на края на бензиновата рейка, в близост до буксата, която захранва дюзите има един щуцер за маркуч чийто връх е затапен с винт с дифтунка,значи няма пета дюза.




Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот инжектопляктор » Пон 08 юни 2015 10:36


vladovelin написа:Ако на края на бензиновата рейка, в близост до буксата, която захранва дюзите има един щуцер за маркуч чийто връх е затапен с винт с дифтунка,значи няма пета дюза.

Накрая на бензиновата рейка близо до буксата стърчи нещо като щуцер, където има винт/гайка шестограм.
От какво може да са тия проблеми, моята и твоята коли са абсолютни набори. Вече нямам идея. Щом няма 5-та дюза, значи останалите 4 като паля и гасне/тресе хич не пръскат или не им стига ток като хората. Газаджиите са ми отрязали кабела за инжекторите с 2-те проводничета и са го прекарали през газовият комп. Чудя се ако отрежа това и върна в заводският му вид, само за проба, дали може нещо да сбозя допълнително(като работи само на бензин, не включвам газ) Или газовото спира и бензиновата помпа? :no


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот инжектопляктор » Пон 08 юни 2015 11:41


Махнах газовото(връзката) и вързах инжекторите директно. Продължава да гасне, никак не се подобри, дори като че ли моментно се влоши, не знам.
До сега съм мерил дебитомер, температурният датчик в дебитомера, датчика за температура на антифриза, напрежение на бобината, напрежение на клапана за празен ход, самият клапан за празен ход(съпротивление), съпротивление на намотките на бобината. Палчето, капачката дистрибуторна - чисто нови, има няма на 4-5 месеца. Свещите са други, 3 типа свещи смених. Беру са текущите. Разстоянието им долу-горе е наред, макар да са карани известно време.
Опитах да свържа инжекторите директно, а не да минават през контролера на АГУ-то, същата работа. Нямам възможност да измеря на горивото налягането, но като загрее малко и всичко се оправя. Опитвах и на газ да включа, но е ГИ. Или не съумява достатъчно бързо да го пусне или и на газ го прави този проблем. Преди време бях пробвал бобината като разкачах лули на свещи да видя дали работи всичко, ток хвърля да те убие.
Като въртя, бобината работи, дава искра нормално. Ток да те убие. :11
Отворих и ECU-то. Няма влага, конекторите не са зеленясали/корозирали.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот kris11 » Пон 08 юни 2015 20:28


ням начин да няма 5 та дюза този архаичен двигател.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот инжектопляктор » Пон 08 юни 2015 20:54


kris11 написа:ням начин да няма 5 та дюза този архаичен двигател.

Като я има и е около дросела, моля те - покажи я. Още един човек преди теб каза, че неговият Golf 2E пета дюза няма.
Моля ви се хора, помагайте. Не знам какво да проверя. В отчаянието смених и няколко кондензатора в ЕКУ-то. Същата работа!


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот Bai Sando » Пон 08 юни 2015 21:19


Явно първите 2Е мотори до 93г са били с 5-та дюза.След това изглежда са я махнали докато се е произвеждал до края на 94-та или излиза по-модерния му събрат АДИ и след него АГГ :wink
Ето със:
Изображение
И без
Изображение
И двете са за 2Е.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот инжектопляктор » Пон 08 юни 2015 21:23


Добре. Моля ви, кажете защо колата докато е студена и патка от аупуха, не върви, гасне, никакъв го няма празният ход. Не реагира на форсиране. Възможно ли е клапана за празният ход като съм го почиствал с бензин да съм го блокирал и да не сработва веднага? Какво да меря?


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот Bai Sando » Пон 08 юни 2015 21:30


Аз бих пробвал с друг дебитомер от работеща кола с такъв мотор.Ако и с него е същия та*ак ще пробвам и с друг комп.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот инжектопляктор » Пон 08 юни 2015 21:31


Еми нямам друг дебитомер, нито друг комп. Дебитомера съм го мерил като съпротивление. Само студена кола има проблеми. Иначе като загрее малко и няма проблеми с нищо.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот Bai Sando » Пон 08 юни 2015 21:43


По принцип това са симптоми на прецакан дебитомер или темп.датчик.От там ти се бърка и работата на газ,понеже си с Г.И. и компютъра му копира всичко от бензиновия.Ако беше с обикновена уредба,сигурно щеше да работи перфектно на газ,понеже там дебитомера не играе роля,но няма как да разбереш това.


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот инжектопляктор » Пон 08 юни 2015 21:46


Аз не искам да ми работи на газ. Аз искам да ми работи на бензин. Не мога да запаля на бензин. Съпротивлението на дебитомера варира от 560 ома и нагоре. Температурният датчик отговаря по съпротивление на температурата.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот Bai Sando » Пон 08 юни 2015 21:52


Е ти искаш,ама докато не смениш нещо с такова от работеща кола,едва ли ще откриеш проблема.
Аз на тия данни от аутодата въобще не им вярвам.Освен схемите и цветовете на кабелите,друго от там не търся. :wink


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот инжектопляктор » Пон 08 юни 2015 21:56


Bai Sando написа:Е ти искаш,ама докато не смениш нещо с такова от работеща кола,едва ли ще откриеш проблема.

Колега, от къде да си го намеря това, като нямам познат с такава кола. Последният майстор ме изпързаля със стартер за 110лв втора ръка, който всъщност разбрах че мога да си го купя за 35лв. Освен да си купя нов дебитомер и нов комп - как мислиш, ако ги имах тия пари, дали щях да карам тая кола и да пиша тука в момента?
Имам детонации и колата не работи както трябва. Загрее малко и се оправя. Каква е логиката да е дебитомер? Прегледах ВСИЧКИ теми за ГОЛФ, ВЕНТО и какво ли не и нищо не ми решава проблема!
Значи като работи колата на празен ход и ако откача кабела на клапата за празен ход - изгасва. Значи работи!


Stopanski
Мнения: 165
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 17:41
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2.0 GTI 115 1994
Местоположение: Blagoevgrad

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот Stopanski » Пон 08 юни 2015 22:04


Колега моят голф е със същия мотор и е 94г. моят също няма 5-та дюза,та и при мен го имаше този проблем като при теб обаче аз съм със обикновенна газова и на газ дебитомера не играе роля и няма ядове на бензин не я карам само я паля и на 2500к обръщам на газ та към въпроса ти.Преди време и аз като запалех на бензин прекъсваше не държеше обороти и гаснеше тогава бях чел по форума че клапата за топъл-студен въздух във филтърната кутия се махала когато колата се карала на газ или се затапвала в такова положение да смуче само студен въздух и на мен като теб ми беше писнало и директно изкарах клапата защото при мен беше счупена и не работеше махнах и от зад маркуча за топъл въздух и кривката от пред дето зима въздух от калника и колата значително се подобри от към страна вървеж и от тогава не ми гасне на бензин при палене от време на време пак тресе но за секунди и се оправя и няма ядове после но след като не се отстрани проблема напълно мисля че и самия дебитомер се ебава пък и ламб.сондата съм я изхвърлил и затова мисля че си ми ги прави още тия магарии но понеже я карам с обикновена газова там дебитомера и сондата не играят роля и си карам без проблеми може за проба и ти да направиш това пък да видим :th_up


Потребителски аватар
инжектопляктор
Мнения: 4192
Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Vento 94 2E - студена пали трудно

Мнениеот инжектопляктор » Пон 08 юни 2015 22:06


Какво да направя за проба? Да махна клапата в кутията на въздушният филтър, където отива към втората гофра долу ли? При мен тая клапа си се мърда уж. Да откача гофрата направо?
Тая кола съм я купил такава и с толкова коне не да карам сакат кон със 150лв данък. Купил съм я да върви и на късо да я карам на бензин, на дълго - на газ. И да върви. Значи просто съм се побъркал. Страх ме е да мръдна с тая кола на някъде, а постоянно ми трябва кола. Че може да тръгна и да не се прибера.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dragnev1 и 79 госта