Налягането по буустметър си е толкова - 1.7 пик с 1.5 холд - винаги е било така, дори след ремапа, който направих миналата година.
Относно 1752вб - не знам какви са условностите и какво разбираш под "по-голяма турбина" - просто има студена перка, която е по-голяма и съответно на едни и същи обороти сравнено с 49 милиметровата вкарва повече въздух, от там идва и предимството.
Иначе то е ясно, че аз мога да си карам и така - с предишния ремап изкарахме 188 коня на мотора, въпроса е, че искам да се възползвам от по-големия дебит на въздух, ако ме разбираш :)
Да, колата вече няма този проблем и си върви супер!
Поздрави
Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст
Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст
Демек проблема е бил в наранената студена перка и след смяната и проблема може да се счита за решен!
За хибридите ще си говорим в друга тема
Важно е, че колата се оправи 
За хибридите ще си говорим в друга тема


- street_racer
- Мнения: 42
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 12:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст
°niksi° написа:Проверено:
- дебитомер
- МАП
- актуатор
- вакум - преди и след Н75 - ОК
- Н75 също ОК
- тествано за изпускане на налягане от изхода на турбината, до входа на колектора - няма пропуск. /имаше съвсем малък пропуск от маркуча за бустметъра, но и след отстраняването му разлика няма/
- колата е с изолиран ЕГР и ЕГР охладител
- геометрията движи идеално
- няма гърнета, катализароти и т.н. - на права тръба е
- пробвано е да се регулира от стопорния болт хода на актуатора - ефект няма.
- гледана е студената перка - няма следи от удъри и наранявания
От всичко това за мен проблема ще излезе в самата турбина, но няма стенд на който да се качи и да се види на даден дебит какво налягане ще прави и по това да се направи някакъв извод там ли е проблема или не.
Ако някой има смислена идея да казва, аз изгубих 2 дни в ровене по колата и нямам повече идеи.
Какво се случва - до 2400-2500 оборота е пълен труп, а след 2500 тръгва изведнъж. Просто до тези обороти не може да стигне исканото налягане по никакъв начин, даже на високите предавки при настъпване на газта на 100% от 1300 оборота толкова не може да поеме, че влиза в авариен режим.
Колега имам два въпроса:
1 . тук казваш че си гледал студената перка и била ОК, а в по долен пост казваш че пък точно тя е проблема?
2. На линка със снимките казват че турбината била здрава ? Твойта ли е или не?
Иначе и аз съм същия симптон.ама вече неще и след 2300 оборота. И всичко стана изведнъж и повече от 80 км неможе да вдигне.
Поздрави
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Seat Leon ARL 2004 - евентуално изтичане на бууст
Хубаво е да имаш буст метър, да гледаш как и колко надува.
Свали алуминиевата тръба и погледни как е перката щом се съмняваш в нея, но на 2000 оборота трябва да имаш фул буст.
Огледай вакумите към актуатора, да няма пробит или изваден и геометрията да стои постоянно разтоварена.
Lord_aggo, какво е това налягане 1.5, моя ARL върви на 1.8
Карал съм с хибрид правен от 2052v(целия компресор) на основата на 1749vb и повече не бих си сложил хибрид.
Свали алуминиевата тръба и погледни как е перката щом се съмняваш в нея, но на 2000 оборота трябва да имаш фул буст.
Огледай вакумите към актуатора, да няма пробит или изваден и геометрията да стои постоянно разтоварена.
Lord_aggo, какво е това налягане 1.5, моя ARL върви на 1.8
Карал съм с хибрид правен от 2052v(целия компресор) на основата на 1749vb и повече не бих си сложил хибрид.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: invisiblewin и 90 госта