 
 През декември 2014г станах горд собственик на VW Golf MK5 GTI 2.0 TFSI DSG 2006 !!!
 
 



Разбира се този двигател е грехота да стои на стоковите си 200 кс и ...
 240 кс
  240 кс   
 http://www.madness-motorsport.com/cms/index.php?option=com_content&view=article&id=10463&Itemid=3
Премахване на PCV клапан с ето това:

K&N Typhoon® Air Intake System:

И тъй като е черна, трябваше да затъмним някой детайли
 
 Благодаря на колегата Слави от Слави-Фолио Варна !
Странични предни прозорци с 50% фолио:

Хайде и стоповете:


Полирахме и фаровете:


Оп един малък стикер ...
 
 
Тъй като в БГ комплекта на K&N за почистване на въздушния филтър ми се видя доста пари,
докато пристигне от Англия, благодарение на Glove, използвах това масло след почистването:

Много ме дразнеше, че стоповете на МК5 светят само външната половина, а не целия кръг,
с малко ровене в нета ги направих и грейнаха в цяло кръгче
 
 



Ето как светят, сори за качеството на снимките:
Габарити:

Стопове:


После реших да направя нещо за предните светлини и купих комплект диодни лампи:


И тъй като сме c ремап, трябва ни по-добрo обдухване и вентилация ...
 
 



Последва промяна към малко по-злобен поглед и веждичките пристигнаха от Полша ...
 
   
   
 


И най-накрая дългоочакваната пратка от Лондон пристигна
 
 K&N комплект за почистване на въздушния филтър + колона на волана за boosmeter +
Т-етката за захранването на бустметъра от ECS Tuning:

Последва няколко часово поставяне на Boostmeter-а, но крайния резултат бе СУПЕР:



И последната промяна е от днес. Може би забелязахте на първите снимки, че стоковото
окачване на МК5 GTI 2006г e доста високо, та от Германия пристигнаха едни койловърчета
на FK Automotve модел Street:





Ето го и новия Асфалтов Паразит
 
 
Май ми трябва нов стикер
 ...
  ... 
The GTI Power 4 Life

 
			   

 
   



 
 

 
 