polo 9n3 2009 1.4 16v 80к.с. Странни аномалии

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
biser00
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 11 яну 2015 20:15
Автомобил:
Двигател:

polo 9n3 2009 1.4 16v 80к.с. Странни аномалии

Мнениеот biser00 » Съб 18 апр 2015 18:49


Здравейте, ще започна от самото начало за да стане ясна хронология на събитията.
Купих Полото от официален представител на марката(реални километри и състояние уж) колата е 01,2010г. първа регистрация на 48500км. УЖ. Купих я по студено време Февруари месец и до към Март нямах никакви проблеми. Март месец сложих газово и няколко седмици (2) нямах пак проблеми. След това започна при движение да светва EPC и чек лампата на таблото и да гасне, след като се запали на ново светва само чека на двг. и няма проблеми във вървението или в смяната на скоростите (колата е автоматик). След като ми се случи два, три пъти отидох на майстор да я закачи на комп. Излезе грешка на дроселовата клапа. След като махна кутията на филтъра и се показа клапата се видя че е леко зацапана но на дали това е проблема. Въпреки всичко накарах майстора да свали клапата и да я почисти. След като я свали, под нея минава маркуч вакумен с датчик на него (не можах да разбера какво е това някой ако има идея да каже за какво е) оказа се, че маркучето е леко пъхнато само едвам се държеше и взимаше въздух от там. Та проблема се оказа от там. Почистихме клапата, сложихме я и я адаптира. След което всичко си дойде на мястото. Да ама не. Колата се кара придимно на газ от жена ми. Първия проблем който ми направи преди 3 дни е следния. Колата се кара с включен климатик и след баирчето, което е в гранд мола във Варна на равното колата гасне като остава да свети лампата на акумулатора на таблото, волана остава мек, климатика продължава да работи и радиото да свири. Като я покарах ми направи впечатление, че когато се спира колата да кажем за светофар, когато свали от втора на първа скорост оборотите падат доста до окло 550/600.След което се пали отново и все едно нямало никакъв проблем, колата върви без забележки. Закачаме компютъра и няма никакви грешки. За три дни го направи три пъти. Другото което се случва е докато си работи колата дали при движение, дали на място на газ и на бензин ми светва EPC + чека, когато я проверя на комп. излиза P0606 което е грешка в компютъра. След като изчистя грешката обаче не се появява повече за деня. Днес слезнах и огледах двигателя и забелязах, че комп. на газовото е закачен върху комп. на колата и беше доста нагрят (комп.на колата), раздилих ги да видя дали това е проблема. Та питането ми е следното някой ако има идея за ставащото нека сподели защото аз вече се чудя какво да правя. Поздрави и със здраве. Благодаря.




Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: polo 9n3 2009 1.4 16v 80к.с. Странни аномалии

Мнениеот freelancer » Вто 05 май 2015 7:30


Аз бих я карал само на безнин известно време за да стесня кръга от вероятните причини. Не може ли да изключиш газта за известно време, поне седмица?
Ако на бензин си работи без проблеми отиваш да ти настроят газовата уредба, така процедират много хора, почти всички.
Обикновено се получават кофти адаптации при каране на газ и за това в определени режими екуто се обърква.
Като ти слагаха газовата уредба дали са сменили уплътненията на всмукателния колектор?


rumenbg
Мнения: 33
Регистриран на: Вто 11 ное 2014 21:10
Автомобил:
Двигател:

Re: polo 9n3 2009 1.4 16v 80к.с. Странни аномалии

Мнениеот rumenbg » Вто 05 май 2015 9:42


Колега,
проблема ти е изцяло в газовата уредба и настройките, които са направени след това. Аз карам същото Поло от 6 месеца. До преди това тази марка и модел бяха съвършенно непознати за мен. Аз си купих колата в много добро състояние и след първия месец реших да й сложа скрит прекъсвач за защита срещу кражба, тъй като съм малко кърък и са ми крали 4 коли вече за последните 15 години, и това в София е сериозен проблем като цяло. След изключване на прекъсвача и потегляне, компютъра ми отчита винаги, че недостига гориво до двигателя. ако можеш карай я само на бензин. До колкото съм чул това Поло и по точно компютъра му прави често проблеми след монтиране на газ.


drotomir
Мнения: 653
Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: polo 9n3 2009 1.4 16v 80к.с. Странни аномалии

Мнениеот drotomir » Вто 05 май 2015 20:50


Хубава кола си купил колега а нямаш пари за бензин та си сложил газово , имам същото поло и никога не бих му сложил газ голяма грешка си направил с тая икономия.

Махай я тази газова бомба , или отивай при газовите разбирковци и стой на главите им докато не направят кадърен монтаж.

Последна промяна от hooligans на Вто 05 май 2015 21:02, променено общо 1 път.
Причина: Този коментар с какво помогна на колегата?


Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: polo 9n3 2009 1.4 16v 80к.с. Странни аномалии

Мнениеот Sstefaan84 » Пет 08 май 2015 11:21


Колега какво стана с проблема решили го?
От настроиката на газовата ли е?


drotomir
Мнения: 653
Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: polo 9n3 2009 1.4 16v 80к.с. Странни аномалии

Мнениеот drotomir » Чет 21 май 2015 19:23


Явно не е махнал още газовата щом няма положителен резултат.


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: polo 9n3 2009 1.4 16v 80к.с. Странни аномалии

Мнениеот anonimko » Пет 12 юни 2015 7:21


Добре си махнал газовия комп от този на колата а проблема с ниските оборти идва от централния -програмата му за компесация на натоварването при включване на на климата или датчика на климатика за неговото влючване май бе на компресора и накрая как е филтъра на купето или при малко фреон също мъчи двигателя или тръгнала да затяга обтяжка на пистовия ремък.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта