Моля да ме извините ако темата се повтаря, но в търсачката не откривам такава, която да съчетава тези проблеми, а мисля, че са свързани.
Автомобилът е Голф 3 1.6 от 1996 г. Ето каква е ситуацията:
След отключване на колата се чува жужене от задната част. Струва ми се, че е отдясно, където е газовата. След десетина секунди жуженето спира без да правя нищо и преди да съм дал на контакт. При палене се чува подобен звук, макар и малко по-различен, но мисля, че този път от предната част. Колата винаги се пали на бензин. Предишните 2 пъти, когато се появи този проблем, запалваше след зареждане на акумулатора и след това по десетина пъти е запалвала преди да стане пак така. Това е втора (резервна) кола и се кара рядко - 1 път седмично горе-долу. Повече от логично обяснение е заминал акумулатор, но важна подробност е, че колата дава на контакт и работят фаровете и мигачите. Проблемите с трудното палене и непаленето се появиха по едно и също време с жуженето отзад и затова мисля, че не е (само) акумулатор. На 2 или 3 пъти съм забелязвал, че данните на бордовия са нулирани, както става при смяна на акумулатора, но колата си палеше от раз?!? В подобни теми, които изчетох обикновено става въпрос за утечка на ток, бензинова помпа, кабели или акумулатор за смяна. Някой бил ли е в моята ситуация и дали може да даде по-конкретни насоки?



Golf MK3 - трудно палене, падащ акумулатор и жужене
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: Съб 21 май 2011 6:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 - трудно палене, падащ акумулатор и жужене
Жуженето отзад,вероятно е от машинката- компресорчето за централно,ако не отваря всички врати и работи твърде дълго,значи че някой от маркучите е прекъснат.
Дали тази помпа докато работи може да изтощи окончателно акумулатора е друг въпрос.
Дали тази помпа докато работи може да изтощи окончателно акумулатора е друг въпрос.
- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: Golf MK3 - трудно палене, падащ акумулатор и жужене
Колега, имах същите симптоми. Оказа се заминал генератор(динамо).
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf MK3 - трудно палене, падащ акумулатор и жужене
от годината съдя ,че може да е АЕЕ двигателя. На контакт инжекцията се чува като жужене в двигателния отсек / по скоро е като пищене/.
Бръмченето отзад е от ел.двигателчето на компресорчето. Сцепен маркуч в някоя врата.Редовен проблем в предвид и ЕГН то. Друг срещан проблем са напукани спойки на платаката на това компресорче или наводняването му през уплътнението на десния стоп /зелнясват и се разпадат пистите на платката/.
Бръмченето отзад е от ел.двигателчето на компресорчето. Сцепен маркуч в някоя врата.Редовен проблем в предвид и ЕГН то. Друг срещан проблем са напукани спойки на платаката на това компресорче или наводняването му през уплътнението на десния стоп /зелнясват и се разпадат пистите на платката/.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта