Passat B5.5 2003г. AVF - показания на дюзи!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
tupac126
Мнения: 10
Регистриран на: Пет 25 юли 2014 12:09
Автомобил: VW PASSAT B5.5 1.9 TDI
Двигател: AVF 2003
Местоположение: София

Passat B5.5 2003г. AVF - показания на дюзи!

Мнениеот tupac126 » Пет 19 юни 2015 14:37


Здравейте, от скоро съм с този автомобил и не мога да се отърва от едни много гадни вибрации, които се усещат по цялата кола. Смених съединител + маховик, тампони на двигателя ляв и десен, но вибрациите продължават. В сервиза в който извършваха манипулациите не могат да открият проблема, но е много дразнещо и не мога да се примиря с тях. Четох много какви може да са причините и една от тях е в дюзите или синхронизация на валовете затова направих един лог на 1,4 и 13 канал на VCDS и моля за вашето мнение.
Прикачени файлове
LOG-01-001-013-004.rar
(4.71 KиБ) Свален 122 пъти




Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Passat B5.5 2003г. AVF - показания на дюзи!

Мнениеот morfei1 » Пет 19 юни 2015 17:13


Малко ми е объркан лога, щот съм с някъв OpenOffice :mrgreen , но синхронизацията ти е на 1.1. На празен ход си с 3.8мг, нормално е да тресе при нормални 5.5мг. Върни на 0 градуса и регулирайте дюзите, ама при някой който знае как става номера.


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: Passat B5.5 2003г. AVF - показания на дюзи!

Мнениеот novatora » Съб 20 юни 2015 10:16


Аз също имах вибрации много силни. С avf 131 автоматик съм. Синхронизацията ми е добра. Вибрациите ми намаляха сведени до минимум след като смених де що има тампон. Двата маслени на мотора, двата тампона на автоматика, четирите тамхона на гърнетата. Сега се ядва в колата. За останалите вибрации съм набедил меката връзка и при първа възможност ще я сменя. Иначе колега бях чел по форумите че авф мотора на ваг групата бил най неспокоен и нервен. Няколко колеги казаха че вибрациите са им идвали от някаква инерционна ролка ли шайба. Това сигорно е фралайфа на алтернатора. Незнам не съм сигурен. Някой по запознат да разясни.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot], licho58 и 61 госта