Golf MK3 1.8 - изгасна в движение и не пали

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
9019
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 16 дек 2013 9:18
Автомобил:
Двигател:

Golf MK3 1.8 - изгасна в движение и не пали

Мнениеот 9019 » Съб 27 юни 2015 23:50


Проблема е следния- по време на движение на 5-та скорост по лек наклон по инерция двигателя изгасна като не светнаха никакви лампи.при опит за повторна стартиране чрез ключа при подаване на контакт мига лампата за масло. повече не запали двигателя.По време на тегленето с въже подадох контакт и включих на 5-та , всички лампи изгаснаха но двигателя не запали.Проверих искрата на всички свещи е на лице , помпата подава гориво , дюзата впръсква , въздушния филтър чист,центровката на белези,смених масления филтър,проверих маслената помпа- не пали!!??!!
Преди тази случка забелязах,че на 3-та скорост при ниски обороти ,почти без газ няма плавен преход на газта.
Не съм сменял датчиците за масло. Възможно ли е при дефектирал датчик да изгасне двигателя и да не може да запали?




Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13411
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Golf MK3 1.8 - изгасна в движение и не пали

Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 28 юни 2015 11:33


9019 написа: Не съм сменял датчиците за масло. Възможно ли е при дефектирал датчик да изгасне двигателя и да не може да запали?


Не.
Странен проблем имаш.
"Ток да те убие,бензин да те удави,и неще!"


Потребителски аватар
megatone
Мнения: 486
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 15:05
Автомобил: Golf 3 1.8 ABS
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MK3 1.8 - изгасна в движение и не пали

Мнениеот megatone » Нед 28 юни 2015 12:37


Ангренажния ремък здрав ли е?


Потребителски аватар
bambo80
Мнения: 23
Регистриран на: Чет 29 окт 2009 11:50
Автомобил: vw golf
Двигател: 1.6 akl 1999
Местоположение: sofia

Re: Golf MK3 1.8 - изгасна в движение и не пали

Мнениеот bambo80 » Нед 28 юни 2015 13:09


според мен е бобината


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Golf MK3 1.8 - изгасна в движение и не пали

Мнениеот Водния дух1 » Нед 28 юни 2015 13:11


megatone написа:Ангренажния ремък здрав ли е?

И ако е устискал дали не е превъртял 2-3 зъба?


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Golf MK3 1.8 - изгасна в движение и не пали

Мнениеот Bai Sando » Нед 28 юни 2015 15:30


Пробвай с друга бобина,но ме съмнява проблема да е в нея.Щом прави някаква искра е възможно датчика на хол в делкото да е свършил.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Golf MK3 1.8 - изгасна в движение и не пали

Мнениеот kris11 » Нед 28 юни 2015 17:42


прави искра , ама навън В цилиндъра има налягане и искрата се смачква.при неизправна бобина искрата в циолиндъра хич я няма.
Няма как да я види искрата в цилиндъра освен , ако няма "куха" свещ. Аз има и Стефанчо знам ,че има :wink
Вземи 1 бобина от познат за проба. Дори и да виси само на проводниците пак ще си покаже дали е от нея. Ако е от нея веднага ще забръмчи двигателя


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MK3 1.8 - изгасна в движение и не пали

Мнениеот zfa159 » Нед 28 юни 2015 18:35


Пробвай с бобина, понеже е най-лесно.
Ако не си сменял скоро свещи, смени ги, защото моите на Пасат-а спряха да работят и 4-те в рамките на 3км (първо една, после още 1 и накрая и другите 2). Извън цилиндъра има искра, вътре - не.
Искрата хубаво си видял, че я има, ама нищо не ти гарантира, че е в точния момент, защото ако се е счупил или пукнал палеца в делкото и се е завъртял, имаш искара, ама не е когато трябва и нямаш запалване, а според мястото, на което е застанал, може и детонации да нямаш, въобще никакви признаци на живот.
Ако има катализатор и всичко друго е ок - изхвърли го - при мен на другия Пасат така се запуши, че колата изгасна и не запали повече - всичко си имаше, но не палеше въобще дори след километри дърпане. Откачих изп. тръби от колектора и чудо - запали си без проблем на 2-рия зъб на стартера, както се казва. Катализатора беше станал на тотална тапа.
:beer


Потребителски аватар
hristodj
Мнения: 718
Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:24
Автомобил: golf 3 kombi
Двигател: AHU 97
Местоположение: Кърджали
Контакти:

Re: Golf MK3 1.8 - изгасна в движение и не пали

Мнениеот hristodj » Нед 28 юни 2015 18:46


На скоро имах такъв проблем на колега.Сменихме бобината и нещата се оправиха.Колата пак изгаснала в движение.Сменяйте си свещите в препоръчителния интервал.Четох някъде че стари не добре работещи свещи разказват играта на бобината.Не знам точно как.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Golf MK3 1.8 - изгасна в движение и не пали

Мнениеот kris11 » Пон 29 юни 2015 8:35


hristodj написа:Четох някъде че стари не добре работещи свещи разказват играта на бобината.Не знам точно как.

От увеличеното разтояние м/у електродите или палец и щифтовете на капачката дефектира крайния транзистор на комутатора.Също така и от проверка за наличие на искра без закачена свещ и допряна до маса, както и от по-голямо разстояние м/у високоволтов проводник и маса / 1-2 мм макс..


9019
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 16 дек 2013 9:18
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK3 1.8 - изгасна в движение и не пали

Мнениеот 9019 » Вто 30 юни 2015 9:38


Голфа запали!!! След смъкване на ремъка,нагласяне на всички белези,поставяне на ремъка - запали и лампата на маслото си мига.Свалих и датчиците промих ги със спирачна течност и ги раздвижих с най-тънкия шестограм от комплекта,замерих ги проработиха и след поставянето им ооо чудо- всичко си работи перфектно.Що за каръщина е това да прехвърли ремъка зъби и в същия момент да ти се скапят двата датчика на маслото???? Благодаря за съветите и идеите. Всичко това вече го бях пробвал.


9019
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 16 дек 2013 9:18
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK3 1.8 - изгасна в движение и не пали

Мнениеот 9019 » Вто 30 юни 2015 10:08


Относно идеята за смяна на свещи! При най-малкия проблем всеки майстор те съветва да си смениш свещите.Врезултат на тези съвети сега имам два комплекта свещи да се търкалят при резервната гума заедно с ключ са подмяна.
Имах следния проблем. Трудно и нервно палене през зимата съчетано с доста висок разход на бензин. Започнаха пак съвети за смяна на свещи, капачката на делкото , кабели и дори бобината , регулираха четеца на дроселната клапа ,дюзата сменяха и още куп проби без никакъв резултат. Около 25 декември реших да си сменя маслото и да посетя стари приятели в един сервиз. След смяната на маслото новото попълнение в сервиза запали колата да я изкара от клетката,след което дойде и ми каза - имаш датчик за смяна,датчика за температурата на водата,които в момента отчита грешно и лъжи компютара и затова пали трудно и мирише на бензин от ауспуха.Послушах го смених датчика и о чудо спокоен двигател,лесен старт и нисък разход на гориво. Та мисълта ми бе стига с тази смяна на свещи!!!!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MK3 1.8 - изгасна в движение и не пали

Мнениеот zfa159 » Сря 01 юли 2015 23:08


9019 написа:центровката на белези

И после така рязко изведнъж се оказа, че всъщност май не си гледал правилно :mhihi
Що за каръщина е това да прехвърли ремъка зъби и в същия момент да ти се скапят двата датчика на маслото????

Точно затова е трудно да се помогне от разстояние. Още от 1-вия си пост си ни дал грешна информация за проблема си и ни прати да разсъждаваме в съсвем друга посока :)
За свещите - да, всеки ти казва да сменяш свещи при някакъв проблем, защото ако хванеш 10 човека и ги попиташ кога за последно са сменяли свещите, 8 от тях ще ти кажат, че нямат никаква представа. Пробвал съм - така е наистина. Свещи, кабели, капачка и палец, се сменят на 30 000км пробег и то с качествени, за да няма проблеми. Ако ли не - винаги ще има драми с някое от тези звена.
По въпроса със сеещите, са те заблудили точно така, както ти заблуди нас, вероятно и себе си - грешна диагностика :mhihi . Белезите на този мотор са елементарни, няма как да не видиш, че не са, както трябва, при положение, че са само 3 и то по-видни не могат да бъдат. Също така с до 3 зъба разминаване, този мотор пали и работи (пробвал съм). Да, работи зле и не може да се форсира, но пали и работи. Белег, изместен с над 3 зъба, не може да не го видиш.
По този въпрос - превъртял ремък, се сменя, защото щом е превъртял 1 път, е негоден да се използва отново, така че, смени го с нов (ролките не е нужно, но ремъка - силно препоръчително).



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: B_A_D, vanesto и 70 госта