tdi fen написа:http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=72798
Груби сметки с цени от преди 2 години
Съединител комплект с демпферен: 1500лв
Термостат: 150лв
Верига: от +800 лв
= втора корса
Не знам, двигателя бил фиатчев... но реално дори с тези ремонти отиваме малко над пазарната цена на корсата в момента.Варианта до тези пари е може би запазена Голф 3, обаче това е кауза пердута...
То май на всички по-нови коли след 2000 и някоя си са такива технологиите и частите, с изключение на СДИ






Абсолютно - на дълъг път с малка количка не е много оферта. Макар че точно с такава Корса, самоче 1.7 DTI съм пътувал много често от Сливен до Истанбул (363 км. в едната посока) и като цяло не е било проблем - 4 часа с минаването през границата. Освен това вътре е изненандващо широка
Дори за Г4 с тоя мотор идва слаб, а при Пассат-а направо не ми се мисли. Вариант е Пассат Б4, дизел, но дали ще се намери запазен...