Не бучи ли много без гърнета? Не би трябвало да може да се движиш по пътищата без гърнета.
Забиването може да е зачестило, защото сигурно турбото работи по-добре като няма тясно място след него и трябва да се настрои актуатора.
1.9 tdi 110 след премахване на кат. и всички гърнета запецва
Re: 1.9 tdi 110 след премахване на кат. и всички гърнета зап
mshbul написа:Не бучи ли много без гърнета? Не би трябвало да може да се движиш по пътищата без гърнета.
Забиването може да е зачестило, защото сигурно турбото работи по-добре като няма тясно място след него и трябва да се настрои актуатора.
Ами вчера след като чистих една грешка е малко по-добре но отново има забиване.. А до колкото бученето не! Даже звукът е много приятен и не е силен
Re: 1.9 tdi 110 след премахване на кат. и всички гърнета зап
mshbul написа:Не бучи ли много без гърнета? Не би трябвало да може да се движиш по пътищата без гърнета.
Забиването може да е зачестило, защото сигурно турбото работи по-добре като няма тясно място след него и трябва да се настрои актуатора.
И ако може да ми обясниш как точно става настройването... Понеже не съм много наясно..
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: 1.9 tdi 110 след премахване на кат. и всички гърнета зап
Настройката на актуатора е фина прецизна работа. Трябва да знаеш какво провиш. По добре не пипай а иди при някой от форумните сервизи. Ще спестиш време, главоболия и недай си боже някоя друга авария.
Re: 1.9 tdi 110 след премахване на кат. и всички гърнета зап
novatora написа:Настройката на актуатора е фина прецизна работа. Трябва да знаеш какво провиш. По добре не пипай а иди при някой от форумните сервизи. Ще спестиш време, главоболия и недай си боже някоя друга авария.
Окей,благодаря за съвета :)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта