Автомобилът който гори по 3 литра на 100 километра бил произведен още през 2000 година, а аз чак сега разбирам...
... И мармота завива шоколадите в станиол, ама в Швейцария.
Може и да се даде подобен разход при определени условия ама трябва много да се мразиш, за да си го причиниш, а и да тровиш живота и на останалите участници в движението..
Помпа-дюза vs Комънрейл
- fermer 10
- Мнения: 83
- Регистриран на: Нед 05 авг 2012 16:03
- Автомобил:
- Двигател: AFN ABU
- Местоположение: РАЗГРАД
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
Въпреки този може би инцидентен случай , аз продължавам да настоявам ,че ПД си е лимонка в гащите .Направи ми силно впечатление в клипа ,че много лъскава тази шкода от вън и вътре а па волана не знам от каква кожа е но като гледам още 1000000 ще издържи и нема да мръдне а пък ние с коли на по 180 000 като ги вземем и почваме да търсим или друг волан или някой да го претапицира, нещо не намирам логика ама карай . Закачал съм 5-6 ПД на диагностика които по табло бяха на по 160-180 000 а реално ЕDC 15-16 казваше над и около 400 000 км, и на всички имаше проблемни дюзи не бяха извън граници но бяха на ръба на границите ,така ,че ще цитирам един колега от ауди форума "да живее 1Z и AFN "
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
Ама колеги, то икономия не се постига като се влачиш, няма как на 5-та да караш с 80 нали, не че няма да върви ама ще ти паднат зъбите, едва ли тоя дето е искарал 1 000 000 км е карал с 80, карал е с 90 някъде ако е бил с 5 или към 100 някъде ако е бил с 6 скорости. Какви ги говорите за влачене незнам, може да съм пристрастен защото имам пасат и аз, но найстина са издражливи коли поне за сега, имам я вече от 8 месеца и единственно сипвам нафта, отделно за глезотии си давам парите, но това е за кеф повече отколкото, че трябва. То ако vw-те се развалят ко прайм пък за опел и форд и рено и пежо и така нататак, имам познат с пежо и реве с 3 гласа колко пари е хвърлил и с рено имам приятел който реве като магаре, че дори и мерседес е класа били чупливи като порцелан, с една дума всички коли са така, приятел с мазда 6 имам която съм и карал, пълна каруца е тая кола, и беше с доказани на 100% км на реални 100 и нещо хиляди км, пълна боза, раздясала още от сега до нивото на москвич 12-так! От това което съм виждал и съм карал ми настрахнаха косите и затова взех пасат, вярно на пазара всичките са кофи и хвърлят масло като фонтан, но намери ли се читава такава мисля, че са по добри от повечето коли а за хората който нямат пари да си ги позволят и плюят защото българина е така, като не може да има нещо автоматично се превръща в най-гомеия боклук, като незнаете по добре си мълчете! Имам и приятел с пасат 4 комби, друго освен за масло не е давал пари и не иска да я продава, пари има бол обаче вика" издражлива е, без пари върви на всякъде и не ми трябва друга" Та не ми говорете за разваляне и незнам си какво, защото съм свидетел на издръжливоста на Vw и на боклуците от другите марки който се опитват да догонят големите в бранша обаче нещо куца и не става работата. Мерси, че можах да си изкажа мнението! Свърши ми бирата и отивам да е@а, ай чао!
- mitko85
- Мнения: 753
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
- Автомобил: E91
- Двигател: M47
- Местоположение: София
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
Въпреки че карам бензин на газ, ще се намеся в темата. Като цяло проблема не е в системата помпа дюза или комън рейл, всичко идва от гориво, смяна на масло и консумативи навреме. Лично за мен и двете горивни системи са достатъчно изпитани и издръжливи, стига автомобила да се поддържа с консумативи по спецификация на производителя(като изключим пробега на маслото). Истината е че в България няма качествена нафта по бензиностанциите, на балкона имам 1L, заредена от ЕКО преди два месеца и вече е на сополи. Ако може да се включи някой, който си е купил кола, така да се каже с история и сервизна книжка от чужбина и да каже дали са сменяни дюзи там. Аз досега сервизна книжка, в която да пише че са сменяни дюзи не съм видял. Между другото вече не е страшно с тия помпи дюзи, BOSCH имат доста добра exchange програма.
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
Ми написах, 220 000 вече врътна леона и мотора не е пипан. Но както написах-комън рейла е по-тих. Горивен филтър сменям на 60 000 км.
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
Не е въпроса за пари бе пич.Като си избирах моята Octavia държах да е от Германия и от там я и взех. Мисълта ми е че аз 4 месеца бях нон-стоп в mobile.de и passat 5.5 върви колкото Octavia 1 така че не е въпроса в парите.Факт е, че старите мотори на vw дето са 90 и 110 коня са в пъти по-надеждни от помпа-дюза щото просто има по-малко неща готови да се строшат при тяхbetaserk написа:Ама колеги, то икономия не се постига като се влачиш, няма как на 5-та да караш с 80 нали, не че няма да върви ама ще ти паднат зъбите, едва ли тоя дето е искарал 1 000 000 км е карал с 80, карал е с 90 някъде ако е бил с 5 или към 100 някъде ако е бил с 6 скорости. Какви ги говорите за влачене незнам, може да съм пристрастен защото имам пасат и аз, но найстина са издражливи коли поне за сега, имам я вече от 8 месеца и единственно сипвам нафта, отделно за глезотии си давам парите, но това е за кеф повече отколкото, че трябва. То ако vw-те се развалят ко прайм пък за опел и форд и рено и пежо и така нататак, имам познат с пежо и реве с 3 гласа колко пари е хвърлил и с рено имам приятел който реве като магаре, че дори и мерседес е класа били чупливи като порцелан, с една дума всички коли са така, приятел с мазда 6 имам която съм и карал, пълна каруца е тая кола, и беше с доказани на 100% км на реални 100 и нещо хиляди км, пълна боза, раздясала още от сега до нивото на москвич 12-так! От това което съм виждал и съм карал ми настрахнаха косите и затова взех пасат, вярно на пазара всичките са кофи и хвърлят масло като фонтан, но намери ли се читава такава мисля, че са по добри от повечето коли а за хората който нямат пари да си ги позволят и плюят защото българина е така, като не може да има нещо автоматично се превръща в най-гомеия боклук, като незнаете по добре си мълчете! Имам и приятел с пасат 4 комби, друго освен за масло не е давал пари и не иска да я продава, пари има бол обаче вика" издражлива е, без пари върви на всякъде и не ми трябва друга" Та не ми говорете за разваляне и незнам си какво, защото съм свидетел на издръжливоста на Vw и на боклуците от другите марки който се опитват да догонят големите в бранша обаче нещо куца и не става работата. Мерси, че можах да си изкажа мнението! Свърши ми бирата и отивам да е@а, ай чао!
а и дори да се строши нещо, струва доста по-малко да го поправиш
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
Тук май темата се превърна от ПД vs КР в ревностна защита на коня за скъпата си Шкода Оставия и опитите му да убеди целия свят, че не се е прецакал като си е купил тая кола. 
Едит: Кон, нали знаеш, че това в което убеждаваш хората тук няма нищо общо с темата "бе пич"?

Едит: Кон, нали знаеш, че това в което убеждаваш хората тук няма нищо общо с темата "бе пич"?
- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
Stivi написа:Всяка кола може да врътне милион килметра,въпроса е колко ще ти струва "удоволствието" да я поддържаш след определени километриА този с разход 3/100 и милионите с оригиналния съединител си е съвсем отделен случай нямащ нищо общо с масовата практика,на бас че са го скъсвали от псуване докато се е влачел по пътищата
В ауто билд имаше статия за е39 525 тдс на 1 милион, ама за целия период от 120 х.км до 1000 х.км собственика дал 100 000 евро за поддръжка и ремонти.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
Вярно, че по старите мотори с 90 и 110 коня са по издръжливи, именно и моя приятел кара такав пасат б4 с въпросния двигател и само наляга без да сменя нищо а ако се наложи да смени нещо то е за стотинки.
Гаранция няма, примерно си взимам телевизор и друг човек взима същия, моя се разваля и е за коша а неговия работи без проблем 10 години, въпреки че не е точния пример, но всичко си е до късмет, някой неща в завода ги сглобяват роботи, други хора и навсякъде и във всичко присъства човешката грешка, става дума за нови неща и коли, пък незнам за старите като колите ни, те пак толко дето издържат си е цяло чудо
Казвал съм го и дръг път, чисто ново ауди s4 мисля че беше, взел си го и боята започна да се лющи на следващия ден, това се случи пред очите ми, та никой не е застрахован, може да се скапе нещо за 500 лв. може нещо за 5 лв. може да е на кола за 40 000 може да е на кола за 4000 всичко си е до късмет и поддържане, смяна на масла и т.н.
Доколкото съм виждал и гледал а съм се нагледал на много и карал много и с много хора съм говорил с различни коли, според моето проучване КР е много по скапан, защото навлезе скоро на пазара и докато го усъвършенстват ще мине много време а ПД е от войната
Та кое е по издръжливо, ПД или КР!
Гаранция няма, примерно си взимам телевизор и друг човек взима същия, моя се разваля и е за коша а неговия работи без проблем 10 години, въпреки че не е точния пример, но всичко си е до късмет, някой неща в завода ги сглобяват роботи, други хора и навсякъде и във всичко присъства човешката грешка, става дума за нови неща и коли, пък незнам за старите като колите ни, те пак толко дето издържат си е цяло чудо

Казвал съм го и дръг път, чисто ново ауди s4 мисля че беше, взел си го и боята започна да се лющи на следващия ден, това се случи пред очите ми, та никой не е застрахован, може да се скапе нещо за 500 лв. може нещо за 5 лв. може да е на кола за 40 000 може да е на кола за 4000 всичко си е до късмет и поддържане, смяна на масла и т.н.
Доколкото съм виждал и гледал а съм се нагледал на много и карал много и с много хора съм говорил с различни коли, според моето проучване КР е много по скапан, защото навлезе скоро на пазара и докато го усъвършенстват ще мине много време а ПД е от войната

Последна промяна от betaserk на Чет 02 юли 2015 11:47, променено общо 1 път.
- Stivi
- Мнения: 8374
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
betaserk написа:Доколкото съм виждал и гледал а съм се нагледал на много и карал много и с много хора съм говорил с различни коли, според моето проучване КР е много по скапан, защото навлезе скоро на пазара и докато го осъвършенстват ще мине много време а ПД е от войнатаТа кое е по издръжливо, ПД или КР!
Разби ни със заключение,а тук там и с правопис,но щом си правил проучване,какво да правим,ще вярваме

-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
Би било интересно какво показва проучването му относно първите серийни леки автомобили с КР и ПД!
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
Ти недей се обяснява, аз в каквото убеждавам хората съм го проверил за разлика от небивалиците дето ръсиш ти.DaDiablo написа:Тук май темата се превърна от ПД vs КР в ревностна защита на коня за скъпата си Шкода Оставия и опитите му да убеди целия свят, че не се е прецакал като си е купил тая кола.
Едит: Кон, нали знаеш, че това в което убеждаваш хората тук няма нищо общо с темата "бе пич"?
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
Aз ви споделям моя опит а като сте толко умни не ме слушайте. Нямаше с какво да се заядеш "stivi" и търсиш грешките ми в правописа тц тц тц
А "myrshavija" колега ти вчрно само спам бълваш, за разлика от теб аз се опитвам да помогна и да споделя наученото от мен до момента, ако не съм прав някой да напише защо и да сподели неговия си опит!

А "myrshavija" колега ти вчрно само спам бълваш, за разлика от теб аз се опитвам да помогна и да споделя наученото от мен до момента, ако не съм прав някой да напише защо и да сподели неговия си опит!
- manchorov
- Мнения: 149
- Регистриран на: Пет 16 дек 2011 22:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
Не сме много умни,ама и твоя опит до колкото разбрах е 8 месеца с ПД.Така че няма в какво толкова да ни убедиш да ти вярваме :)И КР не е от толкова скоро.Виж ВАГ го вкараха скоро при 4 цилиндровите дизеляци.А това,че ПД е измислен по време на ВСВ кво трябва да ме грее.Колко е използвана тази технология черно на бяло.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
Уважаеми betaserk,
Първо - да пишеш грамотно на родния си език е задължително за всеки.
И второ - съвременните ПД и КР дизели са разработвани и внедрявани почти паралелно през 90-те години на миналия век. Това, че преди ВСВ е имало двутактови дизели с помпа и дюза в едно, не означава, че имат много общо с ПД на ВАГ от началото на този век - технология, от която те се отказаха - "чудесен" пример за превъзходството и.
Аз не вземам ничия страна и не харесвам дизел по принцип, но доводите ти са смешни и пишеш неграмотно - какво очакваш? Да ти ръкопляскаме?
Първо - да пишеш грамотно на родния си език е задължително за всеки.
И второ - съвременните ПД и КР дизели са разработвани и внедрявани почти паралелно през 90-те години на миналия век. Това, че преди ВСВ е имало двутактови дизели с помпа и дюза в едно, не означава, че имат много общо с ПД на ВАГ от началото на този век - технология, от която те се отказаха - "чудесен" пример за превъзходството и.
Аз не вземам ничия страна и не харесвам дизел по принцип, но доводите ти са смешни и пишеш неграмотно - какво очакваш? Да ти ръкопляскаме?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 81 госта