Помпа-дюза vs Комънрейл
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
От 8 с колата и още колко, знаеш ли! А че съм сбъркал две думи сбъркал съм, това не ме прави неграмотен, ако бях щях да ти напиша... кахсфкйахскдфй сйфхскйдфх хйдсбфкйасхдф. Не сме се събрали тук да си сравняваме правописа а да си помагаме и докато някой е омазан с масло и ни пита нещо да му помогнем а не да се заяждаме с правописа му. Както и да е, то затова хората са такива тук и на всякъде в държавата ни, заради хора като теб! Вместо да помогнеш на някой се чудиш с какво да се заядеш, ако аз бях модератор щях да те изтрия от тоя форум! Ти въобще помогнал ли си на някои с нещо? Както и да е!
- fermer 10
- Мнения: 83
- Регистриран на: Нед 05 авг 2012 16:03
- Автомобил:
- Двигател: AFN ABU
- Местоположение: РАЗГРАД
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
Момци нема нужда да се палите ,винаги ще има Левски срещу Цесека и двата отбора нямат никакъв стойностен футбол но си имат яки агитки ,така ,че казуса ПД срещу КР е сложен .Аз съм си фен на старата класическа технология ,хората са казали колкото по опростено толкова е и безпроблемно .
- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
Всички така викаме, ама гледаме LED-овете на стената вкъщи
По-скоро важи правилото - нашето е най-убавото.

По-скоро важи правилото - нашето е най-убавото.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
Аз пък си каресвам помпа-дюзата, щото ми миришат краката за някоя колица на ВАГ с КР система, пък тези с роторна помпа вече поостаряха. Поддържам си я, слуша ме засега и се представя отлично. Какво повече може да иска човек от това.
- manchorov
- Мнения: 149
- Регистриран на: Пет 16 дек 2011 22:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
То и аз имам един дизеляк ПД,ама с нищо не ме впечатлява.Отгоре на всичко мисля че АФН-чето примерно е по добре от новото 1.9 105 коня което карам.Доста по тихичко ми се струва.
- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
Бетасерк можеш ли да ми отговориш Алфа 156 жтд комън рейл ли е? И от коя година се произвежда тази кола?
Така ще видим откога се вгражда комън рейл.
Така ще видим откога се вгражда комън рейл.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
ЖТД си е комън рейл. Видиш ли това означение а не ТД си е директно впръскване т.е. ЖТД е комън рейл, италианските минават директно на комън рейл.
Абе ТДИ си е ТДИ. Първите ТДИ-та с електронната помпа са 100 пъти по-здрави и всичко им е ефтинко. За тунинг също са по-добри
Абе ТДИ си е ТДИ. Първите ТДИ-та с електронната помпа са 100 пъти по-здрави и всичко им е ефтинко. За тунинг също са по-добри

- samo_pechka
- Мнения: 8998
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
За ПД моторите, е вярно, че са ми антипатични. ПД бих купил само ако знам, че не е на повече от 120к.км ( реални/доказуеми) и то само в определени комбинации кола/система за задвижване ( куатро в случая ) . Принципно си ги избягвам, като избор на моторизация. За мен, КР моторите/технологията, са много по-доброто решение.
Но признавам с ръка на сърцето, че след ерата роторно ГНП на 4- и 5-цилиндрожите ТДИ мотори на ВАГ, не ще има по-доказани и издръжливи дизелови агрегати, вграждани по любимата ни марка. Те бяха за жалост последните.
Но признавам с ръка на сърцето, че след ерата роторно ГНП на 4- и 5-цилиндрожите ТДИ мотори на ВАГ, не ще има по-доказани и издръжливи дизелови агрегати, вграждани по любимата ни марка. Те бяха за жалост последните.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
stefan4o написа:Всички така викаме, ама гледаме LED-овете на стената вкъщи![]()
По-скоро важи правилото - нашето е най-убавото.
Най-точно казано. Нашето е най-хубаво до момента, в който се прецака, тогава вече е гадно и почваме да го плюем

Да си кажа честно, когато си купих полото не бях се зачитал в тоя форум. Дори не знаех помпа-дюза ли е, КР ли е - не ме интересуваше. Важното беше, че колата вървеше супер, както е и до днес. После разбрах, от тука, че съм купил най-проблемния двигател, ама незнам защо той си работи идеално десетки хиляди км откак е в мен. Така, че тук въпроса е не помпа или КР, а на какво ще попаднеш
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
polovera_9n3 написа: После разбрах, от тука, че съм купил най-проблемния двигател, ама незнам защо той си работи идеално десетки хиляди км откак е в мен.
От всяко правило си има изключения. Щом колата ти върви без проблем се радвай

Извода: Зачитай се по-често във форума

- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
Утре следобед полото го чака път- Кържали- кап.андреево-истанбул-малко търново-бургас-кърджали. На 100% съм сигурен в колата, че няма да ме предаде някъде, дано да не съм каръкче 

-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
Проблемни пд-та но аз врътнах на моята 70 000 без проблем. Хубаво масло, добра нафта и пей сърце. Дано врътна още толкоз.
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
Колега тебе та гледам че тука в 2-3 твой поста дърпаш зверски дявола за опашката та според мене недей говори много че да не земе след няколко стотин километра да платиш polo-то още един път в сервизаpolovera_9n3 написа:stefan4o написа:Всички така викаме, ама гледаме LED-овете на стената вкъщи![]()
По-скоро важи правилото - нашето е най-убавото.
Най-точно казано. Нашето е най-хубаво до момента, в който се прецака, тогава вече е гадно и почваме да го плюем
Да си кажа честно, когато си купих полото не бях се зачитал в тоя форум. Дори не знаех помпа-дюза ли е, КР ли е - не ме интересуваше. Важното беше, че колата вървеше супер, както е и до днес. После разбрах, от тука, че съм купил най-проблемния двигател, ама незнам защо той си работи идеално десетки хиляди км откак е в мен. Така, че тук въпроса е не помпа или КР, а на какво ще попаднеш
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
Гледайки съвета, който даваш и начина по който го даваш (изключваме, че имаш правопис на цигане в 3ти клас) явно те вълнуват тези неща (дърпането на дявола за опашката) и не вярваш в колата си? Кръстиш ли се преди да запалиш колата?
И пак да питам, това какво общо има с темата ПД vs КР?
И пак да питам, това какво общо има с темата ПД vs КР?
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
Я пак че нещо гледам че мисълта ти не върви гладко, в два-три реда "опити" да мислиш, един нямаше дето да ти се получи