





fox_vt написа:Щом МАП сензора не участва то турбото надува колкото може.В авариен ще влезе ако задържи налягане над исканото повече от 4-5 сек май беше но като върнеш газта започва наново и така до следващо пренадуване.
Опс ама ти нямаш МАПкакви ги пиша и аз.Как искаш да влезе в авариен като компа не знае че пренадуваш.Риска е че турбото в тоя режим може да се строши доста скоропостижно.Къде си закачил буустметъра,на извода на колектора към МАП сензора ли .
mastersound написа:Един потенциомер и диод за дебитомера не са подобрения по колата![]()
Имаш нещо спукано по някой маркуч ако турбото надува а пък не отчита буустметъра логично е.Вече ако не надува турбото/да го усещаш по колата като не върви / там вече проблема може да е по-сериозен
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта