Здравейте ! Като за начало искам да кажа , че никога преди не съм карал Фолксваген , нито дизелов автомобил, а и съм доста бос от към техническата част на автомобилите.
Наскоро купих Голф 4 1.9 ТДИ 110 коня с прясно ремонтирано турбо . От известно време насам колата не върви както трябва и не може да вдигне повече от 120 км. Мислих си , че проблема ми е в турбото , но мои приятел , който разбира от автомобили ( не е монтъор ) ми каза , че турбото работи както трябва и не е проблема в него . Докато барникаше по колата открихме , че вакум маркуча , който отива към ЕГР клапана не работи - няма никакъв вакум .
Въпросът ми е : Възможно ли е колата да е мудна и да не вдига повече от 120 именно заради неработеща вакум помпа ?
Голф 4 1.9 ТДИ 110 проблем с вървене - вакуумпопмпа ?
- vanesto
- Мнения: 6350
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Проблем Голф 4 1.9 ТДИ
Няма вакум, защото най-вероятно е сложена съчма в маркуча, да не отваря ЕГР-а. Прави се умишлено, и аз съм така, проблема с невървенето не е от ЕГР-а. Щом работи турбото, значи имаш вакуум. Въпроса е, че явно влиза в авариен режим, т.е. или пренадува, или не надува достачно. Трябва диагностика с Ваг ком. Има много теми по въпроса, ползвай търсачката. Щом е прясно ремонтирано турбото, може и да иска настройка на актуатора, но вече трябва да гадаем.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Съб 04 юли 2015 18:08
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем Голф 4 1.9 ТДИ
Маркуча го пробвахме с " напипване " и не дава сигнал да има какъвто и да е вакум . Ще отида за диагностика и ще споделя какво е положението . Мерси
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 49 госта