
Ако е спукана меката връзка ще имаш приятна миризма в купето на Кубински пури и още нещо.
Съскане от там няма как да се реализира на практика. Просто там така или иначе газовете излизат навън и няма високо налягане както е в студената част на турбото.
Налягането на турбото- реално, канал 10 от ВАГ-
1251 мбара при 1500 об. и
2300 мбара при 3400 об. и 100% на газта.
Атмосферно 948,6 мбара измерено от сензор Ф96 в компера константа за София.
На базата на което компера следи налягането от турбото и решава дали то е достатъчно и кога да разтовари в зависимост от надморската височина и тнт.
На ТДИ не вдигне ли над 2 бара турбото в обороти си е проблем по мое мнение.
И да измиеш всички кулерни връзки, след една седмица пак ще са целите в масло.
И накрая след изписаните хиляди неща- за да разбереш дали ти изпуска от някъде налягане- някой ти дава газ, а ти седиш при мотора и слушаш дали съска от някъде и отдолу под колата също.