Готово, стана!

Пуснах VAG-COM и какво да видя, спирачка като натиснеш се променя от 000 на 011 там на функция 08 група 006 2ро поле, но като натиснах съединителя нищо не става. Свалих прекъсвача и измерих с мултицет и няма никой. Побългарих го и стана и сега на 2-рото поле като натиснеш съединителя става 100. Изпробвах го и наистина е супер удобно, няма да ми се схваща крака вече.

Ако някой от Свиленград и околността иска мога да му помогна.
Ето го пернишкото копче

А ето по тази схема свързах кабелите!

Само да допълня няколко пропуска от написаното на 6-та страница...
Еарбега се маха доста лесно, само с едно движение като се използва отвертка и като се вкара се дърпа към външния край на волана. Това не го знаех и имаше един, два халосни пъти

разбира се да не забравите да откачите акумулатора и да чакате 10 минути преди да действате.
Дванадесетостен номер 12 нямах и не можах да намеря в нито един магазин и използвах четириграм, с една дума квадратно желязо с не знам колко мм, утре ще проверя!
С фенерче и с глух камък 10 и много удължена отвертка успях да отвия гайката на една от бушониерите, която се намира най - дълбоко в купето точно под тази на компютъра, в която е прословутата бяла букса.
Отгоре под компютъра самата шина с буксите има два винта които се отвиват отгоре, доста неудобна работа, но не и неосъществима, след като сте отвили бушониерата най-дълбоко в купето и сте отвили винтовете на шината с бялата букса откачате всички букси (те са две половини) издърпвате горните и остават долните на шината! Бъркате отдолу и издърпвате шината до положение в което позволяват самите жици.
По дадената схема по горе свързвате жицата от лостчето за темпомата.
Събирате всичко, взимате плюс от бушон 5 или 11 както е написано, аз взех от 5.
Активирате темпомата както е описано пак на схемата по горе с кода който е даден. Преди да тръгнете да обикаляте и пробвате темпомата за да спестите малко нафта и нерви, влезте с VAG-COM и като натиснете спирачка се променя от 000 на 011 на функция 08 група 006 2ро поле, като натиснете съединителя от 000 става на 100! Ако едно от двете не стане така значи спирачния или на съединителя прекъсвачи са за сменяне или побългаряване кой както иска. Също така както вече е писано в темата в функция 08 група 006 4-то поле от 0.0 като пуснете темпомата от копчето става на 1.0. Ако пак не тръгне може би сте объркали окабеляването.
Да допълня, че това е само допълнение към описаното от колегата в 6-та страница, надявам се това да помогне на някой бъдещ колега който ще си слага темпомат.