1,9тди ПД как да разберем в какво състояние е
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: 1,9тди ПД как да разберем в какво състояние е
Еии пък живеете да се заяждате да е.а. горе долу казвах, да не съм в оборотомера, ами до края беше, ддз колко е точно!
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: 1,9тди ПД как да разберем в какво състояние е
betaserk написа:Еии пък живеете да се заяждате да е.а. горе долу казвах
Не се заяждам, колега просто ми стана интересно...
Друг път избягвай да караш на такива обороти, ако искаш да си караш колата по-дълго. Над 4000 няма никой, така че няма смисъл да се форсира толкова.
Поста ти ми напомни за един приятел с Голф МК3 ТДИ, питаше защо не вървяла над 5000 оборота


- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: 1,9тди ПД как да разберем в какво състояние е
Офф нищо не си разбрал колега, това беше на една кола, която искаха да ми продадат, джамбаза правеше така и аз избяхах от тоя котърник, опитах се да я карам до 2000 но нямаше никой! Моята си я карам до 2000/2200 и от време на време до 3000 за продухване и то за малко, мен ме е страх да карам с повече!
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: 1,9тди ПД как да разберем в какво състояние е
Ако лепи на 1700-1800 оборота, харчи 5, няма вибрации, диагностиката показва добри дюзи, турбо управлението е добре, не пуши на змей, турбо пътищата не са пълни с масло и има добра компресия може и да е читаво ПД 

- Traytor
- Мнения: 1975
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: 1,9тди ПД как да разберем в какво състояние е
betaserk написа:Безпроблемно не е! Като карах пасати когато търсих да купя, тези с пръскането не вървяха, качваш се тръгваш и всичко е ок, искаш да ускориш и да смениш скороста обаче няма никой, спъната е!
Заповядай да пробваш моята, която е с тръгнали сегменти. Попръсква си от щеката, но ми се струва че тия дето си ги гледал по други причини не са вървели

Вальо твоята явно е много гледана. Ифидик беше човека който ме успокои и каза, че ПД над 200000 си пуши от щеката.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: 1,9тди ПД как да разберем в какво състояние е
Най вероятно са били 6000!!! Но май е било бензинка ама е тракала като дизел!! Той автоджамбазина ако не те завърти , кой друг !!!!!!
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: 1,9тди ПД как да разберем в какво състояние е
Ами то може да си върви, но проблема си го има, за пушенето знам че може, но за пръскането вече не е добре. Дизел си беше, даваше газ до дупка и не съм обърнал внимание колко оборота е точно, казвах примерно. Незнам колега, такова е моето наблюдение, карах и една 101 коня която не пръскаше и вървеше като 300 коня, може би е била чипосана или кой знае какво, беше външно като дъвкана 

-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: 1,9тди ПД как да разберем в какво състояние е
Това с пръскането на масло е много относително и не важи за всеки един двигател. Имам един Фиат Типо който още държа. Сменях сегменти и пак си пръска като махна щеката... Просто биелите или коляновия закачат от маслото и го плискат нагоре. Вече ако духа е друга работа...
Това с вървенето не си мисли че е било заради това че малко е пръскало. Проблема може да е във вала или просто да е задръстена.
Аз съм с най-голямата помпа-дюза 150к.с. имам приятел с AHF 110k.с който го е барнал тук там и се опитваше едва ли не да ме убеди че е по-бърз, не знам него ли искаше да залъже че се е прекарал или мен да заблуди. Чипосаната 110-ка създава усещане за голяма бързина, но като чипосах ARL-a просто няма място за сравнение...
Това с вървенето не си мисли че е било заради това че малко е пръскало. Проблема може да е във вала или просто да е задръстена.
Аз съм с най-голямата помпа-дюза 150к.с. имам приятел с AHF 110k.с който го е барнал тук там и се опитваше едва ли не да ме убеди че е по-бърз, не знам него ли искаше да залъже че се е прекарал или мен да заблуди. Чипосаната 110-ка създава усещане за голяма бързина, но като чипосах ARL-a просто няма място за сравнение...
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: 1,9тди ПД как да разберем в какво състояние е
Аз тогава говорех с много майстори и приятели и кой ли не, казаха ми "пръска ли от щеката бягай" Карах може би към 30 коли, правех си завойче, махах щеката и гледах, всички вървяха като натварени с пясък, само тая 101 коньовата здъвканата вървеше като луда, все едно беше 300 коня, явно нещо е била човъркана и моята също не пръскаше като я гледах, дори се притеснявах като сменя маслото да не започне да пръска, но не пръска. Мощноста си я има, дърпа като влак! Полицая от който я купих ме убеждаваше, че не е чипосвана и има истина, защото не върви чак толкова като за чипосана. Карах една от Свиленград, убеждаваха ме колко е супер, но ускорението и беше като на трабант и като извадих щеката само дето не станах негър от пръскане
Ако наредя всички по мошност, ще е в ред... Тая 101 коня дето е, после е моята и после всички други издухани които буквално лазеха едвам едвам. Та имам голяма база за сравнение и едва ли е било заради нещо друго не вървенето им, няма как от 30 пръскащи коли които не вървят и 1 не пръскаща да е било от нещо друго. Бяха издухани от каране!

- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: 1,9тди ПД как да разберем в какво състояние е
само да поясня че леко съм писал неподготвен
от щеката не духа и пръска грам,само от капачката
от щеката не духа и пръска грам,само от капачката
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 25 май 2015 23:59
- Автомобил: VW golf mk5
- Двигател: ТДИ
Re: 1,9тди ПД как да разберем в какво състояние е
Колеги, работя в сервиз за боядисване и изчукване. Та идва една сеат алтеа или алтела непомнта ка беше точно. 1,9 105 коня, беше над 400 000км докаран от италия, от щеката не пушеше и масло не хвърляше грам но от капачката си беше обратното но го приемаме за нормално. Изпробвъх го вървеше перфектно от 1800 до 3500 об/м лепеше за седалката както би трябвало при тди (при 131 се осеша до 4000 а при 150 и 163 на сеат ибиза ФР маи се осеща и до над 4000 об са ми казвали).
какво масло използвате само 505,01 ли задължително и доборли е на wolf 5w40

какво масло използвате само 505,01 ли задължително и доборли е на wolf 5w40


- Traytor
- Мнения: 1975
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: 1,9тди ПД как да разберем в какво състояние е
Много се извинявам, ама израза лепи за седалката за 1.9 105 коня хич не е вървежен. Това е сигурно най-здравия мотор ПД, но си е муден(поне за мен). Нашия голф е с тоя мотор и е перфектен от към двигател и мога спокойно да кажа че е муден(знам че е перфектен защото е проверяван от до, ние сме втори собственик и колата е на 180 000км). При него по-късно ще дойде пушенето от щеката, но ще се появи.
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 25 май 2015 23:59
- Автомобил: VW golf mk5
- Двигател: ТДИ
Re: 1,9тди ПД как да разберем в какво състояние е
Всеки си има критерии за вървеж. Моята я погледнах за пръв път вчера, (щеката за маслото) че досега ме беше страх и само пушеше ама не пушек ами по скоро пара ама не уседих да духа сложих си пръста и само една капка масло се беше залепила , гледах я на загрял мотор след здраво ръчкане по магистралата не че има значение ама все пак. Нормално ли е да пуши без да духа , щото според мен ако са изосени сегментите ше духа поради изпускането на компресия, а пушенето е от изпаренията на загрялото масло. 

-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: 1,9тди ПД как да разберем в какво състояние е
Картерни газове винаги има, дори при нов двигател, просто и от самите сегменти, където им се събират ключовете няма как да няма.
Най-точно се разбира как ти е мотора като се премери компресия.
Най-точно се разбира как ти е мотора като се премери компресия.
-
- Мнения: 1206
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: 1,9тди ПД как да разберем в какво състояние е
Първото ти изречение е съвсем вярно, но второто твъдо не. Ако погорва масълце и наличието на масло в горивната камера леко вдига компресията и подлъгва.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта