Mario951 написа:Нещо ме сърби езика и ще взема да го почеша и аз още малко. Беше достаъчно просто да кажеш, че ти е грозно комбито и не искаш, а не да развиваш някакви теории за различни габарити и по-ниска маневреност, защото преди бях сред малцинството хора с Passat B3 седан, и не веджъж съм спирал до комбита и като габарити са 1 към 1 до да не кажа до сантиметъра

Като честно казано аз плюс на седана пред комбито реално не виждам по никакъв начин освен чисто естетически. Просто с колегите искаме да ти кажем, че страшно много се залъгваш, че седана е по-някакъв начин по-маневрен от седана, или пък се побира по-лесно в тесните варненски улички, пък знам как е там на неплатените улички около центъра в работен ден, обикаляш и са молиш с каквато и да си кола...

Така е, но не съм карал комби, както казах не ми харесва визуално и не искам комби.
Mishonti написа:Сега значи и драгаджийка ли се вписва в един от критериите ти? И какво ако си паркирам седана за 4-5 бона няма да го пазя така както ако паркирам комби ли? Чак аз се оплетох вече.
Така е, но не съм карал комби, както казах не ми харесва визуално и не искам комби.
Колега, чети де - написал съм че има разлика в ускорението, доускорението, а от там и върху динамиката на колата ако е комби в сравнение със седан. Аз по драг състезания няма да ходя.
Pirogov, твоето мнение е важно за нас, ама точно това - не.