, какво фолио като проценти и на кои прозорци мислиш да слагаш, че аз от бая време го мъдря дали да го правя и какви проценти да избера... 
, какво фолио като проценти и на кои прозорци мислиш да слагаш, че аз от бая време го мъдря дали да го правя и какви проценти да избера... 
. 

















. Първо се прецака таблото ,както си карах стрелката на водата се изстреля....в космоса.Спрях веднага проверих маркучите и долния беше студен. Бащата ходи и взе и термодатчик и термостат .Сменихме само термодатчика, запалихме и о чудо стрелката се спря на 125 след 1 мин работа на място
.Мислех че съм го прегрял понеже почна да чука някак странно ,но още не съм отварял главата (предстои и това някой хубав ден). Смених стабилизатора в километража и пак същото. Тамън да се наканя да купя нов и станах свидетел на следната картинка:
, 



.
,,,, 


Просто не се предавай. 







:
),свързах волтметъра и температурния и реших да запаля и пробвам дали работят. И сега се връщаме на ТРЯБВАШЕ .. е запалих и след 10 секунди замига лампата на маслото и ми светна ,изгасих колата и минах бавно към вдигнатия капак - е масло нямаше само по въздушния филтър и това става с събота 14-15 часа...в околията на Перник(Мърчаево)..
.Звуннах на бащата казах му какво стана каза че има масло ,но е 10W40 .От там веднага на човека дето си взимам маслото от него ..е оказа се много отзивчив и се сдобих с 6 литра 15-40 .Оправих това с маслото и всичко заработи идеално.А преди това имах ходене до село където с маркуч за вода изведох картерните газове да се стелят по асфалта (спря и да пипа толкова много маслото). И ето малко мАтрял по връзването :

.Не съм снимал коша че и там е грозна история.След тези истории последва и довършването на музиката(усилвател,буфер,пищялки) и сега вече е на едно прилично ниво.А след днешното ходене до битака вече сме една крачка по близо до родината на пасата :

.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта