Централно заклучжане на GOLF 3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
tonitoo90
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 29 яну 2007 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Централно заклучжане на GOLF 3

Мнениеот tonitoo90 » Пон 29 яну 2007 10:05


момчета някои може ли да ми каже зашто като си пусна централното ми дарпа тока ,аз сега сам го изулирал но незнам кво да му правя или кои




Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

централно

Мнениеот Glove » Пон 29 яну 2007 10:12


Колега дай малко повече обяснение по въпроса, кой ток ти дърпа, какво си гледал?


Потребителски аватар
tonitoo90
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 29 яну 2007 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Централно заклучжане на GOLF 3

Мнениеот tonitoo90 » Пон 29 яну 2007 10:22


знчи дарпа целият ток от акомолатора и задаржа по повече докато заклучва-демек брам4и оклу минута след като заклуча


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот brum » Пон 29 яну 2007 10:25


Вакума ти издиша :) Докато не стигне до определен вакум по маркучите няма да спре да 'смуче'. Може и проблем с датчика да е - откачи маркуча на машинката, запуши дупката с пръст и виж дали спира сама. Ако пак продължава да работи - отваряй я.


Потребителски аватар
tonitoo90
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 29 яну 2007 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот tonitoo90 » Пон 29 яну 2007 10:29


мерси много ште пробвам и ако има нешто ще питам


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пон 29 яну 2007 10:37


ШТе те помолА и да се опиташ да пишеш малко по-грамотно, 4е зор видИАх, докато раСчета какво си искал да кажеш!


Потребителски аватар
tonitoo90
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 29 яну 2007 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот tonitoo90 » Пон 29 яну 2007 11:01


Приятел много се извинявам ама ми е малко кофти на BG защото досега се на лтаиница пиша.Ще се опитвам да пиша по грамотно


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Централно

Мнениеот Glove » Пон 29 яну 2007 11:42


Проблема ти е че имаш откачена тръбичка на централното, когато заключва или отклщчва се чува едно свистене от мястото където ти е откачена тръбата. Намираш го по шума, нокато го търсиш не прекалявай с пробите, изчакваи по 2-3мин. между проверките , защото когато има пропуск в системата компресора изключва по защита от време а не по вакуум, или налягане. Като намриш пропуска, обикноменно е по меките връзки на системата, се залепя с канаколит и така се решава проблема. Успех и пиши за резултат.

Последна промяна от Glove на Пон 29 яну 2007 11:48, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
tonitoo90
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 29 яну 2007 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Централно

Мнениеот tonitoo90 » Пон 29 яну 2007 11:45


мерси като пробвам ще пиша резултата


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Централно

Мнениеот brum » Пон 29 яну 2007 19:05


Glove написа:когато има пропуск в системата компресора изключва по защита от време


Сигурен ли си че има такава екстра? За нормална вакумна машинка говорим. Голф 3...


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Централно

Мнениеот Glove » Пон 29 яну 2007 21:21


Да сигурен съм, 5 години съм се занимавал с това. :) Но това е крайна защита на системата от претоварване на компресора, след няколко такива пуска се изключва и по натоварване.А ако си много настоятелен изгаря мотора.
:motz:


Потребителски аватар
tonitoo90
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 29 яну 2007 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Централно

Мнениеот tonitoo90 » Вто 30 яну 2007 8:55


откачих мотор4ето като му запуша маркуча веднега спира,но като го закачих и се заслушах от никаде не се чуваше шум.Каде трябва да се заслушам от ватре на купето ли или от вънка


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Ценрално

Мнениеот Glove » Вто 30 яну 2007 9:17


Добре, как си заключваш колата с дистанционно или с ключ. С колко врати ти е колата.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 30 яну 2007 9:50


със слушане няма да чуеш фучене на въздух..
тук говорим за съвсем лек дебит..

Единственият начин, е да тръгнеш изолирваш маркуч по маркуч по разклоненията.. така ще го локализираш до дадена врата...
после разглоб на вратата.. и гледане на място по упоменатият принцип..

разделяй и владей ;)


Потребителски аватар
tonitoo90
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 29 яну 2007 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот tonitoo90 » Вто 30 яну 2007 16:23


колата ми е с две врати и за саклиу4ва с клиуч само с клиуч няма аларма и дистанционно.Тя си се заклучва но после машинката работи околу минита ,а колата е заклучена.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 109 госта