Разликите м/у Голф 3 и Голф 4

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Съб 27 яну 2007 20:13


аз го прочетох, преправяй го ;)
еми баце сега започвам-търся фарове Г4 look ;)
ще клъвне ли само на фарове? :lol:




Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Съб 27 яну 2007 21:22


Хахахахах лелеее ;) айдеее, ойде коньо у ряката mhihi


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Съб 27 яну 2007 21:56


еййй осрахте темата

разликите са във всичко

първо е голф 1 - най-малкия

при голф 2 размера малко нараства
голф3 си е чист фейслифт... mhihi
голф 4 вече е новия модел всичко различно но мисля че като размери вътре е същата работа

голф 5 пак всичко различно а и вътре като размери е доста по-голямо
нямам размери пред мен но сигурно новото поло и голф2/3 са горе долу еднкави на размери...


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 28 яну 2007 3:29


Да кажеш че Г2 е фейслифт на Г1 или Г4 е фейслифт на Г3-разбирам ,ама Г3 фейслифт на Г2-голяма простотия.Иначе разликите от Г3 на Г4/окачване,качество на материалите вътре и т.н./ в частите са огромни,ама като визия са близки особенно отпред.
P.S.Бе тая тема е безмислена Г4 е мнооо по-напред в нещата/ама като едни истински Голфове и на четворките им трака салона и им се развалят ел. джамовете :cry: /


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Нед 28 яну 2007 3:39


е как ще разбираш г2 фейслифт на г1 като нямат нищо общо а пък г3 не е фейслифт на г2 (като 80% от частите се припокриват...)
абе ти май си карал само твоя г3 и това е


имам г3 и г5 а съм карал всичките...
просто пишеш глупости...


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Нед 28 яну 2007 7:32


Не е фейслифт според съвременните разбирания за външен фейслифт - променени фарове, стопове и решетка, но по отношение на еднакви компоненти си е чист фейслифт.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 28 яну 2007 23:39


DragoGT написа:е как ще разбираш г2 фейслифт на г1 като нямат нищо общо а пък г3 не е фейслифт на г2 (като 80% от частите се припокриват...)
абе ти май си карал само твоя г3 и това е


имам г3 и г5 а съм карал всичките...
просто пишеш глупости...

Не говоря за фейслифт от гледна точка на пройзводителите/то такъв няма как да има между две поколения/,а начина по който изглеждат двете коли/м/у Г3 и Г4 са различни дори мигачите ,щото цокала на Г4 е друг/,Г1 и Г2 са ръбести и общо взето Г2 е уголемен по 1.1,Г3 и Г4 са заоблени ис еднакъв силут,Г5 е съвсем заоблен и с различен силует/вероятно Г6 ще прилича на него :lol: /.Лично съм имал два Г3 и един Г2/като той ми е любимия и можеш да го видиш в гаража въпреки че вече не е мой :( /,а понеже баща ми се занимаваше с търговия с коли сме имали 30-40 Г1,30-40 Г2,5 Г3 и 1 Г4 така че не ми обяснявай къв кон с капаци съм.Сори ако съм те засегнал и в двата поста не влагам никви чувства :handshake


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Пон 29 яну 2007 0:12


е добре де какво сега
от 100км се вижда че като са правили г3 просто са модифицирали г2
малко по заобленко и айде, грам въображение няма...
вземи стоповете сложили са задната светлина под мигача просто
а доли габарит стоп и халоген е 1:1

че то по ходовата част (а и по двигателите) едно и също (е не 100%)

вярно интериора е различен...
е няма да коментирам че от г3 насам копчето за фаровете е едно и също... :wink:


Потребителски аватар
Дон Хуан Голфа
Мнения: 1000
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

хахаха

Мнениеот Дон Хуан Голфа » Пон 29 яну 2007 0:25


DragoGT написа:е добре де какво сега
от 100км се вижда че като са правили г3 просто са модифицирали г2
малко по заобленко и айде, грам въображение няма...
вземи стоповете сложили са задната светлина под мигача просто
а доли габарит стоп и халоген е 1:1

че то по ходовата част (а и по двигателите) едно и също (е не 100%)

вярно интериора е различен...
е няма да коментирам че от г3 насам копчето за фаровете е едно и също... :wink:


Значи аз се преебах че си купих 4 ка - само съм си набил кинтите...трябваше 2ка или 3ка да си зема :lol: и то за цялото семейство по една за същите пари :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 29 яну 2007 0:56


DragoGT написа:е добре де какво сега
от 100км се вижда че като са правили г3 просто са модифицирали г2
малко по заобленко и айде, грам въображение няма...
вземи стоповете сложили са задната светлина под мигача просто
а доли габарит стоп и халоген е 1:1

че то по ходовата част (а и по двигателите) едно и също (е не 100%)

вярно интериора е различен...
е няма да коментирам че от г3 насам копчето за фаровете е едно и също... :wink:

Е тва с заобленкото хич не емалко,а и цялата стойка/силует е друга-по-малко кош за сметка на повече купе и по-височак/.Принципно обще части са нарочно търсени ,ти ако хванеш така и аудитата ще излезнат Г2 :lol: .За двигатели си прав ,ама окачването да кажеш че е същото/то и самото междуосие е различно на Г3 е 2-3 см. по малко при по-голямо купе и затва Г3 поднася повече от Г2 особенно със стандартно окачване/-качи се на Г2 по павета и след тва на Г3 и веднага се усеща.Ма на тема павета Голфа/барабар моделите само незнам за 5тицата/ има единствената непростима черта за мен-вътре тропа и лопа да си е....... м....... :cry:


stilko
Мнения: 604
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 0:26
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот stilko » Пон 29 яну 2007 1:12


Rabbit_TDI написа:...окачването да кажеш че е същото/то и самото междуосие е различно...


Това беше НАЙ-ГОЛЯМАТА СМЕШКА която съм чел! Окачването на G2 и G3 са 98% еднакви!


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20290
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Пон 29 яну 2007 1:22


stilko написа:
Rabbit_TDI написа:...окачването да кажеш че е същото/то и самото междуосие е различно...


Това беше НАЙ-ГОЛЯМАТА СМЕШКА която съм чел! Окачването на G2 и G3 са 98% еднакви!


Факт! Аз на моя Г2 монтирах от Г3. Разлика = 0


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 29 яну 2007 1:23


Колега незнам колко са еднакви като части ама като возия разликата е огромна.Отделно имаше пусната ена тема точно за окачването с чертежи кадето се виждаше ча на никой от поколенията не е еднакво.Отделно ако са еднакви как си обясняваш факта че за смяна на тампони на заден мост се иска два пъти повече време на Г3 от Г2.Пак казвам от окачване не разбирам ама на пътя разликата е доооста осезаема.


stilko
Мнения: 604
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 0:26
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот stilko » Пон 29 яну 2007 11:28


В другата тема за която спомена аз пусках схемите. Между Golf II и Golf III разликите в окачването са в реактивната щанга от където идва разликата в закрепянето й към носача и съответно носача е променен като на носача на Golf II има отвор за биалетката и става носач за Golf III. И по предното окачване нещата спират до тук. Отзад тампоните на Golf III са по-големи от на Golf II, но от там нататък всичко е 1:1, главини, барабани, дискове, лагери... При Golf IV нещата стоят по коренно различен начин. При него принципа на окачването остава същия като на Golf II(Golf III), но елементите вече са съвсем нови. Между Golf II(Golf III) и Golf IV няма взаймозаменяеми части, докато между Golf II и Golf III както казах 98%.

П.С. То ако се качиш и на Golf III GT и GTI ще кажеш, че и тяхното окачване няма нищо общо с това на Golf II или нормалния Golf III. :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 29 яну 2007 11:36


Ми моя на стенд като ходя го пишат на ГТ и в сравнение с 3ката разликата е голяма,но доколкото си спомням като карах старата 3ка и минах на 2ката го усетих неприятно :cry: Иначе не мога да направя разликата мужду обикновен Г3 и ТГ щото мина доста време между двете,ама доста хора се оплакват от нестабилност на нормалната спрямо Г2 ,или ГТ.За мене това е разликата и не е малка.А става ли нещо като сложиш окачването на Г3 на Г2-в смисал в возенето?



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bread1978 и 62 госта