Здравейте,
След като близо 6000км си карах AMF-чето в купе на Ибиза 6L мотора се предаде.Две от буталата буквално са изгорели,а на първи цилиндър сегментите са излезли отгоре,а първи и втори цилиндър са надрани...тотална щета.До колкото разбрах изгорелите бутала са в следствие на проблемни дюзи,което значи,че ще трябва да се слагат други...не се знае и в картера каква е ситуацията и това е причината изобщо да не мисля за ремонт на този мотор...тук идва момента в който трябва да реша дали да търся блок с оборудвана глава от 1,4 TDI или да се хвърлям направо на 1,9 TDI...
По принцип колата е без забележка отвън,цялосто боядисвана и без драскотина...само мотора е проблемен в момента...
AMF блокирал мотор. Смяна или ремонт ?
- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Блокирал мотор AMF.Смяна или ремонт?
Покрай 1.9 няма ли да се наложи подмяна на скорости и ред други периферни части? Може би е по-добре да си вземеш пак такъв 1.4 

- maksi
- Мнения: 199
- Регистриран на: Пон 26 ное 2007 14:21
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: AZV
- Местоположение: Радомир
- Контакти:
Re: Блокирал мотор AMF.Смяна или ремонт?
Точно в това е дилемата...все пак и от стария мотор/оборудване доста неща ще се продават...
- maksi
- Мнения: 199
- Регистриран на: Пон 26 ное 2007 14:21
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: AZV
- Местоположение: Радомир
- Контакти:
Re: AMF блокирал мотор. Смяна или ремонт ?
Взех друг мотор,но без дюзи.Сега идва въпроса...подлежат ли на ремонт дюзите и каква е гаранцията,ако дюзата е втора ръка?
- maksi
- Мнения: 199
- Регистриран на: Пон 26 ное 2007 14:21
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: AZV
- Местоположение: Радомир
- Контакти:
Re: AMF блокирал мотор. Смяна или ремонт ?
Може ли да се сложат дюзи от Голф 4 116-ка?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 74 госта