Средна скорост 60-80 км/ч , колега да нямате аутобани в тоя град , със тая средна скорост не се учудвам защо ти е такъв разхода , то това си е чисто извънградско.
Предлагам ти първо да походиш на училище за да се научиш как се смята среден разход защото явно ти е било доста трудноо докато разбереш как става.
Колко дизел ви горят колите ?
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Колко дизел ви горят колите ?
Рискувам да ме накажат, но вече почва да ми омръзва от такива като вас.
Не разбирам, какво ви пука, че Пасатко дава такъв разход? Искате да почна да лъжа, че разхода ми е 10-13 градско, а извънгр. е 7-8 ли? Ако това искате, ще почна нема грижи. Мислих, че тук сте малко по-добре с акъла от други форуми за коли, но явно греша. Има хора, които са много пекани, но има и хора които постоянно гледат с някой да се заяждат. Предложих нещо, всички които ме мислят за лъжец замълчаха като пу*ки, какво още трябва да напича, че да се спре с този излишен спам?
Не разбирам, какво ви пука, че Пасатко дава такъв разход? Искате да почна да лъжа, че разхода ми е 10-13 градско, а извънгр. е 7-8 ли? Ако това искате, ще почна нема грижи. Мислих, че тук сте малко по-добре с акъла от други форуми за коли, но явно греша. Има хора, които са много пекани, но има и хора които постоянно гледат с някой да се заяждат. Предложих нещо, всички които ме мислят за лъжец замълчаха като пу*ки, какво още трябва да напича, че да се спре с този излишен спам?
-
drotomir
- Мнения: 656
- Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Колко дизел ви горят колите ?
Не се впрягай колега , мисля че се изясни всичко около разхода , 5,23 за извънградски разход е добре .
- richko25
- Мнения: 392
- Регистриран на: Сря 09 дек 2009 12:28
- Автомобил: VAG
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Колко дизел ви горят колите ?
"Колата не се жали, изобщо такива ограничения в града/извънграда не се спазват" - това горе какво пишеш както и да е ,но ако това изречение е вярно ,аз лично те моля - спазвай ограниченията в града и извън града 

- Dagestan
- Мнения: 958
- Регистриран на: Съб 30 ное 2013 19:04
- Автомобил: Toledo 1M2 и един Фокус
- Двигател: AGN 2000
- Местоположение: Разград
Re: Колко дизел ви горят колите ?
richko25 написа:гледам борда и слагам 10%. Разхода ми падна с почти литър
Калибрирай си показанията на разхода чрез VCDS. Така разликата ще ти е не повече от 0,1-0,2л/100км
- petiaivanova12
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пет 21 авг 2009 12:17
- Автомобил: SEAT ALTEA XL 2.0TDI
- Двигател: BKD 2008
- Местоположение: sofia
Re: Колко дизел ви горят колите ?
Скъпи колеги,карам колата от профила ми а именно Сеат Алтеа ХЛ 2.0 тди с ДСГ. Имам я от 1 април 2008г,купена от АУТОТЕХНИКА НОВА!!! Правила съм всякакви експерименти с всички видове дизел и всякакви добавки.Колата в момента е на 73000км.Най нисък разход от 3,7л съм постигала в Австрия това лято с добавка 2т масло,което ползвам вече от 25000км.Писала съм в др тема за 2т маслото и показанията на дюзите преди и по време на слагането на 2т масло като добака към дизеловото гориво.За да се постигна такъв разход трябва да имаш нерви дебели като корабни въжета,да не изпреварваш,да не подаваш газ рязко и да спазваш ОГРАНИЧЕНИЯТА НА 100% и най-важното да искаш да икономисваш.Маршрута ми беше София-ВИДИН-Турно-Северин-Гиор-Виена-Кпфенберг и обратно.Който не вярва значи няма нерви като корабни въжета.НАЙ-ДОБРЕ КОЛАТА СЕ ЧУВСТВА С 2Т МАСЛО А НЕ С ДОБАВКИ!!!:biggrin

- petiaivanova12
- Мнения: 162
- Регистриран на: Пет 21 авг 2009 12:17
- Автомобил: SEAT ALTEA XL 2.0TDI
- Двигател: BKD 2008
- Местоположение: sofia
Re: Колко дизел ви горят колите ?
След ползване на 2т масло в продължение на 20000км не само че нямам оплаквания, а напротив само положителни неща мога да споделя.Първо двигателя от 49-50дб на празен ход в момента е 45-47дб мерено с професионален уред за шумоизмерване.Второ- дюзите не ми бяха в норма 1-цилиндър 0.73 -2ри цилиндър 0,98 -3ти цилиндър 0.73 4тицилиндър-1.47.След употреба на ударно количество а именно 1л 2т хусгварна на 15л нафта изгорена за около 250км,колата я закачих на ваг-ком отново и показанията на дюзите бяха 1-0,0 2-0,0 3-0,0 4-0,10.От тогава до сега сипвам 150мл на 20л дизел и дюзите не са променили показанията си.Трето -колата върви много по-леко,въобще непуши и имам чуството (не съм сигурен)че има по-добро доускорение на висока предавка.Днес сипах Супер дизел адитив без обичайната доза 2т масло в горивото и мога да споделя че колата стана по -нервна в ниските обороти (като че ли малко по пъргава)НО двигателя започна да си притраква построму.Замерих нивото на шума и уреда показа че не съм се излъгал, 50дб на празен ход.Най вероятно добавката има леко агресивно действие и повишава цетановото число.На тези които се чудят дали да сипват 2т масло на помпа дюза и комън рейл им казвам сипвайте без да се притеснявате не превишавайте хомеопатичните дози от 5мл на литър и се радвайте на по безшумните и еластични двигатели.И ето една статия от ауто билд германия която бях постнал но се изгуби докато оправяха форума- 2-тактово масло и дизел
Благодарение на мерките за контрол на замърсяването нафтата в ЕС е почти лишена от сяра и съдържа до 5% био-дизел. Сярата има способности на грес при системи за впръскване под високо налягане. Без сяра, намаленото смазване на новите дизели вече показва отрицателно въздействие върху дългосрочната устойчивост на инжекторите и помпата за високо налягане. Производителите на помпи за високо налягане са реагирали като подменят някои от движещите се части с Teflon, или друг подходящ материал. Въпреки това, дългосрочната надеждност все още не е постигната, както със стария (съдържащ сяра) дизел.
Изследователскте центрове на добре известните немски автомобилни производители са провели някои дългосрочни тестове на дизел добавки, за да разберат дали някой от тях ще имат влияние върху дългосрочната надеждност на дизеловия двигател.
Резултатите от това проучване: всички дизелови добавки в момента на пазара е не си струват парите!
НО: 2-тактово масло, което ние използваме в нашите моторни триони, косачки или във 2-тактови моторни двигатели е доказано, че има изключително положителен ефект върху дизелови двигатели, ако това 2-тактово масло се добавя към дизеловите в хомеопатични дози 1:200. На практика: 0300 литра на 2-тактово масло в 70l дизелов резервоар. 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизеловото гориво и ще смазва движещите се части на впръскващата система - помпа и инжектори .
Освен това, 2-тактово масло ще се пази чист дизеловия двигател, тъй като то изгаря напълно като самия дизел.
С други думи, 2-тактовото масло е смного по-ниско съдържание на пепел, както дизела, когато изгори. Това е доказан факт и DPF (дизелови частици (сажди) филтър) не се запушва.
Една допълнителна информация: в Германия, трябва да се представят колите на всеки 2 години с TUV - Технически надзор на организацията - които проверяват, наред с другото, и замърсяването на бензиновите и дизеловите двигатели.
Измерените димности от дизелов двигател, без използване на 2-тактово масло е 0,95.
Същият фактор, с използване на 2-тактово масло е 0,47 - намаляване на почти половината от частици сажди.
Освен това,с употребата на 2-тактово масло в дизеловото гориво ще се увеличат километрите от 3-5%.
До всички:
Попълнете 0,3 литра 2-тактово масло с всеки резервоар . Вие ще забележите изненадващо голяма разлика в гладкостта на работа на Вашия двигател , нивото на шума е намалена, особено когато двигателят е студен, и икономията на гориво ще се увеличи освен описаните други предимства.
2-тактово масло мога да препоръчвам от моя собствен опит (стойност за цена) е Лики Моли , полу-синтетично. 1052 (синя пластмасова бутилка). Използването на 2-тактово масло се препоръчва също така и за дизелови двигатели без DPF. Ако сте забравили да налеете малка доза 2-тактово масло - няма проблем. Просто налейте в следващия момент.
Всеки, който е използвал 2-тактово масло в неговия дизелов двигател, е потвърдил, че работи по добре.
Да не се използва напълно синтетично 2-тактово масло, тъй като е прекалено скъпо и не е наистина необходимо такова високо качество за вашите цели.
Използването на 2-тактово масло в дизеловото гориво при нормални обстоятелства не се вижда, тъй като 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизела и се формира на емулсия..
Както вече казах, ние трябва да преминаваме на всеки 2 години тех. преглед на изг. газове - TUV, както и на емисионните стойности - измерени са далеч добри показатели с използване на 2-тактово масло, отколкото без. Не е имало случай, в който производителят на колата да е отказал гаранционна поддръжка на автомобили използвали 2-тактово масло(разбира се, без да знае това).
Демонтиране на изпитвани дизелови двигатели след употреба на 2-тактово масло показа, че тези двигатели са били в извънредно чисти и в топ състояние. Така че защо производителя да откаже гаранционно обслужване ?
Защо производителите на автомобили не препоръчват 2-тактово масло
Може би всички знаем, че Mercedes Benz проведе през 2007 г., тест за надеждност, с Mercedes E-клас 320 CDI от Париж до Пекин. Поради факта, че качеството на дизеловото гориво в Източна Европа, Русия и Китай, не отговаря на изискванията, DIN, и Mercedes не е искал да поеме риска техните двигатели да дефектират поради лошо качесто на горивото, общото турне е било придружено от дизелов резервоар за гориво от ЕС. Избрани клиенти на Mercedes могат да кандидатстват за участие в определени части на този тест-тур, адвокати и нотариуси трябва да удостоверят верността на този тест за надеждност.
Въпреки, че Mercedes не харесва излязлия наяве факт, че дизеловите горива, използвани за този тест съдържат 2-тактово масло с цел смазване и запазване чисти двигателите по време на този маратон.
Защо на производителите на автомобили да не се позволи официално хомеопатичните допълнение на 2-тактово масло в дизеловото гориво, има много причини, най-вече от правно естество. Освен това, кой автомобилен производител има интерес от прекомерната надеждност на двигателите им? Техните сервизи ще имат големи проблеми поради липса на работа.
Междувременно "2-тактово масло за дизели" издание привлече интереса на редица университети в Германия, тъй като това 2-тактово масло се е доказало, че има невероятни свойства, ако се добави в малки дози към дизелово гориво (1:200) , особено положително е въздействието върху замърсяването на въздуха, намаляването на консумацията на гориво и подобряването на дългосрочната надеждност на дизеловите двигатели. В дискусиите за и против, ще отнемат известно време. Но веднага след като академичен доклад бъде публикуван от един от нашите университети, това ще се промени много бързо.
Между другото: всички производители на автомобили отхвърлиха добавките на гориво в колите си, и предупреждават, че гаранцията може да бъде засегната. Никой не казва, че гаранцията ще бъде отхвърлена. 2-тактовото масло като свойства не е добавка. Такива дози 2-тактово масло в дизеловото гориво е много трудно да се анализират, както всеки (химически) анализ е с основна функция за идентифициране на вещества, които са вредни. Но 2-тактово масло доказа ,че не е вредно изобщо, точно обратното!
ТОВА Е МОЯ ТЕМА ОТ ДОСТА ОТДАВНА .
Благодарение на мерките за контрол на замърсяването нафтата в ЕС е почти лишена от сяра и съдържа до 5% био-дизел. Сярата има способности на грес при системи за впръскване под високо налягане. Без сяра, намаленото смазване на новите дизели вече показва отрицателно въздействие върху дългосрочната устойчивост на инжекторите и помпата за високо налягане. Производителите на помпи за високо налягане са реагирали като подменят някои от движещите се части с Teflon, или друг подходящ материал. Въпреки това, дългосрочната надеждност все още не е постигната, както със стария (съдържащ сяра) дизел.
Изследователскте центрове на добре известните немски автомобилни производители са провели някои дългосрочни тестове на дизел добавки, за да разберат дали някой от тях ще имат влияние върху дългосрочната надеждност на дизеловия двигател.
Резултатите от това проучване: всички дизелови добавки в момента на пазара е не си струват парите!
НО: 2-тактово масло, което ние използваме в нашите моторни триони, косачки или във 2-тактови моторни двигатели е доказано, че има изключително положителен ефект върху дизелови двигатели, ако това 2-тактово масло се добавя към дизеловите в хомеопатични дози 1:200. На практика: 0300 литра на 2-тактово масло в 70l дизелов резервоар. 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизеловото гориво и ще смазва движещите се части на впръскващата система - помпа и инжектори .
Освен това, 2-тактово масло ще се пази чист дизеловия двигател, тъй като то изгаря напълно като самия дизел.
С други думи, 2-тактовото масло е смного по-ниско съдържание на пепел, както дизела, когато изгори. Това е доказан факт и DPF (дизелови частици (сажди) филтър) не се запушва.
Една допълнителна информация: в Германия, трябва да се представят колите на всеки 2 години с TUV - Технически надзор на организацията - които проверяват, наред с другото, и замърсяването на бензиновите и дизеловите двигатели.
Измерените димности от дизелов двигател, без използване на 2-тактово масло е 0,95.
Същият фактор, с използване на 2-тактово масло е 0,47 - намаляване на почти половината от частици сажди.
Освен това,с употребата на 2-тактово масло в дизеловото гориво ще се увеличат километрите от 3-5%.
До всички:
Попълнете 0,3 литра 2-тактово масло с всеки резервоар . Вие ще забележите изненадващо голяма разлика в гладкостта на работа на Вашия двигател , нивото на шума е намалена, особено когато двигателят е студен, и икономията на гориво ще се увеличи освен описаните други предимства.
2-тактово масло мога да препоръчвам от моя собствен опит (стойност за цена) е Лики Моли , полу-синтетично. 1052 (синя пластмасова бутилка). Използването на 2-тактово масло се препоръчва също така и за дизелови двигатели без DPF. Ако сте забравили да налеете малка доза 2-тактово масло - няма проблем. Просто налейте в следващия момент.
Всеки, който е използвал 2-тактово масло в неговия дизелов двигател, е потвърдил, че работи по добре.
Да не се използва напълно синтетично 2-тактово масло, тъй като е прекалено скъпо и не е наистина необходимо такова високо качество за вашите цели.
Използването на 2-тактово масло в дизеловото гориво при нормални обстоятелства не се вижда, тъй като 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизела и се формира на емулсия..
Както вече казах, ние трябва да преминаваме на всеки 2 години тех. преглед на изг. газове - TUV, както и на емисионните стойности - измерени са далеч добри показатели с използване на 2-тактово масло, отколкото без. Не е имало случай, в който производителят на колата да е отказал гаранционна поддръжка на автомобили използвали 2-тактово масло(разбира се, без да знае това).
Демонтиране на изпитвани дизелови двигатели след употреба на 2-тактово масло показа, че тези двигатели са били в извънредно чисти и в топ състояние. Така че защо производителя да откаже гаранционно обслужване ?
Защо производителите на автомобили не препоръчват 2-тактово масло
Може би всички знаем, че Mercedes Benz проведе през 2007 г., тест за надеждност, с Mercedes E-клас 320 CDI от Париж до Пекин. Поради факта, че качеството на дизеловото гориво в Източна Европа, Русия и Китай, не отговаря на изискванията, DIN, и Mercedes не е искал да поеме риска техните двигатели да дефектират поради лошо качесто на горивото, общото турне е било придружено от дизелов резервоар за гориво от ЕС. Избрани клиенти на Mercedes могат да кандидатстват за участие в определени части на този тест-тур, адвокати и нотариуси трябва да удостоверят верността на този тест за надеждност.
Въпреки, че Mercedes не харесва излязлия наяве факт, че дизеловите горива, използвани за този тест съдържат 2-тактово масло с цел смазване и запазване чисти двигателите по време на този маратон.
Защо на производителите на автомобили да не се позволи официално хомеопатичните допълнение на 2-тактово масло в дизеловото гориво, има много причини, най-вече от правно естество. Освен това, кой автомобилен производител има интерес от прекомерната надеждност на двигателите им? Техните сервизи ще имат големи проблеми поради липса на работа.
Междувременно "2-тактово масло за дизели" издание привлече интереса на редица университети в Германия, тъй като това 2-тактово масло се е доказало, че има невероятни свойства, ако се добави в малки дози към дизелово гориво (1:200) , особено положително е въздействието върху замърсяването на въздуха, намаляването на консумацията на гориво и подобряването на дългосрочната надеждност на дизеловите двигатели. В дискусиите за и против, ще отнемат известно време. Но веднага след като академичен доклад бъде публикуван от един от нашите университети, това ще се промени много бързо.
Между другото: всички производители на автомобили отхвърлиха добавките на гориво в колите си, и предупреждават, че гаранцията може да бъде засегната. Никой не казва, че гаранцията ще бъде отхвърлена. 2-тактовото масло като свойства не е добавка. Такива дози 2-тактово масло в дизеловото гориво е много трудно да се анализират, както всеки (химически) анализ е с основна функция за идентифициране на вещества, които са вредни. Но 2-тактово масло доказа ,че не е вредно изобщо, точно обратното!
ТОВА Е МОЯ ТЕМА ОТ ДОСТА ОТДАВНА .
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Колко дизел ви горят колите ?
Здравейте ,колеги току-що се прибирам от почивка Шумен-Поморие през Бургас,двама дебелаци-аз и жена ми и малката ни дъщеря + багажник натоварен така ,че отстрани прилича на спортно окачване.Разход-отиване-6.2 по борд и горе долу по пълно -пълно.На връщане-горе -долу без 30лтр.алкохол и отделно още толкова мезелик,5.9по борд ,на места в Ришкия проход на втора-много ТИР ,доволен съм.Средна скорост-80-90км./ч. 

- vessonik
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 10 дек 2006 19:39
- Автомобил: Golf Plus
- Двигател: 1.9 TDI 105 Hp BXE
- Местоположение: Sofia
Re: Колко дизел ви горят колите ?
Последно замерване "пълно-пълно":6.5 л/100км. Изминати са 805км, като 70% градско движение в София и 30% магистрала с 130км/ч. Показанията на разходомера варираха в много широки стойности, но крайното беше 6.55 л/100км, което е практически равно на реално изразходеното гориво.
- vessonik
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 10 дек 2006 19:39
- Автомобил: Golf Plus
- Двигател: 1.9 TDI 105 Hp BXE
- Местоположение: Sofia
Re: Колко дизел ви горят колите ?
petiaivanova12, споделям мнението за добавките. Използвам в продължение на по 2 пълни зареждания за 1.9TDI и 2.0D4D тази добавка http://www.senax.bg/eshop/product/64/dobavka-za-pochistvane-na-razpraskvachite-dizelovi-dvigateli.html.
Резултатите са:
+ по-тиха работа на двата двигателя
+ по-добра динамика на двата двигателя
- малко повишен разход на двата двигателя.
Веднъж съм добавил на 1.9TDI 2т синтетично масло на Shtil, 100мл. на 60л нафта. Въпреки малкото количество, двигателя работеше осезаемо по-тихо (шумът са доближи до този на 2.0D4D), но впечатления за промяна на разхода нямам.
Резултатите са:
+ по-тиха работа на двата двигателя
+ по-добра динамика на двата двигателя
- малко повишен разход на двата двигателя.
Веднъж съм добавил на 1.9TDI 2т синтетично масло на Shtil, 100мл. на 60л нафта. Въпреки малкото количество, двигателя работеше осезаемо по-тихо (шумът са доближи до този на 2.0D4D), но впечатления за промяна на разхода нямам.
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Колко дизел ви горят колите ?
Oтносно 2т масло-пробвах преди години на старото си Голфче-по-тиха и лека работа на ДВГ-то.Не напразно по-горе в темата бях писал относно Авиото на ЕКО,че за мен по тихата работа на ДВГ означава намалено триене ,което разтоварва агрегата и по-нататък може да се очаква повишен КПД.Колкото и двусмислено да звучи-където има триене си трява и смазка.
Относно Лики Моли,през 80-те години карах соц.мотоциклети-ДВУТАКТОВИ,единственото, но отлично БГ масло за тях ЛТ-2Т МИКС работеше перфектно.
Мой приятел който караше МЗ-соц. ХАРЛИ,успяваше да се снабди само от КОРЕКОМ с ЛИКИ МОЛИ.Лично аз нямам впечатления,но всички които го бяха пробвали казваха че това е ''чекийка'' за ''сърчицата'' на моторите.Извинявам се за цинизма ,особенно пред дамите,но целях да бъда точен в цитатите.
Казвам намалено триене-имам предвид цялата горивна система-разпръсквачи,ГНП,цилиндри и т.н.
Не смея все още да пробвам на Сеата,заради тия ''умни дюзи'',компютри и т.н.,но съм фен на идеята 2Т.-Дизел
Относно Лики Моли,през 80-те години карах соц.мотоциклети-ДВУТАКТОВИ,единственото, но отлично БГ масло за тях ЛТ-2Т МИКС работеше перфектно.
Мой приятел който караше МЗ-соц. ХАРЛИ,успяваше да се снабди само от КОРЕКОМ с ЛИКИ МОЛИ.Лично аз нямам впечатления,но всички които го бяха пробвали казваха че това е ''чекийка'' за ''сърчицата'' на моторите.Извинявам се за цинизма ,особенно пред дамите,но целях да бъда точен в цитатите.
Казвам намалено триене-имам предвид цялата горивна система-разпръсквачи,ГНП,цилиндри и т.н.
Не смея все още да пробвам на Сеата,заради тия ''умни дюзи'',компютри и т.н.,но съм фен на идеята 2Т.-Дизел

- vladko1001
- Мнения: 305
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Колко дизел ви горят колите ?
батко владко направи едно кръгче: плевен - родопи - море - плевен = 1550км...нафта на две зарежд. = 130лв. = 55лт = 3,7 /100м бабешко шофиране...наи-големия кеф беше през пъпа на странджа планина - към морето/приморско/,където напрактика няма път...дупки до коляното и бракониери с прясно отрязани дървета натоварени на камиони зад всеки завой...
гледат като отровени,какво прави едно бъги от vwclub.bg плевен на пъпа в странджа планина...
гледат като отровени,какво прави едно бъги от vwclub.bg плевен на пъпа в странджа планина...

-
uomoto
- Мнения: 280
- Регистриран на: Чет 17 юли 2008 11:51
- Автомобил: MK4 PD
- Двигател: 1.9 TDI 131
- Местоположение: Кеймбридж
Re: Колко дизел ви горят колите ?
Хубаво е да пишете с какви коли са правят тези извънземни разходи!
- vladko1001
- Мнения: 305
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Колко дизел ви горят колите ?
забравих... бъгито е поло 1,4D = 48 к.с./1W мАтор = пълен "мъртвец" по магистралите...но при "панорамно" шофиране
...е шампион 
...е шампион 
- vessonik
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 10 дек 2006 19:39
- Автомобил: Golf Plus
- Двигател: 1.9 TDI 105 Hp BXE
- Местоположение: Sofia
Re: Колко дизел ви горят колите ?
vladko1001 написа:забравих... бъгито е поло 1,4D = 48 к.с./1W мАтор = пълен "мъртвец" по магистралите...но при "панорамно" шофиране...е шампион
Малко "рибарска" история, но ще ти повярвам
Преди време бях купил Поло 2, 1.0ми,55к.с., на газ/бензин. Разходът му беше равен и по-голям от на Голф 3, 1.6ми, 75к.с., газ/бензин, с който замених Полото. Замяната се наложи, защото се подведах по мита за малкия разход на малолитражките 
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта
