Свърших малко работа по колата, но не съм имал време да пиша в темата. В темата
Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти описах какво се случи покрай ангренажния комплект.
Traytor написа:Днес сменихме ангренажа на пасатора и се убедих че съм сбъркал, доверявайки се на предния собственик... "Сменен е ангренажа, карай спокойно". Е сменен е бил, с неква китайка дето не съм я чувал никога... Нацепен жестоко, водната помпа беше оригиналната, ролките на пистовите ремъци в окаяно състояние. В крайна сметка ми излезе 700лв обслужването на колата като не смятаме маслото. Хайде ролките на пистовите ремъци и ремъците е нормално да се сменят, но както казах, не се доверявайте и си сменяйте ангренажа като си купите колата, па те ако ще и в майка си да се кълнат че са я обслужили.
Някаква рандом снимка съм направил тука и съм хванал някои от кутийките

На ifidik майстора я изкорми, знам че е нормално да изглежда така, ама ми беше толкова мъчно колко е грозна..

И така и така бях във Варна, що да не си купя един теглич? От толкова много време исках да сложа, че ми писна да ми правят задната броня на гъз... А го намерих и евтино, 100лв за хубав теглич никак не е скъпо.

За жалост нямах време веднага да монтирам теглича, ама...
Покарах си аз много щастлив че съм си обслужил колата, ама всяко чудо за 3 дни... Почна да придърпва на 2000 оборота и по телефона Иво(ifidik) ми каза да затапя вакуума на ЕГР-а и да видя дали ще се оправи. Ами оправи се, изчезна придърпването и понеже не може то така от ЕГР-а да има проблем и аз да не се наплета... Свалих го аз, яко WD-40 и бензин и телена четка и го пооправих, не ми хареса обаче ефекта защото видях колеги от форума които са успели по-добре да го изчистят... Реших че ще се чисти пак и така и така съм почнал да си изчистя и всмукателя. Отидох днес в Търговище при едно момче да свалим колектора и да доизчистим ЕГР-а. Докато той сваляше, заваляше болтове

и за съжаление ми надра доста калника... Аз слагах теглича.


Много исках да изчистим колектора заливайки го с бензин и да го запалим, да си изгори каквото има вътре(имаше си около 2-3мм гняс от скапаните картерни газове, засъхнали сажди нямах грам), ама не пожела да го направим така... Отидохме на автомивка и със обезмаслител и водоструйка изкарахме каквото имаше(е стените на колектора си останаха оцветени в черно, ама карам дизел няма да съм максималист), минахме по същия начин и ЕГР-а. Ето ги резултатите:




Като цяло съм доволен от изчистването, ефект има. И заразлика от това което ми говореха е осезаем. Колата се наема доста по приятно дори и в жегата. Сега остава да разбера какво точно иска ЕГР-а от мене за да спре да придърпва и да ме мъчи. Да не говорим че покрай ЕГР-а разбрах че не е нормално колата ми да се разлюлява при гасене... Клапата за мекото гасене ми е заминала и тя е на дневен ред. Някой ако знае как се отремонтира мембраната да споделя, чух че някои колеги са успявали да я позалепят и да карат така.