


Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- Traytor
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
За толкова дълбока драскотина, трудна работа е заличаването. Колкото до съединителя, отделянето горе е ок, ама това че педала е твърд не.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ние с жена ми решихме да си го купим тоя кит, като го вземем и ще пиша дали действа, първо ще пробвам на някое скрито място да не прецакам боята!
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
lz2aii написа:Моя също е много твърд и отделя доста високо. В началото се интересувах и подразбрах, че най-вероятно съединителя си отива....и така вече трета година. Качвал съм се на други екземпляри от същия модел и чувствително педала е доста по-мек, но с годините това спря да ме вълнува.
това го чета и все едно аз съм го писал

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
betaserk написа:Ние с жена ми решихме да си го купим тоя кит, като го вземем и ще пиша дали действа, първо ще пробвам на някое скрито място да не прецакам боята!
само внимавай да не претъркаш лака. Няма да се заличи напълно, защото драскотината е наранила и базата под лак-а. Може леко да го пооправиш, но да изчезне е изключено.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
На клипчето пак се виждаше базата, но стана уж, дано не е само като за реклама 

- Traytor
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Нека го цитирам точно "Ако имате такава драскотина, която ви закача нокътя но не е засегнала основата...". Трудно да се оправи, иначе няма нужда от китове разни. Минаваш със водна шкурка 2000(и пак няма да помогне за такава дълбока драскотина) и след това се обработваше с 2 вида пасти, трябва да проверя какви бяха.
- Traytor
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ами пробваш със шкурка 2000 да минеш мястото на драскотината както е показано на клипа(то тоя кит е дефакто водни шкурки и накрая нещо като паста) след това мажеш с първата си паста, като си готов с нея слагаш и втората и така. Зависи от драскотината все пак, аз лично това което не излиза със 2000 го броя за боя, не ми се шкури по самата боя със 1000.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги, започна да ми мирише на мухъл като пусна климатроника, поленовия филтър не съм го сменил още от мързел
Дали е заради него? Както върви и изгасям колата, трябва ли да се прави нещо по специално като се спира? Преди да я изгася бях увеличавал градусите до 28 за да спре уж и да се издуха малко влагата, правилно ли е или само съм си губил времето.

Последна промяна от betaserk на Чет 27 авг 2015 16:20, променено общо 1 път.
-
- VW експерт
- Мнения: 13405
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
betaserk написа:
Смени филтъра.
Няколко минути преди да спреш колата включи на ЕКОН,само вентилатора да върти.
Но щом вече е засмърдяла...
- Traytor
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колегата ти го е казал. Аз винаги 5 минути преди гасене я карам на екон. Имаше теми за някакви препарати де помагали потърси ги.
- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
В тия теми за препарати най бяха доволни от кислородната вода.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
При мен не мирише на мухъл, но като спра климатика и започва да се усеща една влага с по-специфичен мирис. За това и аз винаги, малко преди да угася двигателя, спирам климатика за да издуха влагата и след това нямам проблеми.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Pet_rov написа:В тия теми за препарати най бяха доволни от кислородната вода.
а дай по-подробно

- Traytor
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
bobcho написа:Взето от Peugeot Клуб България :
Тема: Как да премахнем миризмата от климатика
1. Купува се ЛИЗОЛ - концентрат или ЛИЗОЛ-съдържащ разтвор. Има даже и ароматизирани. (б.пр. Предполагам, че в санитарните магазини и аптеките се продават такива препарати.)
2. Разрежда се чистият ЛИЗОЛ в пропорция 1:100 (хирургическите инструменти се дезинфекцират при 1:20) за да се получи 300..400мл разтвор.
(б.пр. Предполагам, че ако се купи не концентрат, а разтвор с някаква концентрация, ще трябва да се разреди до 1:100 - например ако има 100мл 1:20, то вътре има 5мл лизол и остатъка е вода. За 1:100 ще трябва да се прибави още 350..400мл вода докато стане около 0.5л. Разбира се това е приблизително, но...)
3. Налива се разтвора в ръчна пръскачка или празен флакон за чистене на прозорци. При желание може да се добави някакъв парфюм за ароматизиране.
4. Отварят се широко всички прозорци на колата.
5. Запалва се колата, включва се климатика докрай, включва се вентилатора на максимално. Въздушната струя се насочва в салона по-ниско, чрез соплата. Тъй като теоретично, разтрорът може да премине през цялата система в течен вид и да попадне на стъклото или седелките, взимат се мерки за тредотвратяване (б.пр. Малко витиевато, но смисъла е "покриваме всичко, което може да се изцапа")
6. Излиза се от колата и чрез пръскачката се пръска разтвора в отворите на въздухозаборника на предното стъкло. Старайте се да не икономисвате, но да не се пръска струя, а именно да се разпръсква под формата на мъгла - всъщност всяка нормална пръскачка трябва да действа именно така. Тъй като всички силно обичаме нашите коли, аз бих изпробвал действието на разтвора върху боята и стъклото на някое скрито място (б.пр. според мене напълно излишно - това е вода все пак) а може просто да покрием предният капак с вестници или парцали.
Тази процедура е всъщност дезинфекция на въздуховодите (за нея не говорят в сервизите, те дезинфекцират само изпарителите).
7. Изключва се двигателя. Чака се около 10 минути - нека лизола си води неравният бой с бактериите (неравен за бактериите).
8. Пали се двигателят (климатика и вентилатора не сме ги пипали - те си започват да работят веднага). Отваряме автомобила от към страната на пътника. (д.пр. според мене се има предвид предната дясна седалка) Включваме вътрешната рециркулация на въздуха (затваряме достъпа на въздух от улицата). Прозорците са отворени. Разпръскваме разтвор, без да се скъпим, под краката на пътника, под "жабката", там се намира отвора за засмукване на въздух при режим на рециркулация. Въздуха попада на изпарителя и след това по системата. При възможност не е зле да се доберем и до самият изпарител и обилно да го полеем. (б.пр. явно с пръскалката, не със струя) Но и така става, (като се има предвид колко евтина е процедурата и че можем да я повтаряме редовно)
Изключва се запалването. При необходимост (ако все още мирише) да се повтори след 1 ден.
Това е всичко! Наслаждаваме се на чистият въздух.
Ето и теми:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=59&t=20256&hilit=%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA+%D0%BC%D1%83%D1%85%D0%B0%D0%BB
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=327527&hilit=%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%BC%D0%B0+%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта