Dagestan написа:richko25 написа:гледам борда и слагам 10%. Разхода ми падна с почти литър
Калибрирай си показанията на разхода чрез VCDS. Така разликата ще ти е не повече от 0,1-0,2л/100км
Това имаме ли го някъде из форума разписано как става? Бих си оправил моята стрелка, отклонението е над 1 литър. Благодаря предварително
А по темата с нереално ниските разходи:
Карам голф 3 АФН от 8 години. Колата я карам горе долу 80 000 км вече. Миналото лято и аз се изумих с разход от 3,9 на таблото за 700 и малко км, Реалният разход пълно-пълно беше 4,5 за 700 км заредих 32 литра. Сам си зареждам. Климатика работеше през по голямата част от пътуването. Мотора е здрав, има и чип. Мисля че бях заредил от по скъпата нафта, някъде в София на ОМВ
Този разход се получи след 12 часово пътуване от София до Будва през Сърбия. По пътя има хиляди завой, доста изкачвания и спускания. Имаше и една планина за изкачване. Правите са по 50-100 метра, Доста досадно като цяло. В един момент се усетих че съм или на 100% газ или на 0%. за цялото пътуване не знам имал ли съм над 2500 оборота на мотора за повече от 2-3 минути... просто нямаше прави участъци, на правите "мръсна газ" след поредния безкраен завой и след малко пак 0% газ и дълъг завой с ниски обороти.
Според мен най-голямо значение има самият път. На второ място как се кара, аз карам винаги на скорост и в бууст никога по инерция, гледам напред и намалявам със скоростите, спирачките ги ползвам само при нужда да се спира найстина.
Същата кола като се кара на магистрала със 150 и нагоре си дава обичайни 6.5-7.0 / 100 за пример, последното пътуване София - Бургас - София си даде малко под 7 ( на пълно пълно) по борда е 5.5 с климатик и темпомат на 160км



)