Kostiev написа:ОСВЕН ТОВА с течение на времето тези ампери нарастват, защото волтажът (при включени габарити без заряд) спада.
Не е вярно. Амперите не нарастват. Това, че мощността P=U.I е заблуждаващо. Чрез преобразувания от закона на Ом за мощността получаваме формулите P=U^2/R. Ако токът е водата, която тече по една тръба, то налягането е напрежението, а съпротивлението е диаметъра й. Няма как при по-ниско налягане изходният дебит на водата да ти е по-голям, нали? Ако не ми вярваш, че мощността ПАДА при намаляване на напрежението(за чисто активни товари като крушки, реотани и т.н, за уреди с импулсно захранване това не важи, защото имат стабилизация и захранванията им работят в широк диапазон напрежения), то помисли какво става, когато напрежението на мрежата спадне. Крушката у вас почваше да свети по-слабо, нали? Ако токът се увеличаваше и мощността оставаше постоянна, нямаше да има промяна в количеството отдавана светлина. Силата на тока е право пропорционална на напрежението и обратно пропорционална на съпротивлението.

Такива цени ми казват. Навремето тоя 45Ah - т.е преди около 2 години го купувах за 118лв+стар акумулатор за връщане. Марката Ennexy. Уж и в гаранция, уж го и мериха - 380A стартов ток имал, бил в нормите. Ама на. Очевидно ако го сложа на някоя Фиеста или Корса, ще върти като луда, но тая кола си иска своето. Не ми я дадоха с читав акумулатор като я купувах.

Ти стартер ремонтирал ли си откак взе колата ? Направи му профилактика преди студовете. Втулки,четки , бендикс за да върти бавно или "акумулатор" или износени втулки и затягане Ако ти прави въртели да тръгва и да спира или износени и провосващи четки или бендикс/ включвател. на включвателя пъпките на контактите нагарят.
Какво да му се рециклира на тоя стартер вече?