Проблем при запалзване без подгр. свещи ?
- leavon
- Мнения: 923
- Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
С предварителна уговорка, че не познавам 1,9 TD: Моят е 1.6 Д Г-2 и на помпата има един кабел и са ми казвали, че е някакъв ел. клапан за притока на нафта към помпата. Възможно ли е на 1.9 TD да има нещо такова и то да се влияе от промяната на температурата на мотора? Аз мисля, че не е от филтъра, макар че той явно е за смяна!
- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
Ако можеш да си смениш филтъра сам, почни от това.
Защото :
1. му е време
2. няма да навреди
3. възможно е проблема да не е в това, че "не пали когато е топла", а не пали защото като покараш и се разбъркат мърсотиите във филтъра и се запушва (макар, че ме съмнява).
Пък после мисли за майстори.
Освен това нещо друго :
Ако загрееш колата и не я гасиш а си я караш топла и си качи 90 градуса има ли проблеми ?
Защото :
1. му е време
2. няма да навреди
3. възможно е проблема да не е в това, че "не пали когато е топла", а не пали защото като покараш и се разбъркат мърсотиите във филтъра и се запушва (макар, че ме съмнява).
Пък после мисли за майстори.
Освен това нещо друго :
Ако загрееш колата и не я гасиш а си я караш топла и си качи 90 градуса има ли проблеми ?
- Lorinser
- Мнения: 189
- Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 13:09
- Автомобил: GOLF VI
- Двигател: CAYC 2012
- Местоположение: Германия
Ами мисля че има , защото когато загрее колата и дигне 90 градуса усещам ,че оборотите са по - ниски от нормалните и ми тресе волана .. не казвам ,че става винаги така.. но доста често го прави дори на светофар няколко пъти ми изгасва.. и после не мога да запаля ,, защото знаеш вече не пали когато е топла.. ((
П.С казаха ми ,че тресе и падат оборотите , когато съм прегрял колата някъде , но това не мисля че е така.. не знам какво да правя вече.. но филтъра ще го сменя.. крайно време е ...
П.С казаха ми ,че тресе и падат оборотите , когато съм прегрял колата някъде , но това не мисля че е така.. не знам какво да правя вече.. но филтъра ще го сменя.. крайно време е ...
- Lorinser
- Мнения: 189
- Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 13:09
- Автомобил: GOLF VI
- Двигател: CAYC 2012
- Местоположение: Германия
Отидох в "СуперДизел" сервиза ,който е на околовръстното до Драгалевци погледнаха колата и ми казаха ,че нагнетателната помпа е износена има три варианта да си купя нова струва около 3000 лв за Голф 3 1.9ТД , да си намеря втора употреба ,но риска дали е качествена и дали няма да се развали след известно време е много голям.. и третия ,предложиха ми да ми я отремонтират и да сменят материала искат около 800 лв за това начинание.. Не знам кажете как Ви се струва.. изгодно ли е посъветвайте ме какво да правя.??
Благодаря.. : :
Благодаря.. : :
- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
Lorinser написа:... погледнаха колата и ми казаха ,че нагнетателната помпа е износена ...
Как така я погледнаха, помпа се сваля и се закача на стенд.
На какви километри е тази кола, че помпата е износена ?
Най-добрия вариант е да се подмени износената част.
Мога да ти дам координатите на един човек който се занимава с помпи и дюзи, но е чак в Лозен. Не знам дали ще ти се ходи до там. Той има гараж с доста помпи при него и е възможно да подмени само износената част (или поне така си мисля) и ще излезне доста пода 3000 лв. : Лошото е, че ще иска най-вероятно да му занесеш само помпата !
Това е от Мерцедес-форума :
"Та миналата година ми се наложи да потърся сервиз за дизела .Имах теч на гориво от дифтунките и /О/пръстените на помпата.Търсейки такъв майстор ми препоръчаха едно момче зад зоологическата градина на прекия път от Симеоновско за към Хладилника през "Кока кала".Отидох записах си час и след около два дни мисля , че беше закарах автомобила.Човека точен и е на земята , а
и е в час пипа внимателно и има нужният инструмент смени посочените по горе части.И ми предложи да ми направи и диагностика на системата.Като започна се оказа,че имам нужда и от смяна на разпръсквачи.Така и така беше почнал ,/викам давай/,та човека си работи с "Авто плюс",обади се в магазина , след около 10 мин. Доиде чавек донесе необходимите части майстора ги регулира на стенда и ми ги постави на колата,направи центровка /искам да уточня,че работи с нужните каталози/не кара на изуст.Запалих и за мое учудване направо не си познах колата.Та ако някой го интересува телефона на човека е 0888/615-007 , Свилен Христов.За информация с частите и работата ми взе 200 лева.Каза ми след около седмица пак да мина за да види как е мотора и да се информира дали не са възникнали някъкви проблеми и да му кажа какъв е разхода на гориво.От тогава много приятели и колеги съм водил които също са доволни"
"Та миналата година ми се наложи да потърся сервиз за дизела .Имах теч на гориво от дифтунките и /О/пръстените на помпата.Търсейки такъв майстор ми препоръчаха едно момче зад зоологическата градина на прекия път от Симеоновско за към Хладилника през "Кока кала".Отидох записах си час и след около два дни мисля , че беше закарах автомобила.Човека точен и е на земята , а
и е в час пипа внимателно и има нужният инструмент смени посочените по горе части.И ми предложи да ми направи и диагностика на системата.Като започна се оказа,че имам нужда и от смяна на разпръсквачи.Така и така беше почнал ,/викам давай/,та човека си работи с "Авто плюс",обади се в магазина , след около 10 мин. Доиде чавек донесе необходимите части майстора ги регулира на стенда и ми ги постави на колата,направи центровка /искам да уточня,че работи с нужните каталози/не кара на изуст.Запалих и за мое учудване направо не си познах колата.Та ако някой го интересува телефона на човека е 0888/615-007 , Свилен Христов.За информация с частите и работата ми взе 200 лева.Каза ми след около седмица пак да мина за да види как е мотора и да се информира дали не са възникнали някъкви проблеми и да му кажа какъв е разхода на гориво.От тогава много приятели и колеги съм водил които също са доволни"
- Passat_vr6
- Мнения: 33
- Регистриран на: Чет 17 фев 2005 20:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
http://www.eprom-tuning.com/
да не те плаши думата tuning тука. за тоя пич само добри неща чувам от приятели (нямам преки впечатления), иди да ти направи диагностика и да видиме какъв е резултата.
да не те плаши думата tuning тука. за тоя пич само добри неща чувам от приятели (нямам преки впечатления), иди да ти направи диагностика и да видиме какъв е резултата.
- Lorinser
- Мнения: 189
- Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 13:09
- Автомобил: GOLF VI
- Двигател: CAYC 2012
- Местоположение: Германия
Passat_vr6 написа:виж кво давам ти 100% гаранция че не е от трансверната помпа. ако е тя и студена няма да пали. не сам точно дизелджия но от три месеца бачкам в бош дизел помп в пловдив. Ще питам и ще ти кайа от какво може да е.
Значи прав си така е , но човека каза че колата , когато е студене на самата помпа имало нещо електронно ,което спомагало паленото , т.е НЕ е напълно механична помпата..и затова пали когато е студена...
Колата е на 211 000 км , закарах колата качиха .. погледнаха не видях да свалят нагнатателната помпа.. целия преглед по колата протече около 30 мин .. а свалянето на помпата по принцип е около 4-5 часа работа.. и така дойде и ми каза ,че е износена , може да сменят само износената част некъв материал .. там и ще ми излезе около 800 лв.. това беше..но мисля да отида и в друг сервиз и там да погледнат.. да се уверя дали наистина е от това..
П.С да кажа нещо и за поведението на колата.. губи обороти, мощност едвам се кара.. трябва да дигна до 2000 обората за да не ми загасне.... не е центровката ,защото казаха ,че е добре.. и не е от това...
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
електрониката по помпата според мене е автоматичен авансатор и е свързан с датчика на температурата на мотора.
демек като е студена-бъзга малко центровката и пообогатява сместа повечко.
добре ама като загрее ако показанията на датчика не се променят-си остава проблем и почва да пуши, да не върви и да се бъзика всячески...
датчика може да е като на симос-сдвоен и едната половина показва на помпата а другата на таблото...тая за таблото си бачка а другата???
това си е чисто спекулативна теория-провери и ако е така един датчик и си пушка!
демек като е студена-бъзга малко центровката и пообогатява сместа повечко.
добре ама като загрее ако показанията на датчика не се променят-си остава проблем и почва да пуши, да не върви и да се бъзика всячески...
датчика може да е като на симос-сдвоен и едната половина показва на помпата а другата на таблото...тая за таблото си бачка а другата???
това си е чисто спекулативна теория-провери и ако е така един датчик и си пушка!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 48 госта