


Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Нед 10 май 2015 16:25
- Автомобил: Passat B 5.5 TDI
- Двигател: AWX 2002
- Местоположение: Belgie
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
К
Последна промяна от hm9 на Чет 13 авг 2015 19:12, променено общо 3 пъти.
- ti6ogb
- Мнения: 379
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
- Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
- Двигател: AVF - 2001
- Местоположение: Gabrovo
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги,има ли фарове(говоря за Б5.5нормален)за ляво и дясно движение.Ако има,какви са разликите ?
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Нед 10 май 2015 16:25
- Автомобил: Passat B 5.5 TDI
- Двигател: AWX 2002
- Местоположение: Belgie
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Някой да направи коментар моля
- Прикачени файлове
-
- Log-Log.rar
- (1.37 KиБ) Свален 78 пъти
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
ti6ogb написа:Колеги,има ли фарове(говоря за Б5.5нормален)за ляво и дясно движение.Ако има,какви са разликите ?
Разликата е кой фар е вдигнат малко нагоре и вдясно, за да осветява знаци и банкет. Имаше някъде обяснено как се настройва за какво движение да е.
-
- Мнения: 1206
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
На някои фарове на самия гръб има жълта лепенка с позициите за ляв и десен волан.
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Здравейте колеги
става въпрос за Пасат 1.9 TDI 116 PD 99г.имам го от 4-ри месеца и няколко пъти влиза в авариен режим.
Закачих го и излязоха две грешки 17664 Р1256-35-10
17 958 Р1550-08-10
Първия казаха че е датчик за тем.но на мен ми показва нормално точно 90.
втория нещо за налягането на турбото.
Може ли да се смени датчика без да се ходи в сервиз.
става въпрос за Пасат 1.9 TDI 116 PD 99г.имам го от 4-ри месеца и няколко пъти влиза в авариен режим.
Закачих го и излязоха две грешки 17664 Р1256-35-10
17 958 Р1550-08-10
Първия казаха че е датчик за тем.но на мен ми показва нормално точно 90.
втория нещо за налягането на турбото.
Може ли да се смени датчика без да се ходи в сервиз.
- Traytor
- Мнения: 1971
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Може, ако не те е страх да пипаш. В тубата има доста клипчета как се сменя. Но не е от него аварийния режим.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
ant1ni написа:Bro0z3r написа:Той няма нищо общо с картерните газове.. EGR (Exhaust Gas Recirculation), сиреч рециркулация на изгорелите газове.
Той се затапва, за да не ти набива сажди във всмукателния колектор.
Добре, а как се зе изолират картерните газове? Благодаря
Като се откачат и се пуснат да отиват навън естествено. Може и да се прекарат през специални филтри изработени с тази цел. Към мотора се затапва.
Cvetomir-Panchev написа:Здравейте колеги
става въпрос за Пасат 1.9 TDI 116 PD 99г.имам го от 4-ри месеца и няколко пъти влиза в авариен режим.
Закачих го и излязоха две грешки 17664 Р1256-35-10
17 958 Р1550-08-10
Първия казаха че е датчик за тем.но на мен ми показва нормално точно 90.
втория нещо за налягането на турбото.
Може ли да се смени датчика без да се ходи в сервиз.
Точно втората грешка е съществената. Какво е това налягане- ниско, високо ? Ние ли да ти я търсиме в сайта Рсотеч.
Причини много-спекла геометрия-затворена, разтоварена, износени втулки в следствие на което или не се върти с нужните обороти или пренадува, отворен постоянно ЕГР, неработещ клапан Н75, неработещ актуатор и тнт.
Логове са нужни и базикане + мислене.
Това че на таблото ти показва 90 е едно, но температурният датчик дава инфо колко гориво да се впръсква, както и при студено палене каква е ситуацията на околната среда и тнт.
- Traytor
- Мнения: 1971
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги нещо не ми работи мекото гасене и колата гасне разтрисайки стабилно. Днес чистих ЕГР-а и обърнах внимание на актуатора за меко гасене и лостчето се движи свободно, но меко гасене не съм имал от как съм взел пасата. Реших че ще сменям маркучите за вакуумите, но видях в други теми че е възможно и някаква мембрана да е заминала, въпросната мембрана как се оправя?
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Пробвай принудително да натиснеш лостчето да видиш дали ще угасне. Предполагам, че ще хванеш дали е от мембраната като сложиш маркуче на клапанчето и смукнеш.
- Traytor
- Мнения: 1971
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Аз си пробвах да бутна лостчето с ръка колата угасна меко. Лошото е че тия маркучи на вакуума са страшно спекли и ще видим как ще ги свалям.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги, тази вечер запалих колата си - Passat 5.5 AVF, оставих я около 5 мин да работи без да пипам педала, докато говорих по телефона. След това го натиснах малко гата н празен ход и за миг ми изписа следното нещо на таблото: ALTERNAT. OFICCINA. Нещо такова беше за много кратко го изписа, гасих, палих тествах не го направи отново, нормално си е поведението на автомобила. Имате ли представа какво е това? Благодаря ви
- ddanov
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 30 юни 2008 16:30
- Автомобил: VW Passat B7 TSI DSG EcoFuel 2012
- Двигател: CDGA 2012г
- Местоположение: Ловеч
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги,
Извинявам се, че пиша тук (не му е мястото), но виждам, че тая тема се чете най-много. Пуснал съм обява в "Купува", но много преглеждания и без резултат! Надеждата ми е тук!
Накратко: След 300км път, пристигам, почивка около 1/2 час и след два кратки тегела в града ми светна термометърче (проблем с охладителната течност), заедно с него звук и надпис с големи червени букви "STOP!". Спирам, гася, вдигам капака, отварям разширителния съд на антифриза и ... ужас! Бозичка! Всичкото масло при антифриза. Вдигам щеката - суха. Няма нищо там, ни масло, но антифриз да е навлязъл обратно. Завлякох я до един майстор (без да паля) и той е на менние, че има дефект в топлообменника на масления филтър. Смени го човекът, но се оказа, че маслото е разкашкало маркучите на топлообменника. В магазините на Косер и Елиткар казаха, че ги нямат и като артикул, да търся втора ръка. В Аутоплюс, трябваше да търси майстора. Не знам какво са му казали, ама няма.
ТЪРСЯ: двата маркуча (водни съединения. Гумени, не метални!), които излизат от топлообменника на масления филтър на VW Passat 2000 куб. см., 115 к.с., 2001г, двигател AZM069363 (пасата изглежда като този на снимката в аватара ми). Може нови, може и втора ръка. Каквито има!
Въпросните маркучи са за антифриза, но при повреда в топлообменника маслото беше изпомпено в охладителната течност и маркучите са разядени от маслото.
Моля, ако някой има такива, за този двигател или може да ме ориентира къде да ги намеря освен общия отговор "по моргите" да ми пише или звънне 0878 977 259!
За всеки двигател са различни! Имам един смачкан пасат с ADR двигател, но са различни и не стават!
Моля, не пълнете форума с общи препоръки, а само ако някой може да помогне нещо конкретно!
Извинявам се, че пиша тук (не му е мястото), но виждам, че тая тема се чете най-много. Пуснал съм обява в "Купува", но много преглеждания и без резултат! Надеждата ми е тук!
Накратко: След 300км път, пристигам, почивка около 1/2 час и след два кратки тегела в града ми светна термометърче (проблем с охладителната течност), заедно с него звук и надпис с големи червени букви "STOP!". Спирам, гася, вдигам капака, отварям разширителния съд на антифриза и ... ужас! Бозичка! Всичкото масло при антифриза. Вдигам щеката - суха. Няма нищо там, ни масло, но антифриз да е навлязъл обратно. Завлякох я до един майстор (без да паля) и той е на менние, че има дефект в топлообменника на масления филтър. Смени го човекът, но се оказа, че маслото е разкашкало маркучите на топлообменника. В магазините на Косер и Елиткар казаха, че ги нямат и като артикул, да търся втора ръка. В Аутоплюс, трябваше да търси майстора. Не знам какво са му казали, ама няма.
ТЪРСЯ: двата маркуча (водни съединения. Гумени, не метални!), които излизат от топлообменника на масления филтър на VW Passat 2000 куб. см., 115 к.с., 2001г, двигател AZM069363 (пасата изглежда като този на снимката в аватара ми). Може нови, може и втора ръка. Каквито има!
Въпросните маркучи са за антифриза, но при повреда в топлообменника маслото беше изпомпено в охладителната течност и маркучите са разядени от маслото.
Моля, ако някой има такива, за този двигател или може да ме ориентира къде да ги намеря освен общия отговор "по моргите" да ми пише или звънне 0878 977 259!
За всеки двигател са различни! Имам един смачкан пасат с ADR двигател, но са различни и не стават!
Моля, не пълнете форума с общи препоръки, а само ако някой може да помогне нещо конкретно!
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Кажи номерата от схемата, за да ти кажа ОЕМ номерата да ги търсиш с тях
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта