Здравейте, колеги!
Наскоро си купих VW Bora и естествено оригиналното радио е свалено преди колата да
стигне до мен.
Взех ново радио - BLAUPUNKT Adelaide 130. Със стандартни куплунзи е, няма нищо
необичайно на пръв поглед. Вързахме го, всичко си работи както трябва, но...
ПРОБЛЕМ с централното и алармата !!! Прибрах се и реших да си заключа колата, не иска да се заключи ! Не само с дистанционното, и по механичен начин с ключа не иска
да заключва ??? А алармата изобщо не дава сигнал(т.е. светодиодчето на шофьорската
врата не светва). Аз я заключвам, тя се отключва !?
Откачихме радиото и всичко си е наред.
Някой има ли идея каква е причината ?



Проблем - плеър BLAUPUNKT - обърква алармата и централното
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: Проблем - плеър BLAUPUNKT - обърква алармата и централно
Колега, когато изгасиш двигателя и извадиш ключа, радиото изключва ли се? Една друга проверка: Влизаш в гугъл, изписваш BLAUPUNKT Adelaide 130 и ти излизат мануали и инструкции за инсталиране. Там можеш да видиш на куплунга на радиото кое къде се свързва. След това с мултицет мериш на кореспондиращия куплунг на колата дали постоянния +12в и този, който се прекъсва от контактния ключ са в тези гнезда, където трябва да бъдат.
Алармата фабрична ли е или е монтирана тук?
Алармата фабрична ли е или е монтирана тук?
- plameney
- Мнения: 397
- Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
- Автомобил: Passat B5 1.6
- Двигател: ARM 2000
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: Проблем - плеър BLAUPUNKT - обърква алармата и централно
Здравей колега.
Фабричния касетофон на бората има разлика в някои пинове.
http://www.manualslib.com/manual/753594/Blaupunkt-Amsterdam-130.html?page=25#manual
На горния линк може да видиш разположението на пиновете на Аделаидата(пише че е Амстердам но куплунга е с еднакво разположение на пиновете)
А на този линк е разположението на пиновете при касетофоните Гама5
http://www.conofrei.com/images/gamapinout.jpg
Снимката е обърната на 180 градуса ( с главата надолу)може да си я свалиш,завъртиш и да видиш разликите.Ако искаш да пренаредиш пиновете трябва да се извади една фиксираща пластмаса на куплунга и после с игла или кламер да се извадят и пренаредят пиновете,а тези които не се ползват да се извадят и изолират например с термосвиваемо шлаухче.
Като гледам 4 краче на оригиналния куплунг е + при контакт а на Аделаида искат постоянен +,
5 и7 краче при оригинала е постоянен +,съответно краче 5 трябва да се изваде и изолира,а 7 да се разменят с позиция 4.
Ако правиш смяна на пиновете,огледай схемите,да не съм объркал нещо,че пиша по нощите и да не ме намразиш ако нещо се обърка...
Фабричния касетофон на бората има разлика в някои пинове.
http://www.manualslib.com/manual/753594/Blaupunkt-Amsterdam-130.html?page=25#manual
На горния линк може да видиш разположението на пиновете на Аделаидата(пише че е Амстердам но куплунга е с еднакво разположение на пиновете)
А на този линк е разположението на пиновете при касетофоните Гама5
http://www.conofrei.com/images/gamapinout.jpg
Снимката е обърната на 180 градуса ( с главата надолу)може да си я свалиш,завъртиш и да видиш разликите.Ако искаш да пренаредиш пиновете трябва да се извади една фиксираща пластмаса на куплунга и после с игла или кламер да се извадят и пренаредят пиновете,а тези които не се ползват да се извадят и изолират например с термосвиваемо шлаухче.
Като гледам 4 краче на оригиналния куплунг е + при контакт а на Аделаида искат постоянен +,
5 и7 краче при оригинала е постоянен +,съответно краче 5 трябва да се изваде и изолира,а 7 да се разменят с позиция 4.
Ако правиш смяна на пиновете,огледай схемите,да не съм объркал нещо,че пиша по нощите и да не ме намразиш ако нещо се обърка...
Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта