Добър вечер колеги,
Колата е Пасат Б3 1990 1.8 моно 90 коня. Преди няколко дни след смяна на маслото, при движение по магистралата със скорост 120-140 км/ч. и при последващо намаляване заради задръствания до 80 км/ч. започна да премигва лампата за маслото и същевременно да пищи. Случвало се е и преди но изключително рядко и отново при понижаване на скоростта. Лапата премигва около 1-2 минути и спира, все едно нищо не е станало. Маслото е на средата м/у минимума и максимума така че няма как да е от това, че няма масло. Нека ако някой се е сблъсквал с това нещо сподели как се е "отървал". Благодаря предварително.
Поздрави,



Пасат Б3 1.8 проблем с лампата за маслото.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б3 1.8 проблем с лампата за маслото.
Смени белия датчик на конзолата на масления филтър 

-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Нед 11 ное 2012 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Пасат Б3 1.8 проблем с лампата за маслото.
Благодаря колега. Можеш ли да дадеш ориентировъчна цена на този датчик?
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б3 1.8 проблем с лампата за маслото.
Преди 5-6г беше 6-8лв.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12134
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пасат Б3 1.8 проблем с лампата за маслото.
И сега е толкова 5-6-7 лв.
въпроса е обаче дали е проблема в датчика. Теми за лампа за масло и датчици има с тонове във форума. Аз ги четох всичките преди една година и се вкарах в едно сменяване на датчици, таблото с уредите и какво ли още не. Накрая тръгнах по кабела, разплетох цялата инсталация и всички връзки които някога съм правил с един приятел ги превързахме и запоихме с поялник и чак тогава открих леко извадената от единия край букса отзад на бушониерата
Преди обаче всичките тия заменки и ръчкания отидох да си измеря налягането на маслото, на загрял двигател на ниски обороти не трябва да пада под 1,6 бара мисля, има го писано колко е. Ако всичко с налягането е наред, тогава вече датчик, кабели, табло с уреди
въпроса е обаче дали е проблема в датчика. Теми за лампа за масло и датчици има с тонове във форума. Аз ги четох всичките преди една година и се вкарах в едно сменяване на датчици, таблото с уредите и какво ли още не. Накрая тръгнах по кабела, разплетох цялата инсталация и всички връзки които някога съм правил с един приятел ги превързахме и запоихме с поялник и чак тогава открих леко извадената от единия край букса отзад на бушониерата

Преди обаче всичките тия заменки и ръчкания отидох да си измеря налягането на маслото, на загрял двигател на ниски обороти не трябва да пада под 1,6 бара мисля, има го писано колко е. Ако всичко с налягането е наред, тогава вече датчик, кабели, табло с уреди
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Пасат Б3 1.8 проблем с лампата за маслото.
Мен ми заби датчика и постоянно пищеше и светеше(преди около 1 година), докато не го откачих и смених за 10лв. 

- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б3 1.8 проблем с лампата за маслото.
Ода при мене след като пищя от време на време няколко месеца накрая изби масло през датчика и се разбра какво е 

- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12134
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пасат Б3 1.8 проблем с лампата за маслото.
Заради избило масло през датчика, аз сменях гарнитура на картера и семеринг на колянов вал от страната на съединителя, но него време не ми се задействаше сигнализацията.
Като имах проблем с "лампата на аладин" и пищящ зумер, първото нещо което направих е замерване на налягането.
Като се установи че всичко е в норми не ми пукаше че се включва лампа или зумер докато не намерих проблема
Като имах проблем с "лампата на аладин" и пищящ зумер, първото нещо което направих е замерване на налягането.
Като се установи че всичко е в норми не ми пукаше че се включва лампа или зумер докато не намерих проблема
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта