Здравейте.Става въпрос за Golf IV 1.9 TDI AHF (110hp) ..
Първо бях намислил да изтърбуша катализатора, че да му олекне на маторя, но впоследствие реших, след като ще се занимавам с генерацията, направо да я пусна права тръба от край до край с НАКРАЙНИК (никакви гърнета).Искам да попитам с какъв материал е по хубаво да се направи - неръждавейка или алуминизирана стомана с 1.5мм стени, чрез огъване или заварки с колена... и тук идва по-важното за мен - на какъв вътрешен диаметър да е новата генерация, като се има предвид, че колата след време ще мине РЕМАП задължително.
Сток е на 55 мм, върти ми се нещо от сорта на 63 мм като целта е след време като се направи ремапа да се изстиска максималното от генерацията и мапа да е максимално полезен..
Благодаря!Вие сте на ход .
Golf IV 1.9 TDI AHF (110hp) - генерация
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Пет 24 апр 2015 16:09
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Генерация на AHF..
И аз съм на път ще следя темата с интерес някой да сподели опит 

-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Golf IV 1.9 TDI AHF (110hp) - генерация
Не ти трябва никаква генерация с това турбо. Ако ти е 55мм. генерацията е същата като мойта, аз съм с 1.9 ARL(150к.с) който също е с 55мм, а е с по-голямо турбо от на AHF. Ако няма да сменяш турбо си карай с тази генерация. По-голям ефект ще постигнеш, ако си изчистиш всмукателния колектор и затапиш ЕГР-а, за да не цапа повече. Ако все пак не вярваш на думите ми, може да развиеш трите гайки на рейс-пайпа и да премериш колко е малък изхода на турбото. Ако ще и 100мм. тръба да сложиш повече газове няма да минат през нея. Освен да бучи друго няма да постигнеш. Аз съм с Ф70 генерация и разлика не усещам във вървенето...
При ТДИ-то са 2 гърнета само: катализатора е първото гърне, изтърбушваш го без да го махаш или го режеш и слагаш тръба със същото Ф-и, задното гърне го махаш и си намираш някакво проходно с Ф60 вход и си готов. От край до край на тръба.
Един съвет само: Ако ще я чипосваш, не слагай задно "спортно" гърне, щото при хечбека става черна цялата задница, до горе до стъклото
Направи си "човката" от колена с по-голямо Ф-и и пак ще изглежда добре.
При ТДИ-то са 2 гърнета само: катализатора е първото гърне, изтърбушваш го без да го махаш или го режеш и слагаш тръба със същото Ф-и, задното гърне го махаш и си намираш някакво проходно с Ф60 вход и си готов. От край до край на тръба.

Един съвет само: Ако ще я чипосваш, не слагай задно "спортно" гърне, щото при хечбека става черна цялата задница, до горе до стъклото


Направи си "човката" от колена с по-голямо Ф-и и пак ще изглежда добре.

Re: Golf IV 1.9 TDI AHF (110hp) - генерация
Мерси за мнението.Ще те послушам за диаметъра.Иначе за отзад мислех да набия един такъв накрайник, пък ако се цапа, да се цапа.
Тя и сега понапушва, но сигурно защото тъпото гърне е побито да духа надолу и затова не виждам да се цапа, знам ли.

Тя и сега понапушва, но сигурно защото тъпото гърне е побито да духа надолу и затова не виждам да се цапа, знам ли.

- Dani16v
- Мнения: 151
- Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: 1z +
- Местоположение: Радомир
Re: Golf IV 1.9 TDI AHF (110hp) - генерация
Ако не слагаш по-голяма турбина, оригиналното Фи, си върши работа до към 150-60 коня! Valiosport е обяснил за ефекта от малко турбо и по-голяма генерация. Сигурно след чипа ще 'отключи' + 3-4 коня, и ако мислиш, че инвестицията за тия коне си струва, и те кефи звука на тди без гърнета- Ти си 

- Stoyanov_Vw
- Мнения: 528
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: 1.9 TDI AHF
- Местоположение: Bourgas
Re: Golf IV 1.9 TDI AHF (110hp) - генерация
Добре, а ако слагаш този правия накрайник как се процедира с добавката на задната броня? Не пречи ли? 

-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Golf IV 1.9 TDI AHF (110hp) - генерация
Аз съм 200к.с и съм карал с нормалните тръби и с Ф70 и разлика не усещам във вървежа. Като я запаля сабалям в гаража и я остава да поработи 5-10минути докато отвора портите боботи като американски мускул
Хубаво е след като искаш промяна на изпускателната система да подобриш и засмукването, например с шнорхел от Р32 DSG, това при положение, че си почистил идеално всмукателния си колектор и портовете към главата, както и че си затапил ЕГР-а си щото го има и момента когато като сгазиш педала и ЕГР-а не може да затвори плътно от натрупаните сажди и буста вместо да отива в горивната камера, бяга през генерацията.
Този накрайник който си избрал не е подходящ за дизел.
Аз съм с кръгло гърне от тези с Ф100 изход ако се сещаш и задницата почернява ако карам на извънградско.
При седана може и да не почернее, но при хечбека го завихря и се лепи много здраво
Лошото е че няма миене
Миеш го и пак стои мазно от саждите

Stoyanov_vw, на място се изрязва внимателно и гърнетo се повдига нагоре, моето е вдигнато максимално, че чак опира в ламарината зад бронята и съм подложил парче гума да не дрънка.
Другия вариант ти е добавка от голф 4 V6 обаче тя е за двоен накрайник

Този накрайник който си избрал не е подходящ за дизел.
Аз съм с кръгло гърне от тези с Ф100 изход ако се сещаш и задницата почернява ако карам на извънградско.
При седана може и да не почернее, но при хечбека го завихря и се лепи много здраво




Stoyanov_vw, на място се изрязва внимателно и гърнетo се повдига нагоре, моето е вдигнато максимално, че чак опира в ламарината зад бронята и съм подложил парче гума да не дрънка.
Другия вариант ти е добавка от голф 4 V6 обаче тя е за двоен накрайник

Re: Golf IV 1.9 TDI AHF (110hp) - генерация
Добре, а може ли да предложите някакъв накрайник било то двуцевка или не ..
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта