stefan4o написа:Тя заварката си е заварка, а обработката на ламарината си е обработкаОпитай нещо гаранционно, евентуално. Може да ти я оправят ръждата.
Имах допреди 3 години имах Джета набор 1985г., беше така добре обработена заводски, че по праговете дори наченки на ръжда не е имало... като изчегъртах бялото боди да сваля предния калник, болтът отдолу, който държеше калника за купето все едно е вчера слаганОстанах страшно впечатлен от материалите и обработката използвани против ръжда на нашата любима марка през 80-те години на миналия век. Отдолу подът така беше обработен, че и там нямаше наченки, просто, както пее оня да не казвам какъв "Шапка ти свалям"
Бъди сигурен че там където има избила ръжда е извършвана тенекеджийска дейност , разбирай рязане заваряне китване и боядисване.
Автомобил на който не е било засягано оригиналното покритие е абсурд да загние особено в нашия климат където не се хвърлят чак толккова много препарати зимата.
При мен на другата кола реното ми така се появи на прага точно след преден ляв калник , както и се опасявах излезе че нещо е правено , за щастие най вероятно просто прага е бил засуркан в бордюр и пораженията са били съвсем леки.Оправих го при един бояджия макар че беше ммалко.