подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
- bonko
- Мнения: 75
- Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
- Автомобил: Trike
- Двигател: CU 2000
- Местоположение: Враца
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
Е, колега BuGmaN и на мен твоята цена ми харесва повече но вече съм го поръчал, остава да си втълпявам ,че е по-качествен важното е да тръгне машината
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
То, минало... Сега мисли как да го използваш за да си избие парата...
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
Здравей. Зависи какви финанси си съгласен да заделиш. Можеш да вдигнеш мощността и с елементарни подобрения: 1. изключване подгряването на манифолада; 2. поставяне шлангов ауспух - има ги евтини, мексикански; 3.Смяна на кобилиците 1,25:1 и поставянето им на прав вал без пружини; 4. Смяна на делкото с от типа 09 - само с центробежен реголатор; 5. Поставяне на евтино запалване Compu fayer; 6. Поставяне на маслен филтър; 7. Поставяне вентилация на картера; 8. Смяна на съединителя от 180 на 200; 9. Поставяне на сух въздушен филтър. Тези промени до тук ще дадат около 20 к.с.; Ако желаеш още увеличение с малко финанси и много работа : 1. Увеличение леко на компресията чрез рязане на главите; 2. Изправяне на входовете и изходите на главите и шлайфането им - което ще даде още около 5 к.с.. От тук нататък следват по-скъпи промени, които ще дадат много по-вече мощност при една и съща кубатура: 1. Поставяне на единичен или двойка карбуратори - може и по-евтини, но хубавите са много скъпи; 2. Закупуване на нови глави с по-големи клапани - има ги най различни но са много скъпи - те са един от най-скъпите агрегати след скоростната кутия. . Поставяне на шлангов ауспух с нулево съпротивление. Най простия начин идва от горивото с по-високо октаново число. Всичко това ще доведе до смяна на спирачките с дискови, тъй като по-голямата мощност осигурява и по-висока скорост. Кольо
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
Здавей колега, много хубаво си се постарал да отговориш, личи си че доста си чел, но имаш недостатъчно практика... и все пак - похвално... Обаче не е ясно какво е това: "изключване подгряването на манифолада" и с как то би вдигнало мощността. Кобилиците оригинално са 1,25:1 и за някаква разлика ще ни трябват 1,4:1, а премахването на пластинчатите/пружинни шайби се прави когато се сложи вал с по-голям ход и съответно по-стегнати или двойни пружини, иначе не виждам смисъл. Делко 009 се използва при драгстери и стационарни двигатели, където не е много важна, прецизна крива на предварение и допълнителната реакция при рязко подаване на газ, каквото добре умее да прави, масово монтираното вакуумно/центробежно делко, което в някой аспекти и днешните компютърни системи е трудно да победят... Центробежно делко понякога се налага и като избор (както и ми се е случвало) при 4-те карбуратора, още почече, ако нямат вакуум порт, каквито бяха и при последният ми проект, но си е компромисно решение, предмно целящо намаляване на работните часове, но не и някакво подобрение.
Това с поставянето на "шлангов аспух" не ми е ясно какво е и предполагам, че проблема е в термина който използваш, но повярвай всички аспуси имат съпротивление, пък ко ще и само от прави, тръби да са, пък ако някой ти прави реклама на заглушител с нулево съпротивление, просто го поздрави... В интерес на темата със заглушителиете, има доста сериозни пробиви в технологиите, който, ако се доразвият и достигнат до автомобилните гърнета, в близко бъдеще наистина може да се чуе за гърне максимално заглушаващо с минимално съпротивление.
Това с поставянето на "шлангов аспух" не ми е ясно какво е и предполагам, че проблема е в термина който използваш, но повярвай всички аспуси имат съпротивление, пък ко ще и само от прави, тръби да са, пък ако някой ти прави реклама на заглушител с нулево съпротивление, просто го поздрави... В интерес на темата със заглушителиете, има доста сериозни пробиви в технологиите, който, ако се доразвият и достигнат до автомобилните гърнета, в близко бъдеще наистина може да се чуе за гърне максимално заглушаващо с минимално съпротивление.
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта