Двигател TSI
Re: Двигател TSI
Здравейте,
Първо мнение ... за жалост с проблем. Колата е ФВ Голф 6 2010г. 1.4 ТСИ 160кс. 63300км
Впечатления:
Като пъргавина, разход на гориво (по последни данни - 6.9 извън града София - Милано - София, в града 9.1) окачване и комфорт и т н. съм много доволен.
Появи се обаче един проблем, който забелязах преди 5 6 дни и сътветно записах час в Порше София Изток, но ме човърка да Ви питам и Вас за идеи от какво може да е.
Та ... Забелязах при смяната на заден износен лагер, че около интеркулера има омасляване и отделя малки капчици масло (не мога да кажа, че капе много, но е притеснително (поне за мен). Не оставя и петно под колата при престой.
Нещо което може и да е свързано с нещата: На 60000 км е сменено масло в София Изток. На 63000 светна жълтата масленица за ниско ниво на маслото като по случайност бях в Порше Изток по служебни дела и помолих да ми долеят маслото, което имах в багажника останало от предния път Castrol Magnatec, което беше около 250гр. Сипахме, запалих и лампата изгасна.
Някакви идеи какво може да е ?
Благодаря Ви.
Дано и не бъркам темата с някоя вече съществуваща. Четох, четох и намерих тази с най - много информация за ТСИ и реших тук да постна мойте мъки.
Първо мнение ... за жалост с проблем. Колата е ФВ Голф 6 2010г. 1.4 ТСИ 160кс. 63300км
Впечатления:
Като пъргавина, разход на гориво (по последни данни - 6.9 извън града София - Милано - София, в града 9.1) окачване и комфорт и т н. съм много доволен.
Появи се обаче един проблем, който забелязах преди 5 6 дни и сътветно записах час в Порше София Изток, но ме човърка да Ви питам и Вас за идеи от какво може да е.
Та ... Забелязах при смяната на заден износен лагер, че около интеркулера има омасляване и отделя малки капчици масло (не мога да кажа, че капе много, но е притеснително (поне за мен). Не оставя и петно под колата при престой.
Нещо което може и да е свързано с нещата: На 60000 км е сменено масло в София Изток. На 63000 светна жълтата масленица за ниско ниво на маслото като по случайност бях в Порше Изток по служебни дела и помолих да ми долеят маслото, което имах в багажника останало от предния път Castrol Magnatec, което беше около 250гр. Сипахме, запалих и лампата изгасна.
Някакви идеи какво може да е ?
Благодаря Ви.
Дано и не бъркам темата с някоя вече съществуваща. Четох, четох и намерих тази с най - много информация за ТСИ и реших тук да постна мойте мъки.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Какъв разход на масло дава колата? На това обърни внимание. По принцип дребни омаслявания тип "изпотяване" не са проблем и са обичайни и при сравнително нови машини.
Re: Двигател TSI
Не ми изглежда на дребно омасляване. Ще видя кога ще светне лампата пак. Това би трябвало да значи , че тези 250гр/мл са отишли някъде (тези, които сипах в събота) изгорени или изтекли знам ли и аз ...
Не споменах по - горе , че омасляването е около тръбата излизаща от кулера около o-ring уплътнението (едно гумено пръстенче)
Не споменах по - горе , че омасляването е около тръбата излизаща от кулера около o-ring уплътнението (едно гумено пръстенче)
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Лампата не я чакай да светне, това е сензор който се активира много късно, като стане критично положението и налягането спадне. Имаш си щека за проверка на маслото, ползвай я! 

-
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Yass написа:Здравейте,
Та ... Забелязах при смяната на заден износен лагер,
колата е на 60000км и заден лагер е износен?!?

-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Двигател TSI
hooligan_sk написа:Лампата не я чакай да светне, това е сензор който се активира много късно, като стане критично положението и налягането спадне. Имаш си щека за проверка на маслото, ползвай я!
Сигурен ли си в това, което пишеш? Ако не греша, сигнализацията за ниско ниво на маслото не зависи от налягането.
Yass написа: На 63000 светна жълтата масленица за ниско ниво на маслото като по случайност бях в Порше Изток по служебни дела и помолих да ми долеят маслото, което имах в багажника останало от предния път Castrol Magnatec, което беше около 250гр. Сипахме, запалих и лампата изгасна.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Това важи за много архаични двигатели в интерес на истината, но идеята се разбира. Когато светне лампата за масло, общо взето него го няма на щеката при изгасен мотор. И си е чиста мърлявщина на водача да разчита на този сензор. 

-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Двигател TSI
Останал съм с впечатлението, че архаичните двигатели на ВАГ(преди 1995 някъде) имат само датчик за налягане на маслото, но не и за ниво. Понеже карам предимно стари коли, единствената кола, която съм карал и е била с такъв датчик - за ниво и с жълта индикация - беше Октавия2 '08 1.9ТДИ. Ако това е за теб архаичен двигател, значи си прав и се извинявам за отклонението. Впечатления от по-съвременни(след 2010г) двигатели на ВАГ нямам.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Точно това имам предвид. 

-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 19 май 2015 15:09
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Двигател TSI
Здравейте,
За жалост първото ми мнение(или по скоро въпрос)е свързано с проблем.Колата е Голф6 , 1.4 TSI,122 кончета.От известно време колата няма мощност и оборотите се колебаят.При диагностика изписва богата горивна смес.Майсторите при които ходих само вдигат рамене и не знаят от какво се получава тази грешка, а само ми предлагат да сменям разни части , без да са сигурни дали така ще се оправи проблема.Ако някой може да помогне или да ме ориентира къде да отида ще бъда много благодарен.
За жалост първото ми мнение(или по скоро въпрос)е свързано с проблем.Колата е Голф6 , 1.4 TSI,122 кончета.От известно време колата няма мощност и оборотите се колебаят.При диагностика изписва богата горивна смес.Майсторите при които ходих само вдигат рамене и не знаят от какво се получава тази грешка, а само ми предлагат да сменям разни части , без да са сигурни дали така ще се оправи проблема.Ако някой може да помогне или да ме ориентира къде да отида ще бъда много благодарен.
- doubledTSI
- Мнения: 539
- Регистриран на: Чет 22 юли 2010 19:48
- Автомобил: Golf 5 1.4 TSI Caddy life 4motion
- Двигател: CAXA 2008 1.9 BLS 2009
Re: Двигател TSI
С какъв бензин е караш?
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 19 май 2015 15:09
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Двигател TSI
Сипвам 95 от OMV, но пробвах и от по силния и никаква разлика
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
тази кола само с 98 и 100 октана иначе проблемите са неизбежни
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Те проблемите винаги са неизбежни, няма вечен мотор. TSI не страдат от нагари както първите FSI мотори, но естествено живеят повече, ако се карат с по-качествено гориво. Лично аз карах Г6 1,4ТСИ с чист А98 + добавка за третиране Бардал. Разликата в работата на мотора при мен беше огромна. Мисля и при следващия TSI да продължа така. 

-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Чет 05 сеп 2013 22:45
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BZB 2009
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Моето TSI няма горивен филтър. Не знам дали при всички е така. Но това означава само проблеми в БГ. Не знам какво да сипвам. В инструкцията пише изрично да се сипва 95 и се притеснявам да не се преебе нещо, ако сипвам 98.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта