Проблем с TDI PD

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1722
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Проблем с TDI PD

Мнениеот imedarov » Чет 17 мар 2005 9:55


Здравейте, карам VW Bora TDI PD 85kw 115 к.с. Много съм доволен от колата си, но имам проблем с паленето. Когато е студена колата пали от раз. Не дава да я пипнеш. Карам я известно време стига 90 градуса и като я изгася и искам да я запаля отново върти като латерна 5-6 секунди.
Ходих на тест във VW Zentrum Sofia всичко ок. Мериха компресия всичко перфектно. Направих същото и в Юнитрейд в Дружба. Отново никакви грешки. Казаха ми че най вероятно е от дюзите. Не ми се иска да е от това :). Колата е карана в Австрия. Там лоша нафта няма. Тук съм минал с нея 25 000 км като 10 000 от тях и повече я карах само с Shell V-Power Diesel (установих че няма разлика м/у него и обикновенната нафта и се отказах) Сега зареждам на Лукойл - Super Diesel.
Ако имате идея какъв може да е проблема ще съм Ви много благодарен ако помогете




WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Чет 17 мар 2005 10:37


Надали някой тука ще може да ти даде съвет...Просто колата ти много нов модел :oops: само дано не дюза щото съм чувал че са свят пара тези помпа-дюза
Някой от клуба имаше подобен проблем, че като му загрее даже и не пали ама той беше със стар модел дизел мотор.
И при мен палеше трудно като загрее но се оказа от стартера :shock: колкото и невероятно да ми се струваше.......
Виж там, обърни се към клубовете в полша и нататък дето карат доста по-нови коли :oops: .Забелязах че се карат доста TDI PD и т.н.
То голямата далавера ве4е от дизел - та той се изравни с бенизна да им е.а п...та ма...на да им е...а, шибана политика


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1722
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот imedarov » Чет 17 мар 2005 10:40


Май че навсякъде дизела е по скъп от масовия бензин.
и 2 лв да я направят нафтата пак дизел ще карам тва е пристрастяване към мъркането на мотора


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1722
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот imedarov » Чет 17 мар 2005 10:44


а за стартер проверих първо това но не е там проблема.
Благодаря все пак :)


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vento » Чет 17 мар 2005 11:22


Според мен (без да го твърдя) е проблем по електрониката на запалването - тая кола е пълна с датчици и т.н. НЯКОЙ от тях или не работи както трябва, или понякога прави проблем. И е свързано с температурата, но това е много общо казано. Инатересно защо не са я хванали на тестовете, и то на 2 места! :roll:
Пробвай да си замериш колко Ома ти дава датчика на антифриза на различните температури....


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1722
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот imedarov » Чет 17 мар 2005 11:29


ще кажа на моя майстор той твърди същото, че проблема е в електрониката. при него е ходила и шкода с помпа дюза и имала същия проблем. и в еура тек не е открита грешка.
пита ме с какво масло карам колата. препоръчаха ми го в VW. Castrol 50501 било точно за помпа дюза


Потребителски аватар
nikolay
Мнения: 176
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:16
Автомобил: VW Touran 2.0
Двигател: BMM 2007
Местоположение: Veliko Turnovo

Мнениеот nikolay » Чет 17 мар 2005 11:40


Имам приятел Opel Omega, той имаше съшия проблем ( когато е студена пали без проблем а когато е топла трябва много да върти ). Ходи на сервиз някъде в София и му казаха, че някакъв датчик за температура не добре.


Toledo
Мнения: 424
Регистриран на: Съб 11 сеп 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Toledo » Чет 17 мар 2005 13:04


Имах такъв проблем с доста по-стария 1,9ТД и изчезна, след като оправиха стартера. Но ги накарах да сменят поголовно всичко - четки, втулки и квото там има.


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Чет 17 мар 2005 22:53


аз самода попитам, когато двигателя стигне работната температура и не иска да пали или върти повече от нормалното както ти казваш, та към въпроса ако и подадеш малко газ докато въртиш какво става, по-добре ли пали или пак вурти много???


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1722
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот imedarov » Пет 18 мар 2005 10:27


пак върти. независимо дали подавам газ или не. даже като подавам газ по лошо става май


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vento » Пет 18 мар 2005 11:13


Ми да, защото пръска ужасно много нафта, много богата смес, няма кислород... :? Не зная, виж си датчиците по електрониката, ВСИЧКИ ги провери 1 по 1 ако трябва... :roll:
И друго - по-модерните коли (след 1991г. ориентировъчно) се палят БЕЗ ГАЗ (ако всичко им е в ред де) според производителите и според МЕН! :wink:


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1722
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот imedarov » Пет 18 мар 2005 11:17


точно така без газ я паля. при минус 15 си пали от четвърт сутрин. а като загре стигне 90 градуса и става на латерна. Но не винаги. незнам това има ли значение. в повечето случай върти по дълго, но понякога няма проблем


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пет 18 мар 2005 20:00


попитах дали пали с газ, за6тото ако е така значи си за помпа,
ако ли ми се върти не6то из главата за дюзите или температурния датчик!
п.с.
а по принцип тази кола трябва да се пали без газ


paralichko
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 03 апр 2005 22:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Моят проблем е подобен........

Мнениеот paralichko » Нед 03 апр 2005 22:32


Колата е Шкода Октавия но двигателя е същия като на А4, Пасат и т.н.
При нормално положение, като дадеш на контакт, ( дори да е топла колата ) лампата за свещите примигва ( за около 1 сек. ) и колата пали. Когато реши да не пали лампата не светва - въртиш и не пали. Давам няколко пъти на контакт и светне ли лампата въртя и пали.
Компютъра не записва никакви грешки. Само веднъж изгасна в движение.

Със здраве Габи !!!


leo
Мнения: 10
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 22:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот leo » Сря 06 апр 2005 15:19


KILLER GTI написа:попитах дали пали с газ, за6тото ако е така значи си за помпа,
ако ли ми се върти не6то из главата за дюзите или температурния датчик!
п.с.
а по принцип тази кола трябва да се пали без газ


Човека споменава че е PD - колкото и да си натискаш газта докато я палиш, компютъра въобще не ти обръща внимание. Тая кола е 'drive by wire' иначе казано - електронно управление, компютъра си я пали както той си знае. 100% проблема е датчик, щом казваш че само понякога прави тоя номер - най-вероятно е лош контакт. Освен да гледаш наред, друга идея нямам.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Steels и 61 госта