Ако можеш да си намериш моноинжекция зимай нея-малко данъци,малко километри и се газифицира ма за по нова година се сещам само за АДЗ мотора който е баси рядкоста.Дизел или бензин зависи от парите и състоянието-дизела винаги е по-добър ама като ша трбва да даеш 2-3к отгоре после ходи ги избивай с нафта.Не се стряскай и от големите километри на дизела-имай предвид ,че е бавнооборотна машина и в общия случей държи повече на километри/щото ако идеш да зимаш от Германия ще видиш ,че дори бензините са по на 200к ,а дизелите дори на 300к

/.Ако говорим за дизел в раздела дизел е писано многократно/плюс тва има колеги с ВАГ-Ком който ще ти направят проверката-мисля,че е добре и там да пуснеш отделна тема за самото оглеждане/-в общи линии почти сичко можеш да разбереш за мотора.От три неща се пази основно:турбина/омаслява се ,издава звук на омряло и се проверява с ВАГ-Ком/,заминал мотор/духа от щеката за маслото/,аминал комп-прекъсват му обороти и разни други чакмаци/веднага се осеща с ВАГ-Ком/.Статията дето я е дал колегата е много хубава ама нищо не е писано за новите дизели/с комп и директно впръскване/.Прочете ли и темата на колегата от Ауди форума.