Точно 10 ома е,а и не разбрах там на горната снимка от 2 минути пусна таблото пък било загряло вече (напечено било в колата,и трябва да си покаже дефекта) и вече свети ярко...
За 2 мин,няма как да се нагрее.
И само да ти кажа,че много смело сменяш елементи по километража без да знаеш каква роля изиграваш в километража...
Да не стане после да пишеш тема "Kак се обучава нов километраж за vw passat b5.5 immo 3?"
Golf MK4 - дисплей halfFIS за табло - неоткриваема рядкост?
- niko_2317
- Мнения: 244
- Регистриран на: Чет 05 мар 2015 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Golf MK4 - дисплей halfFIS за табло - неоткриваема рядко
А и според мен,ще подведеш някой който нищо не разбира.Ще гледа снимките и ще си ос**е таблото.Колата му няма да запали,и ще го вкараш в един филм с търсене на километражи и обучаване... с 200-300лв разходи и стоене без превозно средство може и 1-2 седмици.А все пак пасата се използва за семейна кола,повечето са комбита и хората имат нужда от тях всекидневно....Все пак имат деца и Т.Н.
Та споделяй само сигурна информация,макар там да е само по управлението на дисплея пак си е опасно все пак се разглобява целият километраж!
Темата е за половин дисплей,не за цял.
Та споделяй само сигурна информация,макар там да е само по управлението на дисплея пак си е опасно все пак се разглобява целият километраж!
Темата е за половин дисплей,не за цял.
Re: Golf MK4 - дисплей halfFIS за табло - неоткриваема рядко
Колега,прав си сякаш.Я най добре да правя да струвам и ако има някакъв приемлив резултат да пусна нова тема след като съм тествал известно време и да се знае :):)
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Golf MK4 - дисплей halfFIS за табло - неоткриваема рядко
Колега той който няма акъл колкото и вярно да пише човек пак ще развали нещо, аз ще извадя таблото да видя с натискане дали ще стане а после може и да го закарам на един майстор който ми е познат ако има същите елементи и да ми ги запои, че да не прецакам нещо и то само ако става с натискане. А иначе си прав, че трябва да се внимава и то много! Който не разбира много от електроника да си закара таблото на майстор, все пак милиони няма да му вземе и поне ще е сигурен, че таблото му няма да гръмне по някое време, не че няма и такива некадърни майстори, но това е една друга тема.
- niko_2317
- Мнения: 244
- Регистриран на: Чет 05 мар 2015 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Golf MK4 - дисплей halfFIS за табло - неоткриваема рядко
Щом смяташ,че е "малко по-голям" ОК!
Re: Golf MK4 - дисплей halfFIS за табло - неоткриваема рядко
Без смяна на износеният дисплей мисля че не може да се оправи избледняването.
Re: Golf MK4 - дисплей halfFIS за табло - неоткриваема рядко
нико,ти да нямаш магазин за дисплей,че си толкова скептично настроен към алтернативното решение което междо другото вече е факт.Ще изчакам още ден два за да се уверя,че няма да има някакви проблеми и ще споделя с останалите в нова тема какво да направят!
- niko_2317
- Мнения: 244
- Регистриран на: Чет 05 мар 2015 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Golf MK4 - дисплей halfFIS за табло - неоткриваема рядко
Ами радвам се,че си така опримистично настроен че един 13-годишен дисплей може да работи като един чисто нов (ако ще и китайски да е).
Магазин за дисплей нямам,но съм сменил много!
На половинките проблемът им е,че избледняват от топлото.(оправят се със смяна)
На целите дисплей проблемът е,че започват да се губят редовете...или избледняват като половинките при затопляне!(оправят се пак със смяна).
Лентовият кабел контактува със стъклото на дисплея,и като се нагрее стъклото започва да не контактува...
Ето ти избледняването от къде идва.А как в хванат лентовият кабел - то се вижда и с просто око.Лентопвият кабел се нагрява и се разтапя към стъклото и така се захваща.Прави се с Т-образна спецялна човка,на върха на която има някакъв силикон да го наречем...
Та ако искаш да си оправиш дислея за месец,нагрей го с такова нещо...може и 2 и 3 месеца да изкара...
Но хората сменят и не се занимават с глупости.Решават си проблема за 4-5 години напред!
От мен толкова,ти продължавай да сменяш части по километража.Има доста още който сигурно не си сменил.Това не е стар телевизор,да сменяш платки и да чакаш да светне!Да,едно време точно така ги оправяха телевизионните техници!
Магазин за дисплей нямам,но съм сменил много!
На половинките проблемът им е,че избледняват от топлото.(оправят се със смяна)
На целите дисплей проблемът е,че започват да се губят редовете...или избледняват като половинките при затопляне!(оправят се пак със смяна).
Лентовият кабел контактува със стъклото на дисплея,и като се нагрее стъклото започва да не контактува...
Ето ти избледняването от къде идва.А как в хванат лентовият кабел - то се вижда и с просто око.Лентопвият кабел се нагрява и се разтапя към стъклото и така се захваща.Прави се с Т-образна спецялна човка,на върха на която има някакъв силикон да го наречем...
Та ако искаш да си оправиш дислея за месец,нагрей го с такова нещо...може и 2 и 3 месеца да изкара...
Но хората сменят и не се занимават с глупости.Решават си проблема за 4-5 години напред!
От мен толкова,ти продължавай да сменяш части по километража.Има доста още който сигурно не си сменил.Това не е стар телевизор,да сменяш платки и да чакаш да светне!Да,едно време точно така ги оправяха телевизионните техници!
Re: Golf MK4 - дисплей halfFIS за табло - неоткриваема рядко
Да,смених цял един резистор.Някой ако желае да пробва да ми пише на скайп.
Re: Golf MK4 - дисплей halfFIS за табло - неоткриваема рядко
Ако си увеличил тока или напрежението на Дисплея с тия смени на резистори може и да изкара още малко. Въпроса е колко.
Но като гледам колегата каза че си вдигнал омажа и не си много на ясно с тия резистори, та незнам какво правиш и какво става.
Но като гледам колегата каза че си вдигнал омажа и не си много на ясно с тия резистори, та незнам какво правиш и какво става.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Golf MK4 - дисплей halfFIS за табло - неоткриваема рядко
Колеги, той ако нещо не е както трябва няма ли да покаже грешка на VAG-COM така че не виждам да има проблем дори да е сложил по голямо съпротивление, с една дума е супер лесно да се поправо дисплея вместо да се дават хиляди за други пак не работещи. Браво на човека който откри толко лесен начин за толко сложно и скъпо нещо Нямам време да си разглобя моя и да видя дали ще стане, но събота или неделя като съм по свободен ще се пробвам а пък времето ще покаже дали всичко е ок.
Последна промяна от betaserk на Пон 31 авг 2015 22:32, променено общо 1 път.
Re: Golf MK4 - дисплей halfFIS за табло - неоткриваема рядко
Ти може да искаш и салата с ракия да ти сервира Ваг-кома, ама няма да стане !
То само резисторите не следи в таблото Ваг-кома.
Дисплея е Н-пари но за чистонов !!! - в моят случай са 160 и работата ми е от Брато.
Това с тия смени на резистори е малко.......
При някой явно е имало спукани спойки и като са базикали по тия резистори са ги оправили- дисплея е светнал и това е. Самоче е светнал с износена яркост.
Да сложиш по голямо съпротивление и да намалиш респективно тока и напрежението на консуматора и въпреки това да светне по силно в случая дисплея- пълна глупост ! Освен ако резистора е с друга по ниска стойност и е прочетен неправилно или е пробил и е станал с по ниска стойност.
Закона на ОМ си е в сила и тук.
И незнам но ако свалянето на таблото на тия пасати е трудно, то запояването на СМД резисторите си е майсторлък и се прави със вакуум помпа, пинцети, фин профи поялник, а може и духалка да помага !
Незнам кой каза че е лесно ??? Колегата дето ги сменя явно е голям майстор, ама не е наясно с елементите и стойностите им.
То само резисторите не следи в таблото Ваг-кома.
Дисплея е Н-пари но за чистонов !!! - в моят случай са 160 и работата ми е от Брато.
Това с тия смени на резистори е малко.......
При някой явно е имало спукани спойки и като са базикали по тия резистори са ги оправили- дисплея е светнал и това е. Самоче е светнал с износена яркост.
Да сложиш по голямо съпротивление и да намалиш респективно тока и напрежението на консуматора и въпреки това да светне по силно в случая дисплея- пълна глупост ! Освен ако резистора е с друга по ниска стойност и е прочетен неправилно или е пробил и е станал с по ниска стойност.
Закона на ОМ си е в сила и тук.
И незнам но ако свалянето на таблото на тия пасати е трудно, то запояването на СМД резисторите си е майсторлък и се прави със вакуум помпа, пинцети, фин профи поялник, а може и духалка да помага !
Незнам кой каза че е лесно ??? Колегата дето ги сменя явно е голям майстор, ама не е наясно с елементите и стойностите им.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Golf MK4 - дисплей halfFIS за табло - неоткриваема рядко
За мен няма да е проблем тогава, защото на времето се развали климатика ни и всички майстори в цяла българия вдигаха ръцете и казаха, че тая част я няма никаде и така нататак и познай кой го направи да работи и стана вече 10 години не е мръднал тоя климатик докато много други вече са в рая на климатиците. Мен ме съмнява, че спойките с времето са се прекъснали и затова, просто иска да се запои на ново а не да се сменят елементи, освен ако не се налага разбира се. Не говорех VAG-COM да ти покаже кой елемент е изгорял а че ще покаже грешка ако има нещо нередно. Ако можеше да сервира не бих отказал една студена биричка с нещо за мезенце
Re: Golf MK4 - дисплей halfFIS за табло - неоткриваема рядко
Абе климатик и Аз правих и оправях, но тук е по различно.
Да взема да ти дам да ми направиш летовият кабел на фотоапарата на светкавицата че гръмна и тия 310 волта се разреждат директно през корпуса на апарата и през газ-разрядната лампа.
Обаче част -лентов кабел няма за него и сега се чудя как да го запоявам с обикновени жици че иначе не мога да ползвам светкавицата. А и някакъв датчик има през лентовият кабел-вграден.
Случаят е като за тебе.
Да взема да ти дам да ми направиш летовият кабел на фотоапарата на светкавицата че гръмна и тия 310 волта се разреждат директно през корпуса на апарата и през газ-разрядната лампа.
Обаче част -лентов кабел няма за него и сега се чудя как да го запоявам с обикновени жици че иначе не мога да ползвам светкавицата. А и някакъв датчик има през лентовият кабел-вграден.
Случаят е като за тебе.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта