Преди седмица констатирах, че стойката на горивния ми филтър се е счупила > което е довело до пропадане на филтъра > развиване на "пробката" изтичане на нафтата > търсене на проблема, защо не може да запали колата-а-а > и накрая чудене, какво му е счупено.
Явно не за пръв път се чупи тази стойка, защото след трудно развиване на болтовете констатирах, че вече е била заварявана. Аз също заварих счупените уши на двете шини и обмислям да ги подсиля с допълнителни подложки - явно от вибрациите се чупи стойката на това слабо място.
Обаче стойката има само две шини и следи от скъсана трета такава - може би?
Та въпроса ми е, на колко места се закрепва стойката, две или три шини я прикрепят? По-вероятно е да са три си мисля? Търсих да видя снимка на свалена стойка, но уви. А сред колите на части до сега не видях някои с моя мотор, който да ми спести побългаряването и заваряването.
Това някакъв странен проблем само при мен ли е или като цяло е болни място на AFN мотора?
Ето я стойката след заварките, преди шлайфане.

Детелин
Sent from my K00Z using Tapatalk