


Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
@kossis - Благодаря, колега!
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ако за мен си го писал това, то ....
Не съм писал с дни, дори седмици стана а гледам ти драскаш в пъти повече от мен. Така и не отговори, правил ли си го това другото или само са ти сменяли дисплея, така че как може да знаеш дали става или не.
Аман от многознайковци!
Не съм писал с дни, дори седмици стана а гледам ти драскаш в пъти повече от мен. Така и не отговори, правил ли си го това другото или само са ти сменяли дисплея, така че как може да знаеш дали става или не.
Аман от многознайковци!
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Баце ти явно или неможеш или неискаш да разбереш !
Аман от спамаджии заради които постоянно го отнасям опитвайки се да помогна !
Щом не можеш да разбереш и осмислиш написаното по горе от мен, явно че грешката не е в нем. Намери си преводач или някой които може да ти обясни написаното по горе от мен.
Дано това го разбра.
Оправяй се сам и не чети моите постове !
Аз ги пиша за колегата задал въпросите по горе. Явно с теб говориме и пишеме на различни езици !

Мисля че достатъчно си загубих времето да ти обяснявам и да ме правиш на маймуна просто няма да стане !
Аман от спамаджии заради които постоянно го отнасям опитвайки се да помогна !
Щом не можеш да разбереш и осмислиш написаното по горе от мен, явно че грешката не е в нем. Намери си преводач или някой които може да ти обясни написаното по горе от мен.
Дано това го разбра.
Оправяй се сам и не чети моите постове !
Аз ги пиша за колегата задал въпросите по горе. Явно с теб говориме и пишеме на различни езици !


Мисля че достатъчно си загубих времето да ти обяснявам и да ме правиш на маймуна просто няма да стане !
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Така, пак аз излезнах виновен а и аз се опитвам само да помогна
Ти написа...
Аз те питах правил ли си го това и ти отговори...
Извинявай ако не съм те разбрал нещо, просто ти не отговори на въпроса ми и продължаваш да твърдиш неща в който не си сигурен. Както и да е, здраве да има, нищо лично нямам против теб и ме извини ако по някъкав начин съм те обидил.
Исках само да помогна на колегата, ако иска да опита по този алтернативен метод, ако не иска да не рискува.
Това е от мен, няма да пиша повече да не ми се скарат, извинявам се ако съм прекалил, не съм го направил нарочно.
Ти написа...
kossis написа:Дисплея се лекува с нов, но е скъпо !
Дренажите се махат.
Стрелките се калибрират на ръка и с Ваг- обаче има сложно при разглобявването- трябва еврейска звезда и шарнирна връзка, защото два от евреите са под много шибан ъгъл на долу към педалите. Щората се запира и тнт. Трябва да си намериш темата как става номера или майстор. Мисля че в тази за дисплея е обяснено и от мен.
Всичко друго е приложна магия !
Аз те питах правил ли си го това и ти отговори...
kossis написа:betaserk, Колега, преди около година си поръчах дисплея от Чешки сайт- само там има Халф.
Свалих два пъти таблото -първия Брато запои новият дисплей, а Аз издрах плексигласа с готварска гъба. Образа беше размазан.
Вторият път беше реванша- полирах таблото с машина и паста. От тогава не съм пипал и постоянно го гледам при каране, което е малко вредно защото може да се чукна в нещо. Свети добре.
Извинявай ако не съм те разбрал нещо, просто ти не отговори на въпроса ми и продължаваш да твърдиш неща в който не си сигурен. Както и да е, здраве да има, нищо лично нямам против теб и ме извини ако по някъкав начин съм те обидил.
Исках само да помогна на колегата, ако иска да опита по този алтернативен метод, ако не иска да не рискува.
Това е от мен, няма да пиша повече да не ми се скарат, извинявам се ако съм прекалил, не съм го направил нарочно.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
стига биг брадър моля , тия спорове може на лични да си ги водите...
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
DaDiablo написа:На kossis всички мнения са му тип биг брадър.
Брато, моите мнения са единствено и само от личният ми опит !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Това което съм разглобил и ремонтирал !!!!!!!!!!!!!!
Дали разбра !
Ти си като колегата по горе- питаш виждаш че е сложно и друг ти го прави, но междувременно се дърляш с такива които могат - Брокерът.
Не е тайна че отнесох последният Бан заради тебе и още двама трима убавци.
Аз може и да не знам някой теоритични неща, заради които сме спорили и съм бъркал, но това което съм ремонтирал е ставало и е така.
Горният колега видимо се опита да ме прави на маймуна и не мисля да се разправям с него повече.
Но айде поне ти се спри !!! Аз с добро се опитвам да помогна и само лай...........
Престанете да ме провокирате !
Когато не съм прав -ок ! Но когато го знам -го знам !
Пак в Бан ли да ме вакарат или какво ? Това да не са застраховките и ала - бала.
С оглед на горното ти мнение-пояснение- то какво е като менние ? Добро ли е, доволен ли си от него ???
Последна промяна от kossis на Съб 05 сеп 2015 21:05, променено общо 1 път.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги, здравейте, четох доста теми за спирачни дискове, обаче ми е тотална мъгла. На пръв поглед ми се струва, че ще сменям дискове. Трима майстори ми дадоха различни мнения:
майстор №1 - Не са за сменяне имаш още да караш;
майстор №2 - Задни за смяна;
майстор №3 - Предни за смяна.
Та май ще си сменя предните за всеки случай. От форумния магазин ми предложиха няколко варианта и марката ABE e с много привлекателна цена. Какво ви е мнението за нея? И каква марка бихте препоръчали? - не съм състезателен тип и търся нещо достатъчно надеждно на приемлива цена. Благодаря
майстор №1 - Не са за сменяне имаш още да караш;
майстор №2 - Задни за смяна;
майстор №3 - Предни за смяна.
Та май ще си сменя предните за всеки случай. От форумния магазин ми предложиха няколко варианта и марката ABE e с много привлекателна цена. Какво ви е мнението за нея? И каква марка бихте препоръчали? - не съм състезателен тип и търся нещо достатъчно надеждно на приемлива цена. Благодаря

-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Дисковете имат минимална дебелина,и ако имаш съмнение може да ги премериш.Споменатата марка дискове не съм я чувал никога.ATE и TRW са хубави дискове.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Фабрично, според стикера в багажника колата(passat 5.5 AVF) е излезнала със 17-ки(High Line). В някои теми срещнах мнения, че това има значение и е твърде вероятно да съм с различен тип дискове, до колкото зная със шублер трябва да измеря. Все пак някакви минимални стойности, ако може да дадете ще съм благодарен.
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Предни-23мм задни-8мм Това е за кола с предно предаване.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Някой е погледнал в каталога
Кофтито е че за да се измерят трябва специален шублер. Заради ръбът. Обаче като ги погледнеш визуално и си личи дали ръбът е прекалено издаден. Ако твърде рано се прекъсват кабелчетата на датчиците в предните накладки, това също е признак за износени дискове.
Абе иначе си трябва шублер със специални челюсти за тая работа. И по сервизите не съм виждал.
Аз сложих всичко АТЕ и е перфект. Дисковете са с оксидиран феролитен ръб против корозия, а накладките са със скосяване в краищата за по добро слягане в началото и против прегряване.

Кофтито е че за да се измерят трябва специален шублер. Заради ръбът. Обаче като ги погледнеш визуално и си личи дали ръбът е прекалено издаден. Ако твърде рано се прекъсват кабелчетата на датчиците в предните накладки, това също е признак за износени дискове.
Абе иначе си трябва шублер със специални челюсти за тая работа. И по сервизите не съм виждал.
Аз сложих всичко АТЕ и е перфект. Дисковете са с оксидиран феролитен ръб против корозия, а накладките са със скосяване в краищата за по добро слягане в началото и против прегряване.
- vanesto
- Мнения: 6349
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
И аз сложих наскоро задни дискове и накладки ATE. На ръба на дисковете пишеше min 7mm. Доволен съм от тях, няма свирене, а спирането е осезаемо по-добро. Все пак старите имаха огромен ръб и накладките бяха почнали да стържат метал в метал от едната страна. Но пък и цената на АТЕ-то си я "бива". Две хубусти на едно място няма.
- samo_pechka
- Мнения: 8990
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги, някой да знае как се сваля ключалката, на облегалката, на задната седалка. Колата е А6 коНби но това няма значение същата е и на пасат Б5 комби, както и на А4 Б5 комби. Свалил съм капачето с лостчето, но оттам насетне...Гледам има два лимбусни болта, напънах леко оттам , ма няма брате, не се развиват и не съм много убеден, че е правилният път, за смъкването на самата ключалка. Имам проблем някакъв там, чупя за втори път лостчето отгоре, но не се дължи на реглажа, на чопа дето е към купето, друг е проблема. Сега съм на път да си купя трето капаче с лостче, искам обаче да сменя и самата ключалка . Предварително благодаря на отзовалите се 

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
точно двата болта трябва да развиеш, те са странично ориентирани към вратите , ако мога така да се изкажа. След това излизат нагоре. При мен ги сменях, защото смених салона и понеже има заключване с ключ на задната седалка понеже съм седан, се наложи да ги прехвърля от старите седалки. Леко само се напъва тапицерията докато ти се открият болтовете. С лекота ли се дърпат лостчетата ? За да ги чупиш значи ги дърпаш доста, това е свързано с реглаж на осите, трябва да се затварят и отварят лесно облегалките. Има ли напрежение си играеш докато стане добре.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 10 госта