1.9 TDI 110 к.с. ASV - мнение за log

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
belol
Мнения: 40
Регистриран на: Пет 20 мар 2009 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

1.9 TDI 110 к.с. ASV - мнение за log

Мнениеот belol » Нед 30 авг 2015 18:18


Колеги преди известно време сложих нов картидж на турбото и днес реших да му направя един лог да видя какво се случва. Лог-а съм го правил на 3-ти, 10-ти и 11-ти канал на 4-та. Обаче се случи нещо необичайно по време на лог-а и малко ме притесни. На 4-та и всичката газ от 1300 оборота някъде, колата набира и стигна до 3400-3600 някъде и нещо присецна 2 пъти. Присецването беше все едно караш бензинова кола, която работи на три цилиндъра на ниски обороти, а ти и даваш газ на висока предавка или по скоро като все едно свършва горивото на колата. Обяснението не ми е най-доброто ама...... След това спрях колата си работеше нормално, за момент си внуших че има някакъв странен шум по двигателя, но нямаше нищо според мен. На връщане от теста реших пак да я пробвам на по-високи обороти какво се случва, този път нямаше присецване, но ме беше малко шубе да и подавам всичката газ. Та въпроса ми е това прекъсване ( присецване) от какво може да бъде и какво ви е мнението за лога?
Прикачени файлове
LOG-01-003-010-011 333.xls
(41.5 KиБ) Свален 222 пъти




belol
Мнения: 40
Регистриран на: Пет 20 мар 2009 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: 1.9 TDI 110 к.с. ASV - мнение за log

Мнениеот belol » Съб 05 сеп 2015 17:47


Е хайде де колеги не се срамувайте да се изкажете този лог дали е добър или не. :mhihi


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: 1.9 TDI 110 к.с. ASV - мнение за log

Мнениеот blade84 » Съб 05 сеп 2015 18:24


Има проблем с управлението на турбото вижда се как не може да разтовари и стига максимума на МАП сенсора. Може да пробваш с отхлабване на болчето на актуатора.


belol
Мнения: 40
Регистриран на: Пет 20 мар 2009 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: 1.9 TDI 110 к.с. ASV - мнение за log

Мнениеот belol » Нед 06 сеп 2015 11:09


Колега, ако правилно съм те разбрал искаш да кажеш, че трябва да удължа лоста на актуатора?


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: 1.9 TDI 110 к.с. ASV - мнение за log

Мнениеот blade84 » Нед 06 сеп 2015 12:44


Да според мен това е проблема, но нека и другите да кажат. Все пак пробай да видиш дали на ръка се движи геометрията чисто, не трябва да има ни най малко задържане.


belol
Мнения: 40
Регистриран на: Пет 20 мар 2009 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: 1.9 TDI 110 к.с. ASV - мнение за log

Мнениеот belol » Нед 06 сеп 2015 16:43


Геометрията се движи свободно на ръка, на 500 км. след монтаж е.


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: 1.9 TDI 110 к.с. ASV - мнение за log

Мнениеот blade84 » Нед 06 сеп 2015 20:15


Тъй като скоро се разглабали турбото най вероятно не е настроен актуатора, това ти е проблема. проббай врътни болчето малко за да направиш турбото малко по лагаво и прави логове да видим.


Потребителски аватар
ceneto
Мнения: 127
Регистриран на: Пет 16 яну 2009 8:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1.9 TDI 110 к.с. ASV - мнение за log

Мнениеот ceneto » Пон 07 сеп 2015 6:27


Ако те съмнява настройката на актуатора, направи друг лог само 11 канал, на този лог все едно си давал газ до 3444 оборота и според него исканото и постигнатото налягане(в този диапазон) са с близки стойности тоест нормално.
Пробвай да направиш лог до 4000 оборота и виж колко % е duty cycle трябва да е към 80-70%, ако е 90% например на 4000 оборота тогава има смисъл да го удължиш.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 74 госта