Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
dontaskdontsay
Мнения: 1464
Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
Автомобил: Golf III 1.6 1994
Двигател: ABU

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот dontaskdontsay » Сря 30 апр 2014 8:26


В един сервиз видях че когато сменят гарнитура слагат грес вместо силикон :eek
Някой чувал ли е за подобна операция и дали върши работа ?

П.П: гарнитурата беше на картер



Моя капак сълзи и от двете страни (от към делкото и от към ангренажа) но вече му свикнах.
Е вярно малко е гадно че олива навсякъде та чак и до картера но му правя от време на време една баня и е готов :mhihi

Така като чета колко време и нерви сте пръснали направо се отказвам от мъчението :Mr Green Fun




Потребителски аватар
G-HELL
Мнения: 527
Регистриран на: Пет 24 юли 2009 17:58
Автомобил: Golf MKIII
Двигател:
Местоположение: Лясковец, Велико Търново,България

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот G-HELL » Сря 30 апр 2014 8:43


Абе гадно си е, също вкъщи ми мърмориха как съм цапал новия цимент :D При мен от външния отвор на семеринга на разпр. вал изтърваше и силикон, от делкото и там силикон, гарнитури сменях. Накрая и там силикон и отзад има някакъв отвор под куката за вдигане на двигателя който бяха затапили с парче текстолит разпробито и хванато през болтовете на куката и го намазали с прозрачен силикон и оливаше от към свещите, които са отзад. Мотора е 1.4 ABD


Потребителски аватар
tot_1425
Мнения: 166
Регистриран на: Съб 19 юни 2010 8:20
Автомобил: GOLF 3
Двигател: ABD 1994
Местоположение: Ямбол

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот tot_1425 » Вто 08 сеп 2015 7:50


Да изтупам темата от прахта. :) Проблема според мен не е в болтовете или гарнитурата , а в КАПАКА . Той е тенеке и с годините и вследствие на загряването при експлоатация на автомобила се получава огъване - гнездата на болтовете "потъват" към двигателя и разстоянието за притягане на уплътнението съответно намалява. Стягаме , болтовете опират челно , но гарнитурата не е достатъчно притисната. От това следва теч на масло и благословии по адрес на производители и майстори. Та аз съм решил при следваща смяна на гарнитура да подложа между шайбата на болта и новите гумени конусчета шайбички от латун с дебелина 0.5 до 1 мм , силикон само по ъглите и да стягам до упор.


Потребителски аватар
Zerga3GT
Мнения: 1276
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 14:32
Автомобил: Golf A3
Двигател: ABU 94
Местоположение: ВТ
Контакти:

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот Zerga3GT » Вто 08 сеп 2015 11:09


И гарнитурата ще "изплюе"

Нов комплект гарнитура с нови гумени подложки на болтовете е по-доброто решение.


Потребителски аватар
tot_1425
Мнения: 166
Регистриран на: Съб 19 юни 2010 8:20
Автомобил: GOLF 3
Двигател: ABD 1994
Местоположение: Ямбол

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот tot_1425 » Вто 08 сеп 2015 18:32


Zerga3GT
И гарнитурата ще "изплюе"
Та аз съм решил при следваща смяна на гарнитура да подложа между шайбата на болта и новите гумени конусчета шайбички от латун с дебелина 0.5 до 1 мм , силикон само по ъглите и да стягам до упор.
----Никъде не съм писал , че ще слагам нещо старо . Ама то нищо не пречи и нова гарнитура да изплюе


Потребителски аватар
НарКол
Мнения: 888
Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
Автомобил: Polo Classic
Двигател: AFT
Местоположение: София

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот НарКол » Вто 08 сеп 2015 19:53


За протокола, и на мен скоро ми потече масло по двигателя. Помислих, че пак е протекла гарнитурата на капака на клапаните, която е сменяна преди 2 години, а се оказа че датчика на маслото е пробил (покрай клемата :screwy ) и оттам хвърля масло. :banghead


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Теч от гарнитурата на капака на клапаните!

Мнениеот nikson85 » Сря 04 яну 2017 9:45


Докато не си видите венцилацията за картерните газове ще сменяте гарнитури ще слагате капаци ще сменяте семиринги ще шлйфате глави.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dtony и 105 госта