


VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
- pavkomk2
- Мнения: 428
- Регистриран на: Съб 15 ное 2008 13:38
- Автомобил: Jetta mk2
- Двигател: 112 PB -- 139 KR
- Местоположение: Севлиево
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колеги и аз имам малко проблем... имам грешка в нагревателя който е в парното, но не знам какво да правя. Някой случайно да е правил такова нещо. Голф 5 1.9 тди
1 Fault Found:
00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35)
014 - Defective
1 Fault Found:
00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35)
014 - Defective
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Колега, написах грешката в google и намерих във форума на Skoda кола със същите грешки като твоите и как се оправя, ето...Цък
Дано съм помогнал.
Дано съм помогнал.
- pavkomk2
- Мнения: 428
- Регистриран на: Съб 15 ное 2008 13:38
- Автомобил: Jetta mk2
- Двигател: 112 PB -- 139 KR
- Местоположение: Севлиево
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
betaserk написа:Колега, написах грешката в google и намерих във форума на Skoda кола със същите грешки като твоите и как се оправя, ето...Цък
Дано съм помогнал.
Благодаря ти колега помогна ми много... :)

- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
xxx_man написа:Имам следния въпрос днес ми се наложи да вдигна оборотите на празния ход и се оказа, че като увеличавам петцифреното число се вдигат и оборотите / а на всякъде по форума пишеше че зависимостта е обратна/, та значи ли това че и на първи канал за милиграмите, с повишаване на числото се вдигат и милиграмите?
Милиграмите на първи са с обратна зависимост,т.е. увеличаваш числото и те падат.При оборотите,като увеличиш числото и те се покачват.
- nurv
- Мнения: 1664
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 10:13
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: ALF
- Местоположение: София, Младост 3
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Здравейте колеги,
Колата е Audi A6 C5 2.4 бензин с ръчни скорости. Взех модул от неизвестна все още за мен кола и ми свети ASR-a. Ето какво дава като грешка.
Погледнах тази статия: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Passat_%283B%29_Brake_Electronics_%28Bosch_5.3_ABS/EDS/ASR%29
Според вас въпрос на кодиране ли е?
Колата е Audi A6 C5 2.4 бензин с ръчни скорости. Взех модул от неизвестна все още за мен кола и ми свети ASR-a. Ето какво дава като грешка.
Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-ASR.lbl
Control Module Part Number: 8E0 614 111 C
Component and/or Version: ABS/ASR 5.3 FRONT D00
Software Coding: 00003
Work Shop Code: WSC 02314
VCID: 1E3F5D7B99B7D5F311F-515A
1 Fault Found:
00623 - ABS/Transmission Electrical Connection
35-10 - - - Intermittent
Погледнах тази статия: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Passat_%283B%29_Brake_Electronics_%28Bosch_5.3_ABS/EDS/ASR%29
Според вас въпрос на кодиране ли е?
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: Вто 31 мар 2009 18:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: blagoevgrad
aft 00515 - camshaft position (hall) sensor (g40) 03-00 - no
Колата е голф 3 1.6 101 aft. пали трудно студена и няма мощност.на диагностиката изкарва тази грешка:
00515 - camshaft position (hall) sensor (g40) 03-00
за датчика на делкото ли става дума ,майстора каза че е някъде по разпределителния вал a аз там датчик не виждам. странното е че от време на време се оправя сама и има мощност но проблема с паленето си остава. много ще бъда благодарен за съвети.
00515 - camshaft position (hall) sensor (g40) 03-00
за датчика на делкото ли става дума ,майстора каза че е някъде по разпределителния вал a аз там датчик не виждам. странното е че от време на време се оправя сама и има мощност но проблема с паленето си остава. много ще бъда благодарен за съвети.
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Не е датчика на Хол на делкото. camshaft-разпределителен вал от Английски. Та датчика за позицията на вала е.
Намира се на зъбчатата на вала при ремъка някъде. Отчита оборотите на вала.
Смени го и това е, че обърква работата на мотора.
Намира се на зъбчатата на вала при ремъка някъде. Отчита оборотите на вала.
Смени го и това е, че обърква работата на мотора.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Някой може ли да ме светне какъв е това Lambda factor, който мери VAG COM, защото независимо в какъв режим е автомобилът, той е статичен към 0.87 Поради това почнах да гледам другите блокове и намерих тоя, който отговаря за ламбда сонда-та, както я вижда компютъра. Там постоянно се сменят стойности на сместа. Пробвах да откача ламбда сондата, тогава се законтря на 0.45V показанието във VAG COM. Тогава почнах да меря сондата - подгряването работи, също както и напрежението й се променя. От тук съдя, че това което виждам аз и компа е едно и също и сондата работи. Но ламбда фактора не мръднааа.
Нещо грешно да интерпретира програмата? Ползвам VAG COM 3-ка версия, 4-ката не мога да я активирам, не работи с лицензни файлове, а кодове за които не съм намерил как да ги генерирам.

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Няма се шашкаш - и моето 2Е беше така.
Сондата работи, показанията й се сменят, на графиката също, а Ламбда-фактора не мърда
Впрочем, какво е Ламбда-фактор - тука с един колега сме превеждали това-онова:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=17&t=113723&hilit=%D0%9B%D0%B0%D0%BC%D0%B1%D0%B4%D0%B0
Сондата работи, показанията й се сменят, на графиката също, а Ламбда-фактора не мърда

Впрочем, какво е Ламбда-фактор - тука с един колега сме превеждали това-онова:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=17&t=113723&hilit=%D0%9B%D0%B0%D0%BC%D0%B1%D0%B4%D0%B0
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
radotom написа:Няма се шашкаш - и моето 2Е беше така.
Остава ми за проблем с празният ход - TPS. Дебитомера някак работи. Ама празният ход да прави каквото си поиска, ще е от TPS. А сондата я откачих и я мерих с мултиметър - подгрев и сигнала.

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
инжектопляктор написа:А сондата я откачих и я мерих с мултиметър - подгрев и сигнала.
С мултицет, особено съвременните, електронни, нищо не си измерил!
Прекалено са бавни!
Със старите, руски стрелкови уреди имаш повече шанс.
Реално, мери се с осцилоскоп.
Знам, че не се вижда особено, ама в движение, с телефон - толкова

И за да сме в крак с темата - можеш да погледнеш графиката на сондата с VAG-Scope менюто.
За равномерността на оборотите се грижи 'Клапан за стабилизация на празния ход'
Разбира се, работата му е обвързана и с ТПС-а.
Не съм си играл до толкова, но би трябвало през VAG-COM-а да можеш да пуснеш Output test на този клапан и да видиш дали щрака.
Съответно - сваляне и миене с коресилин, както и на дросел-клапата (има доста теми по въпроса)
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
radotom написа:Със старите, руски стрелкови уреди имаш повече шанс.
...Не съм си играл до толкова, но би трябвало през VAG-COM-а да можеш да пуснеш Output test на този клапан и да видиш дали щрака. Съответно - сваляне и миене с коресилин, както и на дросел-клапата (има доста теми по въпроса)
Старите уреди са нискоомни. При условие, че имаме много малко напрежение да се мери, с нискоомен стрелкови уред може и нищо да не се хване. Цифровият мултиметър може да е бавен, но е достатъчен, за да се разбере, че стойности се сменят в определени граници. Също както и в програмата VAG-COM, значи сондата й се променят стойностите, да приемам че работи?
Другото е - пускал съм output test на клапата за празен ход. И съм я мил с бензин. Ся и пари за кореселин ще давам, като има бензин.

Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Точно със стрелкови мултицет съм мерил на две коли Ланбдите. Става перфект. На едната показа че е прецакана и си беше вярно.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Ми то аз имам и стрелкови мултицер Ц20-05
Обаче нали чета напрежението на сондата и през VAG-COM? 


-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Нед 21 фев 2010 22:53
- Автомобил: VW Passat B 5
- Двигател: AMX 2004 4Moution
- Местоположение: Pleven
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
Старите уреди са нискоомни. При условие, че имаме много малко напрежение да се мери, с нискоомен стрелкови уред може и нищо да не се хване. .........................................[/quote]
Колега аз мисля, че малко си в заблуждение относно уредите за измерване на напрежение. Нискоомни са уредите за измерване на Ток а двете величини Ток и Напрежение са различни. Ландсондата на изхода сигнала с амплитуда от о.5 до 1.2V което си е живо напрежение спрямо 12V подадени от акумулатора. Виж вече колко стръмни са фронтовете това няма да го видиш нито с аналогов нито с цифров мултиметър, а както е казал колегата ти трябва осцилоскоп. Тогава може да видиш сигнала на сондата какъв е спрямо този, който е показан на графиката от техническото ръководство за ремонт и диагностика. Това го казвам малко с образователна цел за тези които не знаят какво е аналогов - стрелкови Амперметър и Волтметър, за да не бъркат в контакта когато уреда е в режим за измерване на ТОК.

Колега аз мисля, че малко си в заблуждение относно уредите за измерване на напрежение. Нискоомни са уредите за измерване на Ток а двете величини Ток и Напрежение са различни. Ландсондата на изхода сигнала с амплитуда от о.5 до 1.2V което си е живо напрежение спрямо 12V подадени от акумулатора. Виж вече колко стръмни са фронтовете това няма да го видиш нито с аналогов нито с цифров мултиметър, а както е казал колегата ти трябва осцилоскоп. Тогава може да видиш сигнала на сондата какъв е спрямо този, който е показан на графиката от техническото ръководство за ремонт и диагностика. Това го казвам малко с образователна цел за тези които не знаят какво е аналогов - стрелкови Амперметър и Волтметър, за да не бъркат в контакта когато уреда е в режим за измерване на ТОК.


Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта