Тест на автомобил 1.9tdi с VAG-COM преди покупка.
- tsdimitrov1
- Мнения: 38
- Регистриран на: Пет 01 юли 2011 15:12
- Автомобил: Polo 6kv5 Variant
- Двигател: 1.9TDI AHU 90hp.
- Местоположение: гр. Ботевград
Тест на автомобил 1.9tdi с VAG-COM преди покупка.
Здравейте колеги, какви тестове могат да се направят с VAG-COM по време на покупката на автомобил с двигател 1.9tdi. Досега само пусках за грешки и нищо повече. Има ли начин да разбера турбината в какво състояние е , инжекторите също, както и други части ?
Re: Тест на автомобил 1.9tdi с VAG-COM преди покупка.
Турбината и управлението и се проверяват с лог на 11 канал, може и с output test да провериш актуатора
дали издъпва и отпуска лосчето.
Разбира се добре е и да се пипне с ръка дали лоста на актуатора се движи без да запира.
Може да свалиш и маркуча от към студената част и да пипнеш/огледаш.
дали издъпва и отпуска лосчето.
Разбира се добре е и да се пипне с ръка дали лоста на актуатора се движи без да запира.
Може да свалиш и маркуча от към студената част и да пипнеш/огледаш.
- tsdimitrov1
- Мнения: 38
- Регистриран на: Пет 01 юли 2011 15:12
- Автомобил: Polo 6kv5 Variant
- Двигател: 1.9TDI AHU 90hp.
- Местоположение: гр. Ботевград
Re: Тест на автомобил 1.9tdi с VAG-COM преди покупка.
Благодаря, след лог-а турбината как трябва правилно да надува ? Може ли да ме светнеш повече за този output test и кое се повреждаше на турбината, за да почне да пуска масло ? Също кой е най-бързия начин да проверя това дали е така- като сваля някой от тръбите на интеркулера и погледна в тях за обилно омасление ли ?
- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Тест на автомобил 1.9tdi с VAG-COM преди покупка.

и аз искам да ги зная тези неща дето пускат турбината да тече масло.

кажете моля ви.

-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Тест на автомобил 1.9tdi с VAG-COM преди покупка.
И аз се интересувам от output testa за актуатора колеги? :)
Между другото колега не е лошо да видиш и на каква кодировка е колата, че нали ги правят на автоматик когато са с тръгнал маховик или прикриват друг проблем.
Между другото колега не е лошо да видиш и на каква кодировка е колата, че нали ги правят на автоматик когато са с тръгнал маховик или прикриват друг проблем.
Re: Тест на автомобил 1.9tdi с VAG-COM преди покупка.
ами самият аутпут тест зависи от версията на ваг ком и вида на автомобила
най-добре да си прочетеш описанието за конкретната версия в интернет
иначе с две думи свързваш кабел, стартираш софтуера , палиш колата, достигаш до менюто
аутпут тест и когато вече си в него започва да мига лампата за подгрева на свещите,
после избираш конкретният тест n75 duty cycle или turbo controls не си спомням конкретното наименование
този тест чрез управлението на N75 ще накара лосчето на актуатора(ако всичко е наред - н75 работи, има вакум и актуатора е изряден) да са прибира и отпуска през определени интервали на екрана ще виждаш кога е включен и кога изключен цикъла
ако нямаш ваг ком може да накараш някои приятел да запали колата - в този момент актуатора трябва да засмуче лостчето и после може да го накараш да я загаси тогава трябва да видиш как лостчето се връща в начална позиция
ако си сам можеш да направиш половината процедура - палиш отиваш при двигателя да наблюдаваш лостчето и гасиш двигателя от клапата за меко гасене
най-добре да си прочетеш описанието за конкретната версия в интернет
иначе с две думи свързваш кабел, стартираш софтуера , палиш колата, достигаш до менюто
аутпут тест и когато вече си в него започва да мига лампата за подгрева на свещите,
после избираш конкретният тест n75 duty cycle или turbo controls не си спомням конкретното наименование
този тест чрез управлението на N75 ще накара лосчето на актуатора(ако всичко е наред - н75 работи, има вакум и актуатора е изряден) да са прибира и отпуска през определени интервали на екрана ще виждаш кога е включен и кога изключен цикъла
ако нямаш ваг ком може да накараш някои приятел да запали колата - в този момент актуатора трябва да засмуче лостчето и после може да го накараш да я загаси тогава трябва да видиш как лостчето се връща в начална позиция
ако си сам можеш да направиш половината процедура - палиш отиваш при двигателя да наблюдаваш лостчето и гасиш двигателя от клапата за меко гасене
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 02 дек 2009 0:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Тест на автомобил 1.9tdi с VAG-COM преди покупка.
Този тест за актуатора важи ли и за 1.8Т мотора?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта