здр колеги колата ми е голф 2 1.8 90 кс проблема е че не пали не влиза ток в буксата на делкото някакви идеи откъде може да е проблема
поздрави
делко голф 2
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: делко голф 2
Примерно бобина...
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 15 фев 2010 13:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: велико търновско
Re: делко голф 2
сега бобината хварля ток като давам контакт като въртя на стартер няма искра
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: делко голф 2
дай снимка на делкото че явно си скаран с обясненията
а това е нормално при подаване на контакт да хвърли малко искра
да предположим че делкото е с датчик на хол,и буксата е с три кабела,двата крайни са плюс и минус а по средния се подават импулси /минус/ към комутатор/бобина/
може да направиш следното, вадиш буксата от делкото,даваш на контакт и с парче кабел единия край го мушкаш в средния пин на буксата а другия край даваш кратки импулси на маса, и гледаш дали от централния кабел от бобината има искра
може и като си дал на контакт да измериш дали имаш 12 волта на двата крайни пин-а на буксата за делкото
а това е нормално при подаване на контакт да хвърли малко искра
да предположим че делкото е с датчик на хол,и буксата е с три кабела,двата крайни са плюс и минус а по средния се подават импулси /минус/ към комутатор/бобина/
може да направиш следното, вадиш буксата от делкото,даваш на контакт и с парче кабел единия край го мушкаш в средния пин на буксата а другия край даваш кратки импулси на маса, и гледаш дали от централния кабел от бобината има искра
може и като си дал на контакт да измериш дали имаш 12 волта на двата крайни пин-а на буксата за делкото
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 15 фев 2010 13:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: велико търновско
Re: делко голф 2
давам и махам контакта се мачи да запали завартя ли обаче стартера на централния кабел няма искра
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 15 фев 2010 13:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: велико търновско
Re: делко голф 2
колеги намерих скрит прекъсвач от аларма може би единия кабел съм го прекъснал другия е вързан към контакния ключ но прекъснатия е бил свързан или към бобината или към копютъра или някъде другаде не мога да разбера просто на контакт има ток бубината като завартя стартера тока се губи и няма палене ако имате някоя идея моля споделете
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: делко голф 2
комутатора представлява най-общо казано един силов транзистор и при даване на контакт транзистора е отпушен и пропуска и затова имаш ЕДНА искра в началото.
ако имаш 2-3-4.. секунди искра и постепенно изчезва то проблема е в комутатора,наскоро имах подобен случай
ако имаш 2-3-4.. секунди искра и постепенно изчезва то проблема е в комутатора,наскоро имах подобен случай
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 15 фев 2010 13:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: велико търновско
Re: делко голф 2
взех назаем комутатор пак сащата работа тая стара аларма ме притеснява да не би този прекъсвач да е бил свързан към комутатора
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: делко голф 2
комутатора дето си го взел работещ ли е?
измери ли дали има 12 волта при даден контакт на буксата на делкото?
също така ако си с кръгла бобина като си на контакт трябва да има постоянен плюс на едната клема,водят я номер 15, мериш между тази клема и минуса на акумулатора
измери ли дали има 12 волта при даден контакт на буксата на делкото?
също така ако си с кръгла бобина като си на контакт трябва да има постоянен плюс на едната клема,водят я номер 15, мериш между тази клема и минуса на акумулатора
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 15 фев 2010 13:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: велико търновско
Re: делко голф 2
буксата на делкото няма ток бобината ми е кръгла
+ са 3 кабела ако не се лъжа единия захранва и моторчето за пръскачките на предното стъкло
+ са 3 кабела ако не се лъжа единия захранва и моторчето за пръскачките на предното стъкло
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: делко голф 2
а код на двигателя да кажеш , или поне да кажеш карбуратор ли е? моно ли е? инжекция ли е?
в буксата на комутатора колко кабела влизат?
а при контакт има ли 12 волта между единия извод на бобината и минуса на акумулатора?
при карбуратор схемата е следната: при подаване на контакт се подава плюс на датчика датчика на хол/това е буксата на делкото/ и 4-ти пин на комутатора
.при завъртане на стартера датчика в делкото подава импулси на 6-ти пин на комутатора и той от своя страна също подава импулси от 1-ви пин към бобината,също 1-ви извод/на бобината изводите са означени 1 и 15/ на 15 трябва да има постоянен плюс
ако е моно или пълна инжекция импулсите от датчика на хол преминават през компютъра и след това отиват в комутатора
описанието по горе е валидно при 7 пинов комутатор:
1пин- изход 12минус/маса/ за бобината
2пин-вход 12минус/маса/
3пин-изход12минус/маса/за датчика на хол
4пин-вход 12плюс
5пин-изход12плюс за датчика на хол
6пин-сигнал от датчика на хол/отбелязан е с"0"/
7пин-за оборотомера
в буксата на комутатора колко кабела влизат?
а при контакт има ли 12 волта между единия извод на бобината и минуса на акумулатора?
при карбуратор схемата е следната: при подаване на контакт се подава плюс на датчика датчика на хол/това е буксата на делкото/ и 4-ти пин на комутатора
.при завъртане на стартера датчика в делкото подава импулси на 6-ти пин на комутатора и той от своя страна също подава импулси от 1-ви пин към бобината,също 1-ви извод/на бобината изводите са означени 1 и 15/ на 15 трябва да има постоянен плюс
ако е моно или пълна инжекция импулсите от датчика на хол преминават през компютъра и след това отиват в комутатора
описанието по горе е валидно при 7 пинов комутатор:
1пин- изход 12минус/маса/ за бобината
2пин-вход 12минус/маса/
3пин-изход12минус/маса/за датчика на хол
4пин-вход 12плюс
5пин-изход12плюс за датчика на хол
6пин-сигнал от датчика на хол/отбелязан е с"0"/
7пин-за оборотомера
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 15 фев 2010 13:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: велико търновско
Re: делко голф 2
пълна инжекция 1.8 90 к.с синхро комутатор 7 пина номер на двигател GX264950
днес ще сменям клемореда да пробвам да не е от него
мерси колега за сега ще пиша ако има промяна
днес ще сменям клемореда да пробвам да не е от него
мерси колега за сега ще пиша ако има промяна
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 15 фев 2010 13:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: велико търновско
Re: делко голф 2
проблема решен благодаря на всички
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: делко голф 2
Браво,ама напиши като последно какъв беше проблема 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта