


Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
- Traytor
- Мнения: 1944
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Точно стария суперб е 10 санта ако не се лъжа по-дълъг от пасата(The first generation of the modern Superb, produced from 2001 to 2008, was based on the B5 platform of the Volkswagen Passat, but was elongated by 10 cm). Вероятно има разлика в пространството вътре, но не е особено забележима. Колите бяха паркирани една до друга. А колегата слага някакви странни множители...
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Веднага привеждам тотално доказателство, че корейците са много напред и са може би най-изгодните откъм цена/качетсво: преди няколко месеца бях в Израел - 70-80% от колите там (става дума за коли след 2010) са Хюндай. Има модели, които не бях ги виждал в БГ.
А евреите няма как да сбъркат според мен в посока кое е най-здраво и изгодно като съотношение цена/качество.
В Йордания също страшно много се кара Хюндай, но там автопаркът е доста по-стар и има и бая японски чирЕпи на по 30+++++ години.
Стана ми интересно за малките фристифаторчета на ФВ - ще взема да си организирам един тест драйв в Порше да пробвам лично - казал, рекъл е едно, като пипнеш и покараш е съвсем друго.
А евреите няма как да сбъркат според мен в посока кое е най-здраво и изгодно като съотношение цена/качество.

В Йордания също страшно много се кара Хюндай, но там автопаркът е доста по-стар и има и бая японски чирЕпи на по 30+++++ години.
Стана ми интересно за малките фристифаторчета на ФВ - ще взема да си организирам един тест драйв в Порше да пробвам лично - казал, рекъл е едно, като пипнеш и покараш е съвсем друго.

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Аргументите са ти от детински нагоре, че и с полъх на архаичен расизъм. Еврейте карали такива, значи това е колата... Джизъсе.




- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Няма смисъл да спорим - всеки си има мнение, очевидно не си имал вземане-даване с евреи и си нямаш идея какъв нюх имат за изгодната сделка.
Без да подценявам ФВ, хюндаите са прекрасни машинки и за парите си предлагат много екстри, здравина и комфорт.
Пример: карам за пръв път в Англия, при което все едно съм млад шофьор - лост отляво, първа е като нашата, но като си седнал отдясно е супер неестествено да я вкарваш, платната супер тесни и тн. Като пълен аматьор (колата е със старт-стоп система) колата ми угасва (супер тихо е дизелчето и не го чувам, гледам да не подам много газ, мисля за още 10 неща и бам - все едно че карам курсове). След точно 1 секунда дизелчето се пали само - без аз да правя каквото и да било. Очевидно разпознава, че съм я изгасил погрешка и се запалва сама.
Има ли го този момент при Голф със старт-стоп система?
При и30 е на средното ниво, което включва и мулти волан с много функции, заводски блутуут, парктроник и тн и тн.
Няма само навигация - тя идва в най-високото ниво.
При кое ниво на оборудване идва старт-стоп при Голф и колко струва грубо?

Без да подценявам ФВ, хюндаите са прекрасни машинки и за парите си предлагат много екстри, здравина и комфорт.
Пример: карам за пръв път в Англия, при което все едно съм млад шофьор - лост отляво, първа е като нашата, но като си седнал отдясно е супер неестествено да я вкарваш, платната супер тесни и тн. Като пълен аматьор (колата е със старт-стоп система) колата ми угасва (супер тихо е дизелчето и не го чувам, гледам да не подам много газ, мисля за още 10 неща и бам - все едно че карам курсове). След точно 1 секунда дизелчето се пали само - без аз да правя каквото и да било. Очевидно разпознава, че съм я изгасил погрешка и се запалва сама.
Има ли го този момент при Голф със старт-стоп система?
При и30 е на средното ниво, което включва и мулти волан с много функции, заводски блутуут, парктроник и тн и тн.
Няма само навигация - тя идва в най-високото ниво.
При кое ниво на оборудване идва старт-стоп при Голф и колко струва грубо?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Колега, иди покарай един тестов голф 7, пипни го вътре, разгледай как работи... пък после сам ще си поръсиш главата с пепел задето си го слагал на едно място с i30. Всички Евро 6 двигатели са със старт-стоп система, без доплащане.
- stefan4o
- Мнения: 19324
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
А дали и30 има 4 задвижващи колела, аллтрак версия?
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Не, защото Хюндай е бюджетна марка - за съжаление те започнаха да си въобразяват, че вече не са. Търговския представител дори сериозно наблягаше, че и20-ката вече "изглежда" като кола среден клас. Отвън може би, но вътре няма особена разлика от Гетц. Нямам нищо против - търся малка, градска кола, която да е евтина, ама при цена от 24000 лв. за и20 срещу 22500 за Поло/Фабия, някак си не се връзва. Явно се купуват, защото нямаха намерение да ми свалят цената. Това е основният ми проблем с и20 - очаквах да е евтина, защото е бюджетна марка, и изглежда евтино отвътре, а пък те ми искат повече от VW...
Последна промяна от gr_kanev на Пон 14 сеп 2015 21:06, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Въобще не са евтини, даже напротив. Вярно е че новия И20 е много пълноценен автомобил, но продължава да не предлага директно впръскване + принудително пълнене. И това си е голям проблем за корейците, знаят го и през 2016г повечето им модели ще се моторизират съвременно. До тогава, пълен ignore от моя страна. 

- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
A какво оборудване предлага и20 за 24 000 в сравнение с Поло - стана ми интересно, принципно корейците дават много екстри на цената на почти базов автомобил.
Ако може, колегата да даде инфо.
Всеки си избира и си преценява - какво търси в една кола, колко иска да плати за нея, какви екстри му трябват и тн.
Хюндай вече далеч не са бюджетни евтини коли с дрънкащи пластмаси - и цените им са нагоре. Продават се добре, което е показателно.
Аз лично на и30 1.6 дизел бих му дал 9 от 10 възможни точки по всички показатели. С него имам опит. Качество на материали, седалки, ергономия, вътрешно пространство, багажник - всичко му е перфектно.
Голф 7 не съм карал и не знам - не обичам да сравнявам неща, които реално не познавам. Eдва ли ще разочарова и той, вече ако трябва да се избира е въпрос на приоритет - цена, екстри, остатъчна стойност, лични предпочитания и тн.
Новият и20 много прилича на автомобил
(за разлика от предишния, който беше все едно от 1997 г.) и все още е нов модел - затова не дават отстъпки.
Ако сравним примерно Хюндай и Фолксваген от 2005-6-7-8 г., ФВ е като космически кораб (примерно Голф 5 или 6 сравнен с първия и30), а Хюндай са откровено бюджетни и вече отдавна демодирани евтиняци.
Обаче след 2011-12 нещата се променят в положителна посока за Хюндай, съответно и цените са нагоре.
Това, с което корейците печелят, е надеждността - както беше ФВ преди 20-25 години - качваш се, караш и 200 000 км го забравяш за ремонти и проблеми.
Немалък фактор е и гаранцията - на Хюндай е 5 години или 150 000, на ФВ не знам колко е, но със сигурност е по-малко, което особено за хора/фирми, навъртащи голям километраж, е от съществено значение.
Ако може, колегата да даде инфо.

Всеки си избира и си преценява - какво търси в една кола, колко иска да плати за нея, какви екстри му трябват и тн.
Хюндай вече далеч не са бюджетни евтини коли с дрънкащи пластмаси - и цените им са нагоре. Продават се добре, което е показателно.
Аз лично на и30 1.6 дизел бих му дал 9 от 10 възможни точки по всички показатели. С него имам опит. Качество на материали, седалки, ергономия, вътрешно пространство, багажник - всичко му е перфектно.
Голф 7 не съм карал и не знам - не обичам да сравнявам неща, които реално не познавам. Eдва ли ще разочарова и той, вече ако трябва да се избира е въпрос на приоритет - цена, екстри, остатъчна стойност, лични предпочитания и тн.
Новият и20 много прилича на автомобил

Ако сравним примерно Хюндай и Фолксваген от 2005-6-7-8 г., ФВ е като космически кораб (примерно Голф 5 или 6 сравнен с първия и30), а Хюндай са откровено бюджетни и вече отдавна демодирани евтиняци.
Обаче след 2011-12 нещата се променят в положителна посока за Хюндай, съответно и цените са нагоре.
Това, с което корейците печелят, е надеждността - както беше ФВ преди 20-25 години - качваш се, караш и 200 000 км го забравяш за ремонти и проблеми.
Немалък фактор е и гаранцията - на Хюндай е 5 години или 150 000, на ФВ не знам колко е, но със сигурност е по-малко, което особено за хора/фирми, навъртащи голям километраж, е от съществено значение.
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Мммм да, качваш се и 200 000 го забравяш за ремонти и проблеми, доообре... колега да не си на процент в Хюндай че така смело пишеш и гарантираш колко ще изкара без ремонт тая консерва?
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Не съм на процент никъде - имам опит и го споделям.
И30, за който споделям опит, вече е на 108 000 мили - почти 180 000 км, навъртени за 3 години.
Освен накладки и масло, нищо не е сменяно - имаше проблем с пръскалките на чистачките, мисля, че смениха помпичките или ги почистиха и това е.
Старите Елантри (от 2001 г. нататък), голяма част от които все още са активни таксита в София, минават по 500-600 000, и то на метан, с едно отваряне на мотора или дори без да се пипне. На черното бяло не можеш да кажеш.
И30, за който споделям опит, вече е на 108 000 мили - почти 180 000 км, навъртени за 3 години.
Освен накладки и масло, нищо не е сменяно - имаше проблем с пръскалките на чистачките, мисля, че смениха помпичките или ги почистиха и това е.
Старите Елантри (от 2001 г. нататък), голяма част от които все още са активни таксита в София, минават по 500-600 000, и то на метан, с едно отваряне на мотора или дори без да се пипне. На черното бяло не можеш да кажеш.

- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Не дрънкат пластмаси ли? Вчера карах старата и30 2012 г. На 90 х.км. дрънчат пластмаси отвсякъде плюс вътрешното огледало прави ебати резонанса. Имам над 20 х.км на такива, имаме 10 служебни и всичките го правят от ден първи. Интериора е с ужасни материали.
Иначе имат чудесно пътно поведение и добри спирачки.
Иначе имат чудесно пътно поведение и добри спирачки.
- CrafterX11
- Мнения: 145
- Регистриран на: Вто 29 апр 2014 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Добре де , спрете с тоз "хундай" човека пише за текущата промоция .На автора искам да питам тази промоция важи само за трендлайн ли ? Аз ако бих щях да добавя екстри ,защото трендлайн както знаете най-ниското оборудване и е празно. В нета ги следя (конфигурирам в техния сайт) добави екстри и виж реалната цена излиза [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES].
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Старата и 30 е евтин пластмасарник, но е здрава и надеждна. За времето и екстрите, които е предлагала - и доста евтина.
Покрай това поколение хюндаи хората започнаха масово да ги купуват, корейците вдигнаха качеството на материалите, но и цените вече са нагоре.
Всеки си преценява.
Нека колегата каже за нивата на оборудване, които му се предлагат за едни и същи пари. Поло за 22 000 ще е доста голичко според мен - с 2 врати и ръчни огледала, но нека все пак някой с опит да сподели.
Покрай това поколение хюндаи хората започнаха масово да ги купуват, корейците вдигнаха качеството на материалите, но и цените вече са нагоре.
Всеки си преценява.
Нека колегата каже за нивата на оборудване, които му се предлагат за едни и същи пари. Поло за 22 000 ще е доста голичко според мен - с 2 врати и ръчни огледала, но нека все пак някой с опит да сподели.

- mukot
- Мнения: 334
- Регистриран на: Чет 26 дек 2013 22:28
- Автомобил: VW T-roc FL + Honda Civic Sport
- Двигател: DXDB - 2023 + eHEV - 2024
- Местоположение: София
Re: Текущата промоция на Поло (и Голф) в Порше БГ
Според мен колега fos, трябва да огледаш и варианта за Голфа. Той е със същия двигател, който и Полото, който според мен си е направо перфектен, но купето е на MQB и е несравнимо със старото на Поло. Наскоро купихме такъв, само че Силвър едишън и личните впечатления са повече от добри.
Да вметна за двигателите TSI, въпреки, че има и други теми. Просто не трябва маслото да се сменя на 2г. или 30 к. километра. Сменя се на 10к. или 1г. и няма проблеми. Поне в нашите условия.
Да вметна за двигателите TSI, въпреки, че има и други теми. Просто не трябва маслото да се сменя на 2г. или 30 к. километра. Сменя се на 10к. или 1г. и няма проблеми. Поне в нашите условия.

Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта