



Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- Traytor
- Мнения: 1965
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Това си е голяма болежка. Като взех B5 преди 4 години ми се наложи да сменя механизъм на чистачките(стария клеяса и се отчупи при опит за раздвижване) и ми направи впечатление че лъха на влага от някъде, търсих, търсих... Под акумулатора като щъркелово гнездо, почистих оправих дренажите, но имах късмет че няма ръжда. Твоя случай си е направо.... На сегашния пасат нямам подобни проблеми, но все пак го проверявам на няколко месеца(особено както всички се оплакват за течове на вода в купето) 

- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Дренажите са проблемни понеже в края им са като звездичка, аз отдавна съм си ги изкарал и резнах сплесканата им част. Друг проблем е пластмасата под стъклото, правил съм на поне 5 коли тая пластмаса. Понеже не ляга плътно на стъклото. Има 5-6 неща, който трябва да се следят на тия наши коли. Останалото за мен без да се обиждате е да си чоплиш гъза и той за операция да стане. В много случай се случва така.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Apokaliptiko написа:Дренажите са проблемни понеже в края им са като звездичка, аз отдавна съм си ги изкарал и резнах сплесканата им част. Друг проблем е пластмасата под стъклото, правил съм на поне 5 коли тая пластмаса. Понеже не ляга плътно на стъклото. Има 5-6 неща, който трябва да се следят на тия наши коли. Останалото за мен без да се обиждате е да си чоплиш гъза и той за операция да стане. В много случай се случва така.
Колега, каква е болежката с тази пластмаса? И тук може би е мястото да задам въпроса за ламарината на пасат 5.5. Чувал съм че са доста здрави и не са податливи на ръжда. Каква е истината според вас?
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ами пластмасата се измята с времето, или при смяна на стъклото поради счупване ташак майсторите я слагат ей така да е там, ама нит я напасват нито нищо. По един сантиметър фуга прави между стъклото и пластмасата. Да не говоря, че съм виждал, като сменяли стъклото, чак рамената на чистачките драли по нея и човека казва: Ама това май не е добре.
А за ламарини и такива неща... Къде влизате бе хора... Кой каква ламарина имал... Те колите ни станаха по 3000-4000 лева. Това са някакви луди въпроси според мен.
А за ламарини и такива неща... Къде влизате бе хора... Кой каква ламарина имал... Те колите ни станаха по 3000-4000 лева. Това са някакви луди въпроси според мен.
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ламарината е найстина доста здрава за 15+ годишни коли,каквато и обработка да са правили преди боядисване са успели
На японските е голям проблем, коли на по 10 години, че и по малко са като гнили ябълки, над опел нямам наблюдения, но по пътя има доста изгнили а на един колега тук колата е направо лещник, астра комби 2000 г.
Ще проверя и почистя под акумулатора, пък ако няма нищо сериозно няма да задълбавам нататак, поне засега!

Ще проверя и почистя под акумулатора, пък ако няма нищо сериозно няма да задълбавам нататак, поне засега!
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
На 193-та страница зададах въпрос на един питащ колега за точно ей тия дренажи. Явно е имало жащо.
Ако искате да нямате ядове с тях просто трябва да хванат пътя и двата. Не да се режат частично и тнт. Понеже оставен като гумен опръстен в отвора -дренажа пак намалява отвора и представлява по вискоа точка за водата.
Лично Аз още веднага разбрах за тия дренове от Темата която има тук-(Не е нужна друга тема) и разкарах и двата безкомпромисно. Този под сервото иска малко хирургия, но излетя и той. Сега когато има даже само конденз-пролет/есен-отдолу под колата имам две симетрични петна от вода-кондензът.
После брато замени Б4-ката с А4-ка 150 кончета. Само като видях под кората двата дрена и му казах това да изчезва от там. Отлетяха и те.
Кората под чистачките. Не се маха при вадене на акуто. Обаче малко повече е гимнастиката при ваденето на по големите акута. Ако се сменя уплътнението на смукателният/вентилаторен отвор на климатика тогава се сваля и тя.
Чистачките при мен се вадят лесно. Ако е необходимо малко ВД40 и леко с отверка на лост или почукване с малко чукче отдолу. Чак скоба не мисля че е необходима.
При мене сменях стъклото. Действително тази кора влиза в канал на принципа на замозатварящите се пликчета-цип.
Та ми направи впечатление от майстора, че малко масло в канала към колата и една тънка отверка с която да се прокара този канал и да се изкарат боклуците помага много за доброто набиване на тази кора обратно.
Колеги а погледнахте ли това уплътнение на смукателният отвор на климата ?
И то изгаря и почва да тече между ламарината на колата и пластмасата на кожуха на климатика-отива долу под мокета в краката на пасажера и почва да гние стойката на АБС или Берг модула.
Аз го подмених с микропореста гума, като свалих филтърната кутия и почистих зад нея също.
Като ходя на вилата чистя и гледам за вода и почиствам между компера и калника. Там е много тесен отвора отдолу под компера и се затлачва-високата част. Та сега ще сменям филтъра на купето и ще погледна пак там. Евентуално с тел се ръчка и се отпушва.
Комфорта още веднага го качих на Вторият етаж и него
Ламарината- топло-поцинкована. Като падне цинкът и почва да гние. То алумина гние, та поцинкована ламарина няма да гние.
Неръждавейка 18/10

А за гумените дренове дето наводняват сервото и акуто чете ли ???Зимата идва.
Ако искате да нямате ядове с тях просто трябва да хванат пътя и двата. Не да се режат частично и тнт. Понеже оставен като гумен опръстен в отвора -дренажа пак намалява отвора и представлява по вискоа точка за водата.
Лично Аз още веднага разбрах за тия дренове от Темата която има тук-(Не е нужна друга тема) и разкарах и двата безкомпромисно. Този под сервото иска малко хирургия, но излетя и той. Сега когато има даже само конденз-пролет/есен-отдолу под колата имам две симетрични петна от вода-кондензът.
После брато замени Б4-ката с А4-ка 150 кончета. Само като видях под кората двата дрена и му казах това да изчезва от там. Отлетяха и те.
Кората под чистачките. Не се маха при вадене на акуто. Обаче малко повече е гимнастиката при ваденето на по големите акута. Ако се сменя уплътнението на смукателният/вентилаторен отвор на климатика тогава се сваля и тя.
Чистачките при мен се вадят лесно. Ако е необходимо малко ВД40 и леко с отверка на лост или почукване с малко чукче отдолу. Чак скоба не мисля че е необходима.
При мене сменях стъклото. Действително тази кора влиза в канал на принципа на замозатварящите се пликчета-цип.
Та ми направи впечатление от майстора, че малко масло в канала към колата и една тънка отверка с която да се прокара този канал и да се изкарат боклуците помага много за доброто набиване на тази кора обратно.
Колеги а погледнахте ли това уплътнение на смукателният отвор на климата ?

И то изгаря и почва да тече между ламарината на колата и пластмасата на кожуха на климатика-отива долу под мокета в краката на пасажера и почва да гние стойката на АБС или Берг модула.
Аз го подмених с микропореста гума, като свалих филтърната кутия и почистих зад нея също.
Като ходя на вилата чистя и гледам за вода и почиствам между компера и калника. Там е много тесен отвора отдолу под компера и се затлачва-високата част. Та сега ще сменям филтъра на купето и ще погледна пак там. Евентуално с тел се ръчка и се отпушва.
Комфорта още веднага го качих на Вторият етаж и него

Ламарината- топло-поцинкована. Като падне цинкът и почва да гние. То алумина гние, та поцинкована ламарина няма да гние.
Неръждавейка 18/10

Последна промяна от kossis на Вто 15 сеп 2015 8:21, променено общо 1 път.
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Kossis както винаги много изчерпателен. Тенкююю 

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
евалата е така я искам тая тема, не да се дърляте кой от кой по-професор 

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Благодаря, да и аз искам така...да сме си полезни.Можеш ли да дадеш снимка на този всмукателен отвор на климата. Благодаря
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
ant1ni написа:Благодаря, да и аз искам така...да сме си полезни.Можеш ли да дадеш снимка на този всмукателен отвор на климата. Благодаря
там където стои филтъра на купето, той стои в кутия (пвц), под кутията има уплътнение, това уплътнение старее и пропуска вода в един момент. betaserk e дал клип малко по-горе на тази страница, ще се ориентираш.
- Traytor
- Мнения: 1965
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги, някой купувал ли е от китайските конзоли за управление на Ел. Стъкла (с копчетата, за шоф. Врата)? Стават ли за нещо?
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Съвет от мен. Поразрови се и си намери Немска. Не искам да те ангажирам с мнение.
- Traytor
- Мнения: 1965
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Аз намерих немски, но не са ми по джоба. 

-
- Мнения: 1206
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Traytor написа:Колеги, някой купувал ли е от китайските конзоли за управление на Ел. Стъкла (с копчетата, за шоф. Врата)? Стават ли за нещо?
Аз съм с такава. Конзола като конзола. Никаква разлика не намирам. Ползвам я от както съм си купил колата почти. Аз лично най-често ползвам бутоните за отключване и заключване. Взел съм я за 25 лв (по спомен).
- Traytor
- Мнения: 1965
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Еми да, сега са малко по-евтини. Въпроса е работят ли двете степени на копчетата? Ако не, няма смисъл да сменям моята конзола. Цялата идея зад смяната е да мога да ползвам двете степени. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта