Passat b3 1.8 KR проблем със запалването при загрят двигател

Техническа и сервизна информация за Passat
guzduban
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 14 ное 2014 20:48
Автомобил: VW Passat GT 16V 1.8 Variant
Двигател: KR 1989-1992

Passat b3 1.8 KR проблем със запалването при загрят двигател

Мнениеот guzduban » Чет 17 сеп 2015 22:59


Колата върви на пушка но проблема е следният:
сутрин пали почти винаги от първия път. Като я покарам през деня и я оставя да ида някъде и я запаля отново много често пали на 3, 2 или в много редки случаи на 1 цилиндър (а по някога и просто не пали а само върти стартера). Ходих при майстор уж да се види от какво е проблема, уж било от свещите, смених свещите и си е същото... Сипвах добавка да се прочистят дюзите и все същото.. :dontknow
На студен двигател докато не вдигне поне 60-70 градуса след подаване на газ падат оборотите до почти 300-400 и ги връща до нормално, но ако съм в движение може и да угасне (това предполагам че е поради липсата на компресия).
Моля ви помагайте, защото колата върви на боклук, но върви ако запали :b030
Модела на кошника ми е от 92ра година и е комби 1.8 16v.




Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6349
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Passat b3 1.8 KR проблем със запалването при загрят двиг

Мнениеот vanesto » Пет 18 сеп 2015 11:14


Да не е от температурния датчик?


guzduban
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 14 ное 2014 20:48
Автомобил: VW Passat GT 16V 1.8 Variant
Двигател: KR 1989-1992

Re: Passat b3 1.8 KR проблем със запалването при загрят двиг

Мнениеот guzduban » Пет 18 сеп 2015 13:02


силно ме съмнява, защото не виждам каква зависимост може да има между него и това че няма експлозия в няколко цилиндъра


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Passat b3 1.8 KR проблем със запалването при загрят двиг

Мнениеот Iezekil » Пет 18 сеп 2015 21:03


Липсата на компресия,че и неработещ цилиндър нямат връзка с паленето.Карал съм издухани мотори,дето си палеха от раз.А и щом ти падат оборотите толкова,проблема е някъде другаде-я по горивната смес,я въздух,вакум също е много вероятно.Огледай всичко и забележи,има ли връзка натискането на спирачката с падането на оборотите..


guzduban
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 14 ное 2014 20:48
Автомобил: VW Passat GT 16V 1.8 Variant
Двигател: KR 1989-1992

Re: Passat b3 1.8 KR проблем със запалването при загрят двиг

Мнениеот guzduban » Съб 19 сеп 2015 5:51


имал съм случаи преди след дълъг път да вляза в софия и при спиране да ми падат оборотите, дори да угасва като спирам по светофарите


krasi748
Мнения: 116
Регистриран на: Сря 08 юни 2011 22:00
Автомобил:
Двигател: CAYB ++130кс
Местоположение: varna

Re: Passat b3 1.8 KR проблем със запалването при загрят двиг

Мнениеот krasi748 » Съб 19 сеп 2015 21:32


Ползвам и аз темата на колегата за трудното палене при топъл двигател. Пасата ми е 1990г.,RP, 90кс., 1.8м с АГУ.
Паля винаги на бензин. При мен също започна трудно да пали при топъл двигател. Имах проблем с бензиновата помпа. Понеже не ми се сменя с нова, реших проблема с нея чрез реле което я изключва при преминаването на газ, както препоръча колегата Iezekil. Дали вече не се е скапала толкова че при топъл старт трудно да "засмуква" бензин?
Другата възможна причина отдавам и на едно гумено пръстенче в моното, намира се в близост до бензиновото платно. Случайно видях на запален двигател как капе бензин от моноинжекцията. Когато смениха накъсалото се бензиновото платно преди година, точно това гумено пръстенче си беше вече захабено. Заменихме го с ново, но не точният размер. Възможно ли е сега то да се прецакало и да прави давенето при топъл старт?
Колата също върви като пушка :), но като запали на топло сякаш е на два или три цилиндъра.
Прикачени файлове
2015-09-20-1648.jpg
това е отвореното моно, като с червената стрелка е бензиновото платно, а с жълтата е капачката за чието гумено пръстенче говоря
2015-09-20-1647.jpg
това е капачката за чието гумено пръстенче говоря


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Passat b3 1.8 KR проблем със запалването при загрят двиг

Мнениеот Iezekil » Нед 20 сеп 2015 19:01


Най-вероятно се дави,но най-чето се дави с газ/гумичката на клапана на изпаритела започва да изпуска/.Не изключвам и бензина разбира се,просто не помня кво що,а и най-често проблема е в газта.Проверката е лесна-затваряш крана на бутилката и караш 1 ден на бензин.Или пък вадиш маркуча на изпаритела от тройника и го проверяваш за слаб теч-на ухо ,с уста,с бурканче вода.Така поне ще отхвърлиш газта като причина за давенето,или пък ще я хванеш кто виновник.
guzduban написа:имал съм случаи преди след дълъг път да вляза в софия и при спиране да ми падат оборотите, дори да угасва като спирам по светофарите

Пробвай това със спирачките,ако трябва на място помпи и наблюдавай оборотите,да не би да е скъсано платното на сервото и да дърпа колектора.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13404
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat b3 1.8 KR проблем със запалването при загрят двиг

Мнениеот Zdravko Zankov » Пон 21 сеп 2015 20:37


krasi748 написа: Случайно видях на запален двигател как капе бензин от моноинжекцията.


А погледна ли, че може да капе върху изпускателните тръби?
При мен се беше сцепил маркуча за обратното гориво.
Та обърни внимание на този проблем.


krasi748
Мнения: 116
Регистриран на: Сря 08 юни 2011 22:00
Автомобил:
Двигател: CAYB ++130кс
Местоположение: varna

Re: Passat b3 1.8 KR проблем със запалването при загрят двиг

Мнениеот krasi748 » Пон 21 сеп 2015 23:53


Ако може снимка къде точно е маркуча за обратното гориво при пасат РП 90к.с.
Капеше бензин върху моторчето за празен ход. При отварянето на моното, ме накараха да дам на контакт и направо изпръска с бензин майстора. Това го споделих, защото след замяната на бензиновото платно и гуменото пръстенче, колата си палеше винаги от първи път при топъл мотор.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Passat b3 1.8 KR проблем със запалването при загрят двиг

Мнениеот Iezekil » Вто 22 сеп 2015 6:18


Говорим в темата за мулти инжекция и се бъркаме с твоето моно.Платното дето си сменил се нарича бензинов регулатор и се грижи за постоянното налягане при дюзата.Маркучите за гориво вървят един до друг и не минават над колекторите,а от пред.Пробиват се на сгъвката до моното или до филтъра,където трият.Но при теч на гориво в движение набива миризма през вентилатора,стига да работи помпата или да се кара на бензин.Във всеки случай евентуален теч от спукан маркуч едва ли оказва влияние при топъл старт.
Мулти инжекционите също имат бензинов регулатор на рейката...


krasi748
Мнения: 116
Регистриран на: Сря 08 юни 2011 22:00
Автомобил:
Двигател: CAYB ++130кс
Местоположение: varna

Re: Passat b3 1.8 KR проблем със запалването при загрят двиг

Мнениеот krasi748 » Вто 22 сеп 2015 18:20


:th_up



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: petrovi4_bg и 29 госта